[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:38

@ rowo: Balen van je paarden. Is Zetje weer helemaal goed? Mooi dat Avi weer goed lijkt. Waarschijnlijk verstapt of zo.
Mijn bak is nat maar enigzins rijdbaar al zullen er veel ruiters zijn die in mijn bak weigeren te trainen. Gelukkig ben ik het gewend en mijn paarden ook. Mijn schouder gaat goed alleen heb ik regelmatig last van steken en lijkt mijn huid qua gevoel alsof ik verbrand ben. Moet in april naar de doc en dan maar even vragen.
@ vief wat belachelijk van de OV. Gelukkig heb ik dat ding niet nodig.

Iemand voor westerbork nog zin om te trainen in Boekelo. Wil daar nog even trainen..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:38

Caroline, wanneer was je van plan daar te trainen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:43

Nou mw de proefpersoon kwam niet.. Ze had zich keurig afgemeld bij mijn onderzoeker :) (doe dit voor iemand die aan het promoveren is op de ut) alleen had ik daar vrij weinig aan... Ga morgen maar eens verhaal halen bij hem en dit uur betalen ze me mooi ook maar uit. Ik ga chocolade eten en tv kijken. Heb het een beetje gehad met vandaag ^)

Mandy: Ik heb geen idee hoeveel je moet verdienen om het aan te moeten geven? Ben daar echt niet in thuis en wilde daar vooral meer informatie over, maar dat was schijnbaar te veel gevraagd voor dat fossiel dat ik aantrof... :z
Spannend hoor van Zetje, nog eventjes dus!! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:46

Volgens mij meot je meer dan 2500 euro per jaar verdienen Vief om af te moeten dragen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:51

peanutbutter schreef:
Volgens mij meot je meer dan 2500 euro per jaar verdienen Vief om af te moeten dragen.

Oke! Wil gewoon graag wat zekerheid om gezeur achteraf te voorkomen :) Ook wel met het idee rondgelopen om het nog iets professioneler aan te pakken (eigen website, mss toch eens inschrijven bij de kvk) maar dan wil ik helemaal weten hoe en wat :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:08

Zo, daar ben ik ook weer eens. Even vluchtig bijgelezen, over daten en zo ;)

Ik heb een druk weekendje gehad, met zaterdag een zeer geslaagde dressuurclinic van Sander Marijnissen en zondag een endurancewedstrijd in Kootwijkerbroek. Arme Olivier, moest dus zwaar aan de bak.
Ik reed de endurance weer samen met mijn man, meestal geen succes voor gezelligheid onderweg 8-)
En inderdaad, ook nu liep het weer niet zo soepel met ons samen. Hij jakkerde erg, kwam niet door de P/A, daardoor moest ik ook 10 minuten op hem wachten, terwijl Oliviers hartslag in 1x op 44 zat. Daarna weer jakkerend verder om de tijd in te halen, ik mopperend erachter omdat ik liever niet zo hard door de modder heen ging.
Bij de finish liep het paard van mij man kreupel. Olivier liep wel goed, we hadden nog best een mooie tijd zelfs, ook in 1x goedgekeurd met een mooie hartslag. Uiteindelijk nog een 9e plaats gehaald van 78 *\o/* , en een prijs.
Ik heb de komende weken alle trainingen en wedstrijden van mijn man afgezegd, paard moet maar even herstellen nu. Het lijkt niet ernstig, waarschijnlijk een verstapping in de modder.
Olivier krijgt ook 2 dagen vrij, die mag woensdag weer mee springen.

Oh ja, en ik heb mijn man nu eindelijk zover dat we de volgende keer apart van elkaar gaan starten. Hij vroeg zich af waarom, het was toch best gezellig? :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:14

heleenxx schreef:
Oh ja, en ik heb mijn man nu eindelijk zover dat we de volgende keer apart van elkaar gaan starten. Hij vroeg zich af waarom, het was toch best gezellig? :+

Echte liefde Heleen! <3
_O-

Vief: vervelend, wat een gedonder met die ov-chipkaart.. Ben blij dat ik dat niet meer hoef mee te maken. Ik vond het vrijdag al irritant toen ik even naar Amsterdam ging...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:33

@tientjuh deze zondag of een dag volgende week. Ik ben heel flexibel omdat ik helaas nog steeds geen werk heb. In elk geval voor westerbork. Heb nog wel een paar dagen dat ik wel wat te doen heb.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:44

peanutbutter schreef:

Das nog aardig wat... lesgeven krijg ik ook gewoon zwart. Dat is ook zo'n klein bedrag... Maar snap wel dat als je 1000en euro's verdient het wat linker wordt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:54

Ja, dan zeker weten.
Maar de eerste 2500 die je verdient in een jaar hoef je sowieso geen belasting oer te betalen. En ik geloof dat je zelfs meer zwart mag bijverdienen
dacht tot 10.000 in het jaar

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:09

Ik mag als student ook dik 10.000 bij verdienen naast mijn stufie. Nu krijg ik dan wel geen stufie meer, maar die norm is nog wel vrij ruim.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:13

Hmmm ik wil onze shet zo langzamerhand de nek wel omdraaien. Stomme ding staat op ploffen, maar nog steeds geen veulen. En iedere nacht kan ik weer checken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:35

Zo kan niet slapen :+

Rowo zetje hoeft niet lang meer dan! spannend!!
Vief balen van je proefpersoon! en je OV :+ kromme dingen!

Ik ga nu wel proberen te slapen :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:58

even het verslagje van heleen gelezen, heerlijk zo'n relatie ;)
Wel super van je 9e plek +:)+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 00:25

@ Corien: Lekker zeg zo'n strandrit, waar ben je geweest?
@ LZ: Knap dat je zo eerlijk drufde te zijn, en fijn dat het toch erg gezellig was.
@ Vief: Vervelend, zo'n baaldag :(:)
@ Heleen: Gefeliciteerd met je prijs! Echt zo'n mannenopmerking van je man trouwens :=.
Ik ben echt jaloers op je, had daar namelijk de kennismakingsrit willen doen, maar mijn moeder dacht daar anders over :\ .
@Pb: Toch leuk een veulentje :D , maar er op moeten wachten is inderdaad minder leuk.
Over die hoogte in Zwijndrecht, staat zeker een stuk lager dan in Brabant , maar dat is hier in de omgeving overal zo (Maassluis, Maasdijk, Vlaardingen etc. heb ik het dan over). Waarom dat is weet ik eigenlijk ook niet :? , maar mij werd in ieder geval aangeraden om eerst een keer in Brabant te springen in de B voor ik over ging naar de L, en het staat daar inderdaad hoger lijkt het wel.
Of beter gezegd: de hindernissen die hier vaak voor het L staan daar zie ik geen 1.10 in, ben er meerdere keren van overtuigd geweest met parcourslopen dat het nog op B hoogte stond en nog moest worden opgehoogt :+ , maar dat was niet zo.

Ik heb vandaag gewerkt, dus moeders heeft Bam lekker los laten rauzen op zijn vrije dag :).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 01:33

Ik weet ook niet hoe dat zit met de hoogte. Niveau in Zuid-Holland is toch wel een stukje lager dan in Brabant. Moet wel zeggen dat outdoor ik in Maassluis toch wel eens flink aan de bak moest, maar indoor is het B en L niet al te heftig.

Ik ga morgen lekker trainen met 2 paarden bij Rob. Heb de hele avond met een mede-student gewerkt aan een ontwerpvonnis. Moest morgen af en dat was nog een flink karwij.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 01:52

Heb in Maasluis ook outdoor gestart, en daar stond het inderdaad wel wat hoger dan binnen.

Lekker zeg, morgen trainen met 2 paarden :D !

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 05:12

:wave:

Nachtdienst!! Druuuuuk!!! Pfff.. zit nu eindelijk eens even, maar ik zit niet rustig :o .. Begin al wel een beetje in te kakken := .

@PB: Hmmm.. Succes vanacht! ;)
@Vief: Dat is toch ook wat!! >;) Vervolgens wordt jij niet meer opgebeld over de afmelding? Wederom; fijne lui :+ ...
@Heleen: Jeetje balen van je endurance-rit.. lijkt me inderdaad niet prettig rijden zo.. Typisch een man, heeft het niet helemaal door dus :)) .

Met Wolin een rit van 1,5 uur gemaakt vanmiddag!! Heb gister maar even goed gemaakt met haar :(:) .. Het zonnetje begon te schijnen, dus Wo gezadelt met zadeltas en al en moeders ging mee op de fiets 8-) . Erg lekker ritje, al was Wolin wel ontzettend rillerig en jumpy.. ze schrok zelfs van landhekken, was dan ook wel weer onze eerste grote rit sinds het zo koud werd.. Ze zat dus wel weer 'vol' na deze rit, denk dat ze lekker zal slapen :Z .. Morgen weer even rustig aan, even een relaxt wandelingetje in het zonnetje maken misschien :z .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:44

Goedemorgen!!

Lotte: straks lekker slapen en vanmiddag van het zonnetje genieten!!
PB: Veel succes met trainen vandaag en is er al een veulentje geboren?

Ik ben ook alweer aan het werk. Kan ik eerder weg, vanavond L2 proefje rijden voor de jurycursus. Hoop dat Jer zich een beetje gedraagt, anders sta ik mooi voor aap ;). Gister aan de longe was ie zo fris als een hoentje! Ook nog lekker uitgesloofd bij Zumba en James Bond gekeken :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:45

Goede morgen!!

Evie gewoon in noordwijk/katwijk onder de man gegaan.
Heleen _O- je man, balen dat het paard van je man niet goed loopt, las in een ander topic dat dat meisje der paard ook niet helemaal rat liep.
WL lekker hoor zo'n buiten ritje :)

Ga richting werk zo, vandaag weer aan de bak met jackson :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:48

Morgen :wave:

Mandy: Die 10.000 ga ik ook echt niet halen, maar ik vraag me meer af hoe ik het bij de BD aan moet geven enzo :)
PB: Stomme shet :P Hoop dat ze er zelf ook snel klaar mee is... :z
Lotte: Hard gewerkt dus! Lekker van je buitenritje!
Heleen: Heerlijk stukje :D Fijn dat je toestemming hebt om alleen te mogen rijden ;)

Ik ga eens even ontbijten, boodschappen doen, college volgen, studeren in de bieb, naar een lezing van Dirk Scheringa over ondernemen in crisistijd :+ en vanavond ook nog even gezellig een drankje doen met een vriendinnetje. Denk dat Woll een dag vrij krijgt :)

Edit: kleine typfout..
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 23-03-10 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:51

Vief druk dagje hoor :)

Ik ga ook spullen paken en to work :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:57

Werk-ze :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:01

Studeer-ze ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:12

Goeiemorgen!
@Vief: Wat balen dat je proefpersoon niet kwam opdagen! Lekkere communicatie ook dus :P En succes vandaag met je drukke schema!
@PB: En is er al een veulentje geboren??? Veel plezier met trainen bij Rob!
@Heleen: Lijkt wel een relatie test de endurence in Kootwijk :P Wel balen van je man zijn paard, hopelijk is hij snel weer helemaal goed! En fijn dat jullie de volgende keer apart rijden.
@Tientjeh: En heb je nog een vangst van Uk kunnen bemachtigen :D Hopelijk is het gelukt en kunnen jullie hem snel gaan behandelen zodat hij er snel weer bovenop is!
@LZ: Je bent in ieder geval eerlijk geweest tegen je date!
@Noor: Veel plezier en succes alvast vanavond, hopelijk gedraagt Jer zich!
@Caroline: Fijn dat je weer lekker met beide paarden thuis hebt kunnen rijden! Wel balen dat je nog wat last hebt van je schouder!
@Corien: Werkse vandaag!!

Ik heb gisteren weer een erg gezellige cursusavond gehad, was natuurlijk wel weer laat thuis, maar ja. Nu op stage en vanavond nog werken, dus de paardjes die krijgen lekker vrij vandaag ;)