[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:58

Sterkte Sarah. Heftige dagen! :(:)
Billy, wat een moeilijke beslissing zeg :(:)
Haha die Geert is heel eigenwijs! ,maar stilzitten is ook vreselijk!
Lautje, mooie paarden komen goed terecht. ben benieuwd!
Lielle wordt een echte diva ;)
Henny, haha jouw draakje heeft dus geen last van het weer
Annetje, vies ziet er mooi uit
Kris, volgende keer lachen naar de camera haha! mooie foto hoor, fijn zo een ervaren paardje :D
SM, balen dat het zijn schiefel is! idd gewoon rustig aan doen. Hoe ging je les met de haflinger?
Magriet, wat een vreselijk nieuws van je vriendin! hopelijk komt alles goed!
Itsme, geniet van je relax avondje. vandaag niet gezwommen? ;)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:10

Billy wat jammer zeg!! :(:)
Marijke fijn dat het mee valt met de pijn. Gaat het spuiten ook goed?

De wekker om acht uur. Eerst 's ochtends Tessa rijden en dan op mijn gemak Perfect klaar maken...
We hoeven pas om 16.00 uur te springen, luxe tijden weer. :)

Fijn weekend allemaal :D

mistid

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:14

Avond!

Heb wel bijgelezen maar mijn laptop viel halverwege uit waardoor het verslagje weer weg was, sorry!
Billy, wat jammer dat je Roven weg moet, maar wel een eerlijke beslissing naar je ouders toe. Knap dat je dat hebt gedaan!

Hier behoorlijk gaar. Die examens breken me echt op. Morgen een dag Ermelo. HTCdag, zal eens zien hoe dat wordt. Toen ik net wilde gaan rijden was Beau weg! Zusje zat er alweer op. Volgens mij vindt ze 'm leuker dan ze wil toegeven. Zusje wil nu ook echt de overstap naar de paarden gaan maken, maar ziet Challenge nog niet zitten. Ze zei heel eerlijk dat ze nu alleen maar stukmaakt wat ik rechtzet en dat ze haar eigen vertrouwen daar ook mee verpest. Vind dat wel echt tof van haar. Toen Chall gereden, en na een poosje draken liep hij heel fijn!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:16

Danielle: SUCCES morgen!!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:36

daNiielle_ schreef:
Billy wat jammer zeg!! :(:)
Marijke fijn dat het mee valt met de pijn. Gaat het spuiten ook goed?

De wekker om acht uur. Eerst 's ochtends Tessa rijden en dan op mijn gemak Perfect klaar maken...
We hoeven pas om 16.00 uur te springen, luxe tijden weer. :)

Fijn weekend allemaal :D

Ja, no problem :+ (alhoewel Geert het daar niet mee eens is ;) die vind het nog steeds even vreselijk)

succes morgen!!! Start je in Geesteren?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 00:41

muts_marijke schreef:
Zwaar weekend dus Sarah? Soms is niet kijken idd beter, dat je iemand herinnert zoals diegene was. Sterkte he meis

@ Sm qua pijn gaat het vrij goed, hij kan het met de pijnstillers vrij goed onderdrukken. Hij is vrolijk en vermaakt zich vrij goed met tv/laptop. Volgende week donderdag terug voor controle dus ik ben benieuwd :)
Hij kan zn tenen al vrij goed bewegen en heeft gisteren op een stoel de vaatwasser uitgepakt.. (hij is niet eigenwijs hoor ;) )

Goed te horen dat het naar omstandigheden goed gaat!
en die mannen blijven eigenwijs he :P

@Henny
de les ging goed, beestje ging lekker lopen en ging beetje door het lijf buigen, ging eerst nog totaal niet. Galop vindt ze wel moeilijk om nagevelijk te blijven, maar ze moet gewoon een stuk sterker worden.

Net pas weer thuis, ben hals over kop weggegaan om half 10 oid :+ Was een grote brand in Tiel, is heel wat afgefikt en waren zo'n 150 man aan brandweermannen en dan nog niet die van ambu's en politie erbij.. :+
Gaan hele grote verhalen rond over asbest en weet ik veel wat terwijl dat best mee viel (ze zeiden het vooral om mensen weg te krijgen, die man liep te grinniken toen een groep jongens weg liepen.) Vriendje heeft tijd staan kletsen met brandweerman en wil zich toch aanmelden (of hoe dat ook moet). Hij wilde het al erg lang, zou wel goed voor hem zijn. Misschien komt die dan eens van mama's tiet :P

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 00:52

suikermeisje schreef:
Misschien komt die dan eens van mama's tiet :P

:')

mooie afsluiter voor de vrijdagavond haha!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 06:55

Mm fijn dat het met geert naar omstandigheden goed gaat en dat het spuiten wel lukken
Sm het zou toch wel prettig zijn als je vriendje loskomt van zijn moeders tiet
Lau die rousseau is zo gaaf

Ccgangers succes

Ik kan al even niet meer slapen en wordt nu getrakteerd op een krolse poezenconcert. Ik snap niet dat de poezen daar iets mee voor elkaar krijgen. Echt geen verleidelijk geluid

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 07:21

Morgen!
Joki, dat is idd verschrikkelijk. Soms klinkt een krolse poes echt als een huilende baby. Gelukkig hebben wij 2 nep katers en een poes die niet kan miauwen. Die maakt alleen maar hele zachte prrrrr geluidjes als ze krols is.

Billy; Wat jammer dat je moet verkopen....
Leuke foto van Kris. Ben benieuwd naar meer!

Weer mooi weer vandaag. Zo lekker naar de paardjes!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 07:36

Joki als jij voor de neus van een stel ge*le kerels gaat roepen ik wil se*s heb je ook succes hoor :Y) Bij katten niet anders ;)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:12

Haha fijn zo'n poezen concert :D
Marijke ja we gaan naar Geesteren!

Volgens mij heb ik een lichte zonnesteek..
Voel me sinds gisteren in elk geval net zoals ik het de andere keren had. ^)

En vannacht kreeg ik ineens een bericht dat ik 100 mb (!!?) buiten mijn bundel verbruikt heb. :oo
Dat kan nooit, snel naar de kpn winkel dinsdag..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:16

Iedereen succes op CC vandaag en in Vrouwenpolder. :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:36

Danielle, heb je geen MBmeter app? Ik heb die van KPN en die is ideaal. Kan je alarmpjes instellen en zien welke app hoeveel MB gebruikt.
Krolse katten, dat is echt een rotgeluid.
SM, leuk dat je vriend bij de brandweer wil. Vrijwillig of beroeps?

Ik ben al onderweg naar Ermelo. Alle mooie concoursen van dit weekend moet ik overslaan. Ach, het is voor een goed doel :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:46

joki, vreselijk die katten zeg!
Mirthe veel plezier vandaag
Ik denk dat het de vrijwillige was die er gister stond, en zei zeiden ook, je krijgt wel een vergoeding maar je wordt er niet rijk van maar je moet het als hobby zien zeiden ze. Die man gaf wel een goed voorbeeld, hij zegt: als je als hobby voetbal hebt kost het geld, nu krijg je er nog iets voor terug. En het zou heeeeeeeeel goed voor hem zijn dus hij gaat het maar doen :P
Danielle, balen van je MB's, heb ik tot nu toe gelukkig nog geen last van gehad.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:53

Heerlijk dat kattengejank....
Iedereen succes met wedstrijden vandaag.
Mirthe, da's handig! Ga ik ook eens naar kijken.

Straks lekker naar Lelystad!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 09:00

Wij hebben alleen ex-katers, dus gelukkig geen krolse toestanden hier. Soms wel vechtpartijen.
SM: we hebben inderdaad de rookwolken gezien gisteravond, zag er heftig uit. Van de week was het 's ochtends ook al een keer prijs: om een uur of 6 was het een en al sirene-herrie.
CC-gangers en trainers in Lelystad: veel succes en plezier!
MM, fijn dat het goed gaat met Geert! Vaat uitruimen zou ook het eerste zijn wat ik weer zou willen doen :+ .

Gisteren 45 pakken kuil van het land gekomen: we kunnen weer veilig de winter in. 1 wei was vorig jaar precies op dezelfde datum gekuild: 11 pakken en nu 18! Nu even gaan kijken hoe ik de boel in wil gaan delen en welke stukken nog voor een 2e keer gekuild gaan worden.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 09:03

Ik zit te wachten op een concert van een krolse kat, maar madame wil niet erg opschieten. -O- Zodra ze krols is, gaat ze wel direct ui logeren dus heb ik er geen last van. :D Vervolgens 2 maanden later kleine ragdolletjes, verheug me er nu al op.

Iedereen die vandaag gaat starten, succes!
En verder, geniet allemaal van het mooie weer.
Ik ga nu naar stal, straks half uurtje les bij Jeroen Heijmans.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 09:43

Leliaardje schreef:
Wij hebben alleen ex-katers, dus gelukkig geen krolse toestanden hier. Soms wel vechtpartijen.
SM: we hebben inderdaad de rookwolken gezien gisteravond, zag er heftig uit. Van de week was het 's ochtends ook al een keer prijs: om een uur of 6 was het een en al sirene-herrie.
CC-gangers en trainers in Lelystad: veel succes en plezier!
MM, fijn dat het goed gaat met Geert! Vaat uitruimen zou ook het eerste zijn wat ik weer zou willen doen :+ .

Gisteren 45 pakken kuil van het land gekomen: we kunnen weer veilig de winter in. 1 wei was vorig jaar precies op dezelfde datum gekuild: 11 pakken en nu 18! Nu even gaan kijken hoe ik de boel in wil gaan delen en welke stukken nog voor een 2e keer gekuild gaan worden.

Was eergister ja, toen stond kasteel in Kapel-Avezaath in lichterlaaie. Toen 's middags in passewaaij, gister middag schijnt er een tankstation in de fik te hebben gestaan en gisteravond dus grote brand in Tiel... Wel opvallend, maar kan ook toeval zijn. Zo is er jaren niets en nu opeens 4 in 2 dagen.

Ik ga zo les geven, misschien maar naar meertje toe waar ze de vorige keer met pony koppie onder is gegaan, maar vandaag gaat ze op de Epony, die doet niet van die rare dingen :+

Wij hebben een hele rare kat, niemand kan zien wat het is... Is van een wilde moeder, vader is wel super lief. Maar we wilden het voor het eerst naar buiten laten en dat beest is als een gek naar buiten gerend en in een hoekje gaan zitten... vaag beest!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:33

Billy wat jammer dat je je paard gaat verkopen. Vervelende reden om je paard te moeten verkopen.

MM wat had Zeus toen dan?

FE haard paard heeft eczeem. Heel lastig. Ik heb bij Vies ook lang getwijfeld of hij nu eczeem heeft of niet, maar ik denk het toch niet. Wat het wel is, geen idee, maar als het een beetje weer is vallen zijn manen uit en ziet zijn staart er afgeknabbeld uit (maar niet zo'n pleeborstel) Schuren doet hij niet en echt jeuk heeft hij ook niet. Sterker nog, als je met een manenborstel door zijn manen gaat vindt hij dat niet fijn. Maar waar dan toch die manen uitvallen? In de winter kon je zijn huid niet zien, nu vallen de manen steeds zo dat je echt kale plekken ziet zitten. Vorige zomers heb ik een eczeemdeken opgehad, maar dat hielp maar even, daarna vielen de manen weer uit.

En een grote :(:) voor Evony

Katten zijn raar en heel vervelend als ze miauwen en krols zijn.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:46

Wat een branden in zo'n korte tijd :oo . Niet leuk.
Annetje: hebben appaloosas niet heel vaak problemen met hun staart/manen? Je ziet er zo vaak eentje met zo'n l.lig staartje rijden.

Ik heb last van prikogen en dat is niet lekker met die felle zon -O- . Moet zowat in huis al met een zonnebril gaan lopen B-) .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:49

Leli: Appaloosas hebben meestal geen manen/staart. Ze zijn vaak bijna kaal. Vies heeft voor een appaloosa een hele dikke staart en veel manen, maar in de zomer valt dat dus elke keer deels uit.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 12:04

Dus eigenlijk heb je nog mazzel dat hij uberhaupt een staart heeft.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 12:37

Ik hoop dat het niet te warm is voor onze CCgangers en crossers! good luck!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:12

Edge heeft de eerste 2 jaar dat ik hem had best last gehad van ozmerexceem.. Over gestapt op ander voer en onder een vliegendek ging het daarna erg goed. Verleden zomer dan ookbijna geen last gehad. Staart en manen zijn nog altijd mooi dik. Alleen aan de bovenkant moet ik zijn staart kort houden, anders doet hij dat zelf. }:0 Voorpluk is een l*ullig plukkie, die groiet swinters weer redelijk aan en verliest hij weer in de zomer. -O- ging dus allemaal erg goed tot een paar dagen geleden. Nu heeft hij weer plekjes op zijn hoofd, dat ziet er zo armiedig uit, echt sneu. En vannacht heeft hij zo aan zijn deur staan schuren, dat hij vast is komen te zitten met zijn vliegendeken. :? Zijn deken heeft blijkbaar lang weerstand geboden, want zijn hele deur is ontzet. :wow: Er moeten nieuwe scharnieren in. Zijn deken heeft hij verbouwd tot een soort van waslijn, misschien dat die daar nog bruikbaar voor is, maar iig niet meer als deken. Gelukkig is Edge nog helemaal heel. Geen schaafplekjes, dikke benen of wat dan ook. Blijkbaar was het echt alleen een worsteling tussen deken en deur gelukkig. Heb hem uitgebreid gewassen met anti-kriebel-shampoo en zijn andere vliegendeken opgedaan. Hopelijk trekt hij het nu een beetje.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:28

balen FE van Edge! Wij hebben hier 2 met exceem, maar die krijgen helemaal geen gras meer, dus erg weinig eiwitten. De shet kan sinds een tijdje zonder deken, paard kan het absoluut niet. Die ziet er een beetje zielig uit zonder maken, maar beter dan die piekjes op zijn hals. Maar deze krijgt ook mais en krachtvoer waar dus wel eiwitten in zitten... Maar zonder dat voer wordt hij erg mager. Gelukkig hebben die van mij niets. Al heeft dakar ook niet echt een maantop ofzo :+