[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:37

ja moet toch een keer gebeuren he alles invetten. was vroeg wakker dus ik dacht hoppa aan het werk.

Ik had altijd heel veel last van mijn knie en enkel maar sinds ik de bow balance beugels heb. als ik heel lang te paard zit (buitenrit etc) krijg ik er wel iets last van maar dat is pas naar een uurtje of 3-4.
Voor mijn dressuurzadel heb ik wel gewone beugels maar met korte beugels liever de BBB.

sann ook al bezig met alles een goed beurt te geven.. wat zijn we toch weer goed bezig allemaal..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 11:40

Jer heeft een paarse regendeken, Sannnn :+ Groot contrast met zijn stoere-mannen-macho-kuif ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:42

Zo Margriet, wat is Lotte leuk!!! Ik zal eens kijken wanneer onze Sem eens kennis kan komen maken <3
Maar ik ben bang dat zij Jantine's Sem eerder tegenkomt.... :+
Onze zonen hebben helemaal niks met /3 . Een aantal weken geleden is Niels nog met Jan naar de Middenbeemster gereden, ze hebben Noor zien inspringen, rondje zien rijden en toen vroeg Niels heel serieus.... ben je daar nou bijna een hele dag voor weg :j ???

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:46

Wat een leuke kleindochter Texelse!

Ik moet nog langs de apotheek, zit nog niet de wachten op nageslacht }:0
Alleen die is maar tot half 6 open, toch onhandig als je tot half zes werkt.

Ik heb 2 paar bow balance beugels en wil echt niks anders meer.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:48

en het is zo leuk, Karen! :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 11:56

Hier ook geen rammelende eierstokken hoor :n

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:11

hier ook niet..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:18

Ik had ze ook niet, maar kan met geen mogelijkheid meer zonder ons kleine ventje!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:24

En hier zeer zeker niet :D

Mendy, jij bent al fanatiek bezig geweest!
En verder schattige kindjes foto's, Sann die leuke dekens heeft.

Ik zit hier voor niets op school ofzo }:0 . Docent antwoord mij gister op de mail: Om 12 uur bij lokaal 22, en neem *naam* mee. Ik zit hier nu al vanaf 5 voor 12 ofzo, geen docent en geen *naam* te bekennen. Ook niet ergens anders in de school. Heb hem net maar gemaild.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:26

MargreetW schreef:
Zo Margriet, wat is Lotte leuk!!! Ik zal eens kijken wanneer onze Sem eens kennis kan komen maken <3
Maar ik ben bang dat zij Jantine's Sem eerder tegenkomt.... :+
Onze zonen hebben helemaal niks met /3 . Een aantal weken geleden is Niels nog met Jan naar de Middenbeemster gereden, ze hebben Noor zien inspringen, rondje zien rijden en toen vroeg Niels heel serieus.... ben je daar nou bijna een hele dag voor weg :j ???

De "Semmen" zien er goed uit, dus kom maar op!! :D
Hier vindt de paps van Lotte paarden ook helemaal niets. Wel eens jammer, maar ja, ieder zijn ding.
Wat Niels zei vind ik niet zo raar hoor. Ik heb het zelf wel eens als we dus 2 dagen op pad zijn voor de sgw; 8 min. dressuur, 1,5 minuut springen en 5 minuten cross. Daarvoor rij je (soms) 500 km, slaapt in een BB, gaat nog even uit eten, laat je je, als je pech hebt, kletsnat regenen en kom je ijskoud en doodmoe, maar helemaal rondom gelukkig, weer thuis!! En dat laatste is het belangrijkste!! of niet dan :) ?

@tientjeh, Lotte is nu ruim 5 maanden.

@Noor: bedankt voor het plaatsen hoor. De meiden zijn er niet, dus oma moest het in haar eentje doen, en tja, dat lukt niet altijd.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:38

Flinke meid dan al Texelse! Met dat boekje, zo lief! Ze kijkt daar ook zo lekker wijs! haha. Lotte is van 1 van je dochters die rijd?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:55

Schattig meiske Texelse!!

Hier staan de paarden al lekker in hun nakie buiten.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:18

Klopt, Lotte is van "middelste". Op het moment rijdt ze op het paard van "jongste". Omdat die niet helemaal fit is en haar eigen paard, door de zwangerschap, gescheurde kniebanden en nog wat lief en leed, al een 1,5 jaar loopt te lummelen. Die komt binnenkort wel weer deze kant op en dan zullen we eens kijken of daar nog een knap rijpaard /3 van te maken is. Is trouwens een Casco x Damiro.

"Middelste" werd vorig jaar als commandante samen met "haar meiden" nederlands kampioen 4-tal, klasse L. Dat was in september dus Lotte was al duidelijk aanwezig. De rijbroek had ik helemaal verbouwd, en van het geleende, grotere, jasje kon nog net 1 knoop dicht. 's Morgens heeft ze haar rijlaarzen aangetrokken en aangehouden, want ze wist dat ze ze later op de dag nooit meer aan zou krijgen. Na de prijsuitreiking was ze zo stek-af dat de kopruiter haar op haar pony gehesen heeft en werd ze, zoals Maria heel lang geleden op een ezeltje naar de stal gebracht werd, naar de trailer terug gebracht. Gelukkig is ze niet in de trailer bevallen, maar keurig 2 maanden later in het ziekenhuis.
Ze is/was een grage crosser. Met haar C-pony heeft ze het tot in het M geschopt (springen Z). Pony'tje is nu 21 en loopt nog hier, en we hopen dat ze het lang genoeg volhoudt om Lotte nog het een en ander bij te brengen. ;)

Lau, paarden staan hier ook al een dag of wat bloot. Zet ik ze wat later buiten, dan is het heerlijk. Vroeg vind ik het nog wat te kil, maar vanaf een uur of 10 is het prima te doen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:21

Texelse, knap hoor! Ik merk nu al wel dat ik moeilijker tijd kan vinden om te rijden en dat ik ook niet zolang meer van huis wil.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:22

Noor, Margreet en de rest van de familie en vrienden: Wat gaat dat snel allemaal zo te lezen |( Onwerkelijke situatie allemaal zo en zeker als het je van zo dichtbij benaderd.... Verder sluit ik me hierover bij de woorden van Simmie aan.
Tientjeh, wat balen dat de 2e Uk niet werd goedgekeurd.... Ik weet nog wel een 5-jarige ruin die in de grootte past, maar heb geen idee wat jullie budget is.
Mistid, dat is balen van die leraar zeg!
Leuke foto's van Texelse en de kleine van Tientjeh voorbij zien komen ;)
Lautje, het is inderdaad super lekker weer om de paarden zonder dekentje naar buiten te gooien! Vanmorgen toen ik om 7.30 weg ging was dat nog niet zo, dus staan ze nog onder hun regendekentje.
Mendy, jij ben al flink aan de poets geweest! Als je nog meer tijd hebt mogen mijn spullen ook nog wel :P
Sannn heeft een mooie deken voor What :D
Vief, Woll ziet er goed uit! Hopelijk bevallen je Bow Balance beugels!

Ik ben weer op het werk, maar het is hier wel erg rustig. Beetje frustrerend dat ik nog tot 5 uur hier moet zitten, terwijl ik thuis nog een hele berg werk heb liggen en hier zit 'niks' te doen -O- Vanavond nog even Anoes longeren en klaar maken voor WB morgen :D
Ik heb trouwens ook de Bow Balance beugels en met dank aan Mootje inmiddels 2 paar. Heb bijna geen last meer van mijn knieen en enkels! Ben er echt heel blij mee en zeker nu ik ze niet meer van zadel hoef te verwisselen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:59

Goeiemiddag!
Ik mag vanavond meelopen bij Soldaat van Oranje *\o/*
Wel spannend hoor! Ga nu zo naar Vorstin om haar los te laten, daarna thuis nog even oefenen met lopen met drie borden.

@ Margreet & TIentjeh, wat een lieve foto's :D
@ Vief, da's wel een koopje zeg! Ik vind de BB ook fijn :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:19

@tientjeh: het is ook lastig hoor, de tijd vinden/maken als je zo'n smurfje hebt. Zij heeft het geluk dat de beestjes hier thuis staan. En we hebben hier een box, bedje, stoeltje, de hele babybende zo'n beetje. En ik werk thuis. Dus als ze komt rijden ligt Lotte hier in bed of in de box, dus dat gaat meestal wel goed. Gisteren moest ik weg, en toen heeft Lotte in de wagen in de "springtuin" gelegen. Kon ze mooi weer wat paardenlucht /3 opsnuiven. Met de stal doen net zo. In de wagen erbij en dat gaat tot zover prima. Maar sgw's rijden, tja daarvoor moet je echt een lange dag (of 2) weg, dus dat is weer wat lastiger. En haar man is internationaal chauffeur, dus ja, als die dan het weekend thuis is, is het ook niet leuk om bijna het hele weekend op pad te zijn. Luxe problemen!

@ Snoekiej: wat houdt dat in, meelopen in soldaat van Oranje? Oooooo, ik snap het al. Een baantje in de horeca!! Of heb ik het mis. In ieder geval succes!! Niets laten vallen hoor :+ . Mijn horecacarriere eindigde na 1 zomer, met 3 omgevallen sorbets op schoot bij een mevrouw :):) , 1 biefstuk van de haas met champignons in de nek van een meneer := , en zo nog wat van die akkefietjes. Voor de horeca was ik niet in de wieg gelegd, nou ja, wel om te nuttigen, maar niet om rond te brengen.

Er rijden hier al heel wat trailers voorbij. Dit weekend is texel-weekend. Voor texelse begrippen een groot concours, voor overkantse begrippen een wedstrijd"je". Maar de meesten komen voor de gezelligheid, en is het rijden maar bijzaak! Zaterdagavond is dan bbq in de binnenbak met feestavond, en dat schijnt altijd wel leuk te zijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:25

Veel plezier met Texelweekend Texelse! Lijkt me leuk! Bij Soldaat is idd een horecabaantje. Je moet echt alles doen, kaartjes controleren, bar, restaurant en zaalmedewerker. Hoop echt dat het leuk is!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:01

Gaaf Snoek, succes dan vanavond!
Leuk zo'n Texelweekend, veel plezier Texelse.

Hier nu laarzen en zadels schoon, zo mesten en What longeren.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:06

Klinkt iig leuk Snoek! Veel plezier!
Lekker is dan 2 paar Benthe, ik heb dat ook sinds kort.

Mo, heb je die wollen deken nog?? Schimpie heeft mn blauwe wollen deken verpest met zn witte haar :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:32

Egopost: paard en trailer zijn verkocht. Contract getekend, aanbetaling gedaan en zij gaan nu op vakantie. Paard wordt eerste paasdag opgehaald!
Wollen deken heeft de koper ook gekocht!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:35

Gefeliciteerd Mo!! Toch nog snel gegaan zo allemaal!!

Lau, heb jij nog wollen dekens??

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:45

Super Mo! hopelijk krijgt Corion een fijn baasje!

Ik heb de wollen deken van Laura ook nog. Geweldige deken is dat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:13

Gefeliciteerd Mo!!!!

Karen kan even kijken, maar vrees van niet!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:20

Super Mootje!! Dat heb je snel voor elkaar! Fijn. Als je er toch klaar mee bent, dan is het mooi als het allemaal ook rap afgesloten kan worden. :)