Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(doe dit voor iemand die aan het promoveren is op de ut) alleen had ik daar vrij weinig aan... Ga morgen maar eens verhaal halen bij hem en dit uur betalen ze me mooi ook maar uit. Ik ga chocolade eten en tv kijken. Heb het een beetje gehad met vandaag 

peanutbutter schreef:Volgens mij meot je meer dan 2500 euro per jaar verdienen Vief om af te moeten dragen.
Ook wel met het idee rondgelopen om het nog iets professioneler aan te pakken (eigen website, mss toch eens inschrijven bij de kvk) maar dan wil ik helemaal weten hoe en wat
, en een prijs.
heleenxx schreef:Oh ja, en ik heb mijn man nu eindelijk zover dat we de volgende keer apart van elkaar gaan starten. Hij vroeg zich af waarom, het was toch best gezellig?

kromme dingen!

.
.
, maar er op moeten wachten is inderdaad minder leuk.
, maar mij werd in ieder geval aangeraden om eerst een keer in Brabant te springen in de B voor ik over ging naar de L, en het staat daar inderdaad hoger lijkt het wel.
, maar dat was niet zo.
.
.. Begin al wel een beetje in te kakken
.
Vervolgens wordt jij niet meer opgebeld over de afmelding? Wederom; fijne lui
...
.
.. Het zonnetje begon te schijnen, dus Wo gezadelt met zadeltas en al en moeders ging mee op de fiets
. Erg lekker ritje, al was Wolin wel ontzettend rillerig en jumpy.. ze schrok zelfs van landhekken, was dan ook wel weer onze eerste grote rit sinds het zo koud werd.. Ze zat dus wel weer 'vol' na deze rit, denk dat ze lekker zal slapen
.. Morgen weer even rustig aan, even een relaxt wandelingetje in het zonnetje maken misschien
.
. Gister aan de longe was ie zo fris als een hoentje! Ook nog lekker uitgesloofd bij Zumba en James Bond gekeken
je man, balen dat het paard van je man niet goed loopt, las in een ander topic dat dat meisje der paard ook niet helemaal rat liep.

Hoop dat ze er zelf ook snel klaar mee is... 
Fijn dat je toestemming hebt om alleen te mogen rijden 
en vanavond ook nog even gezellig een drankje doen met een vriendinnetje. Denk dat Woll een dag vrij krijgt 
En succes vandaag met je drukke schema!
Wel balen van je man zijn paard, hopelijk is hij snel weer helemaal goed! En fijn dat jullie de volgende keer apart rijden.
Hopelijk is het gelukt en kunnen jullie hem snel gaan behandelen zodat hij er snel weer bovenop is!