Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Groot contrast met zijn stoere-mannen-macho-kuif
. Een aantal weken geleden is Niels nog met Jan naar de Middenbeemster gereden, ze hebben Noor zien inspringen, rondje zien rijden en toen vroeg Niels heel serieus.... ben je daar nou bijna een hele dag voor weg
??? 
. Docent antwoord mij gister op de mail: Om 12 uur bij lokaal 22, en neem *naam* mee. Ik zit hier nu al vanaf 5 voor 12 ofzo, geen docent en geen *naam* te bekennen. Ook niet ergens anders in de school. Heb hem net maar gemaild. 
MargreetW schreef:Zo Margriet, wat is Lotte leuk!!! Ik zal eens kijken wanneer onze Sem eens kennis kan komen maken![]()
Maar ik ben bang dat zij Jantine's Sem eerder tegenkomt....![]()
Onze zonen hebben helemaal niks met. Een aantal weken geleden is Niels nog met Jan naar de Middenbeemster gereden, ze hebben Noor zien inspringen, rondje zien rijden en toen vroeg Niels heel serieus.... ben je daar nou bijna een hele dag voor weg
???
?
van te maken is. Is trouwens een Casco x Damiro.
Onwerkelijke situatie allemaal zo en zeker als het je van zo dichtbij benaderd.... Verder sluit ik me hierover bij de woorden van Simmie aan.
Vanavond nog even Anoes longeren en klaar maken voor WB morgen

opsnuiven. Met de stal doen net zo. In de wagen erbij en dat gaat tot zover prima. Maar sgw's rijden, tja daarvoor moet je echt een lange dag (of 2) weg, dus dat is weer wat lastiger. En haar man is internationaal chauffeur, dus ja, als die dan het weekend thuis is, is het ook niet leuk om bijna het hele weekend op pad te zijn. Luxe problemen!
. Mijn horecacarriere eindigde na 1 zomer, met 3 omgevallen sorbets op schoot bij een mevrouw
, 1 biefstuk van de haas met champignons in de nek van een meneer
, en zo nog wat van die akkefietjes. Voor de horeca was ik niet in de wieg gelegd, nou ja, wel om te nuttigen, maar niet om rond te brengen.