[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:31

Mirte: Beau staat te trappelen om naar Drenthe te verhuizen :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:34

Ik ga TVHO kijken bye

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:38

Evie, Ik heb net Rehoboth gemaild of ik in de BB kan starten :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:46

Mootje: Ok, ik weet ook niet of het wat is maar als ik mijn instructeur mag geloven gaan ze er wat moois van maken!
Sanurie: heb net even bijgelezen maar die fobie van jou is wel erg hoor, lijkt me lastig.
Lautje: Ik vind Salinero toch mooier dan deze bok hoor, alleen die grove kop delen ze , maar alhoewel ik hem echt niet mooi vind moet ik wel toegeven dat hij machtig kan stappen zeg, stuk beter dan ik Toot ooit heb zien doen!
bvw: Veel plezier met springen!
Mirthe: inderdaad zonde als ze het niet goed onderhouden.

Nu het puntje bij paaltje komt is moeders het ineens weer niet eens met dat de zadelmaker komt (want vroegah deden ze dat ook niet dus zadelmakers zijn zakkenvullers :? ) , word echt moe van dat mens af en toe _-:( .
Ik ga hem morgen hartelijk ontvangen en betaal het zelf wel, ik zie wel wanneer moeders weer bijdraaid...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:48

Eef, Er staan nog bar weinig mensen op de startlijst :oo
Komt Godfried morgen langs?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:49

Hij komt morgen langs ja, die startlijst is 10 januari het laatst geupdate geloof ik.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:52

Waar gaan julie starten meiden?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:53

manege Chardon.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:54

Oh oke.. ja had dat ook in gedachte om daar te starten.. maar heb het al druk vant weekend..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:55

Het is s pas over 2,5 week he Corien, of bedoel je dat je dat weekend juist druk bent?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:57

Ja dat valt samen met lisse wintertulp :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:58

_lautje_ schreef:
Mirte: Beau staat te trappelen om naar Drenthe te verhuizen :P

Haha mooizo! :P

Ik krijg vannacht nachtwerk, een vriendin zou voor mij onze eerste versie van de liquiditeitsbegroting meenemen inclusief het commentaar van de docente, die heb ik niet gekregen, maar dan zou ze haar uiteindelijke versie wel mailen. Sms ik haar net of ze dat spul wilt mailen krijg ik terug, het oude staat wel op google docs. Daar heb ik niets aan want natuurlijk had ik dat al gebruikt. Moet het morgen inleveren en was al later begonnen omdat ik de nagekeken 1e versie nog niet had.

Ga dus vannacht maar voor mezelf uitzoeken, dan heb ik er ook nog iets aan. Moeten het namelijk doen over als we gaan studeren, en we hadden haar gekozen omdat dat makkelijker was (zij is al 18, dus makkelijker met stufi enzo). Ik heb geen recht op stufi en ov dus dat wordt echt een poedersuiker klus.

Ga nu eerst douchen want daar ben ik heel hard aan toe, heb de hele dag in de TT hal in Assen op de landbouwbeurs gelopen, en van al het geslenter en geklets en staan is mijn rug weer heel slecht. Echt een baaldag.

*einde zeurbericht*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:01

Schiet lekker op dus mirthe :(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:01

Nee niet echt he :( mam is nu ook al vrolijk. Oordopjes in en muziek keihard :Y)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:04

Hehe idd, mijn pa is net naar een verjaardag zou eigenlijk mee moeten maar ff geen zin in.. tvho kijken :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:08

@ Corien: Oh ja dat heb je dan ook nog , daar wilde ik eerst heen gaan maar heb me laten overhalen.

Wat een rotstreek van je groepsgenootje Mirthe, dat is echt kl.te als je dan het werk van een ander bovenop je eigen werk moet doen :( !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:08

Hey ik start ook in Schipluiden!

Is Waddinxveen eigenlijk wat?Zoek nog wat voor volgende week. Wilde eigenlijk naar Oudekerk, maar Waddinxveen en Zuid-Beyerland zijn dichterbij. Weet niet die beide wat zijn?

Heb uitgerekend dat als ik nu iedere week spring met 2 parcoursjes, dan loopt hij nog 8 rondjes voor de kampioenschappen. Zag dat de KNHS mijn punten ook eindelijk verwerkt heeft. Arme beest heeft nog geen 10 springwedstrijden gelopen en heeft nu 8 punten in het L :+ Moet hij niet alles nul lopen (grote kans hij heeft 2x balk aan de poten gehad in het L) anders moeten we al bijna over :Y)

Zit nu te denken heb Hetje ook alles L opgegeven, maar heb 29 punten in het L. Mag maar tot 30 doorrijden of niet?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:09

Pff wat een naaistreek mirthe!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:09

Lau, je mag gewoon flexibel springen hoor! Je "moet" niet meer over tegenwoordig.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:10

Mo: inderdaad, woon er een minuut of 20 vandaan. Meestal ga ik daarna gelijk door naar stal dus dan is het niet zo erg. Ik moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen in die week. Denk wel dat het moet lukken maar een collega heeft net ontslag genomen dus ik weet niet of dit het juiste moment is om het te vragen. :P Wil wel graag!

Jeetje wat een tandarts ellende allemaal!

Sussie: lekker is dat dan! Ik snap wel dat je schrikt als je zo'n brief op de mat vind. Fijn dat je hem kan helpen.
Marjan: Beterschap!
Margreet: fijn dat het een beetje beter gaat!
TG: Cuba lijkt mij ook erg leuk, wij gaan er waarschijnlijk in nov/dec heen.
Ik wil niet in de zomer op vakantie, vind mijn wedstrijden leuker/belangrijker dan een weekje vakantie. :o Vriendlief heeft zich daar ondertussen bij neergelegd, we gaan van de zomer gewoon een paar weekendjes weg.

Mo, TG, Shanouk, Noor en Evie, als jullie weer gaan trainen zou ik dan mee kunnen rijden? Lijkt me gezellig en heb wel weer zin om te gaan trainen!

Ben wel benieuwd naar de filmpjes van het nieuwe paard van Anky, mijn laptop kan alleen geen filmpjes meer aan. Hij is echt bijna overleden. :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:10

Ik had Waddinxveen op de planning, heb daar nog nooit binnen gesprongen maar buiten is het daar prachtig gebouwd (mooie buitenbak ook), maar denk dat ik niet ga, heb het een beetje te druk.

Maar met 40 winstpunten mag je geen L meer starten volgens mij Sim!

edit:
Zuid-Beijerland staat normaal gebouwd en is vaak aan de lage kant, maar de bodem is daar niet zo goed en de bak vrij klein. Het is goed te doen maar niet ideaal, B of L gaat makkelijk maar M of Z is niet fijn rijden dus daar doet ook bijna niemand in mee.

30 moet 40 zijn :o .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-01-11 22:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:11

In ZB wordt er volgens mijn instructeur prut gebouwd, WV weet ik niet.
Lau, dressuur is 30 en springen is 40 :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:12

Sim, maar geld dat ook voor als je aan je punten zit dan? Heb natuurlijk al punten in het M (volgens mij ook meer dan 10...). Hmmm moeder gilt hier nu al dat ik nu een L verbod krijg van haar :Y)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:13

@ eef je kan altijd in staking gaan zoals ik. Bij mijn ouders werkt het momenteel hahaha

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:15

Maar Lau, je hebt toch meerdere paarden ???
@Eef_Bam: Ik heb gelukkig niet zo'n fobie, maar muts_marijke. Ik had foto's er van en zei had aan me gevraagd om ze in een link te zetten. Ik vond wel beetje spannend, zo'n grote maar eenmaal toen er dingen waren verteld over die spin, vond ik het niet spannend meer.