[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:54

He's just not that into you :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 23:05

Klinkt als een leuke :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 00:37

Snoekiej schreef:
Welke film hebben jullie gezien? Zodra ik tijd heb wil ik graag naar Angels & Demons - Het Bernini Mysterie!!

Ik ga daar denk ik morgen naartoe en anders woensdagavond :)

Ik heb vandeweek Rock'nRolla en Australia gekocht!!
Rock'nRolla daar moet je van houden :) , vind dat zelf een erg goeie film, leuk dat Engelse accent 8-) .
En Australia heb ik net afgekeken :+: .........

Slaap lekker allemaal!! :z

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 08:14

Hij was ook leuk :D

Ik heb zo de hele dag slipcursus. 8-) Moet ook vrachtwagen rijden enzo. :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 09:07

rowo schreef:
@ vief: waarom heeft Woll 24 uur per dag een halster op dan :? Ik vind dat maar eng, na veel verhalen van paarden die zich zelf per ongeluk ophangen aan waterbakken of voerbakken :\ Lijkt me overigens wel een fijn halster :j

Omdat het oude baasje dat ze 's ochtends buiten zet haar het halster niet om kan doen omdat ze haar hoofd omhoog doet en hij niet zo groot en lenig is :o Zelf had ik er ook niet voor gekozen, maar het is nu eenmaal zo. Denk dat dit halster me wel een veiliger gevoel geeft :) Zal hem inderdaad niet omdoen met trailerladen enzo haha :))

Kim: Succes alvast :D Fijn dat de film leuk was. Lijkt me ook wel een leuke film :j
Hilde: Gaaf *D Veel plezier! Wat wordt de volgende film? :D
Lotte: Rock'nRolla ken ik niet, Australia vind ik wel erg mooi :j

Ik was errugh vroeg vanochtend. Werd om half 6 door vriendje wakker gebeld die om half 7 langs Deventer kwam. Mooi daarheen gecrosst met autootje en 2 uur gezellig meegereden op de truck. In Rijssen lekkere croissantjes gegeten en nu net weer thuis :) Ga Wolles eens aan het werk zetten. 't Is super lekker weer 8-)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 10:33

Zoo vief, jij was zeker vroeg :=.

Ik ga even spullen schoonmaken, paard uit de wei vissen en wat pimpen en daarna naar concours ;) !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 11:26

Goedenmorgen!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 11:49

Morgen!

Gefeliciteerd met je verjaardag PB! Nog wat leuks in de planning?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 11:53

@PB: Gefeliciteeeeerd :D !!
@Vief: Ouwe baasjes :(:) ... Denk er zelf nu ook over om twee van die halsters te bestellen voor op het land :) , die ouwe loopt met een vliegengordijn en die Tinker loopt met een neusflap met UV-block, anders wordt haar neus gegrild. Tis wel zo veilig, zo'n halster :j .

Wootje ging vanmorgen weer in volle galop het land in 8-) , ik ga nu kijken op een andere stal :wave:

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 13:33

Gefeliciteerd PB!
Zo Vief, jij was al vroeg op pad dan! :D

Ik ben hier weinig de laatste tijd, heb ook niet veel gelezen. Beetje druk...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 13:34

PB: Gefeliciteerd!!
Afbeelding

Lotte: Geen verkeerd plan denk ik :). Volgens mij zijn ze best snel bij de paardendrogist.
Dus hoop hem maandag wel te hebben.

Net lekker met Woll gesprongen. Springen echt weinig, dus daar moest maar eens verandering in komen ;)
Vader heeft nog filmpjes gemaakt. Die kan ik niet plaatsen (verkeerd bestandstype..) maar kan vast wel wat stills maken.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 13:53

Middag!

PB; gefeliciteerd en een hele fijne dag :)

Ik heb straks fijn gereden, Fari echt lekker. Moet nog steeds meer gedragen maar de oefeningen gaan haar steeds makkelijker af :j Zelfs paar fijne eenvoudige wissels.

Straks parcours neerzetten voor de onderlinge morgen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 14:13

Gefeliciteerd PB :D :D :D

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:09

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:21

Fijn dat het zo goed gaat met Fari Marloes :D
Wist eigenlijk helemaal niet dat jij ook zo fanatiek dressuur reed!

Hier nog wat stills van Wolles :) Ze was erg braaf!
Eerst behoorlijk lang balkjes gedraafd. Ze was even vergeten dat je daar niet over heen mag springen :=

Daarna nog mooi wat in-uitjes, leert ze goed van. Ze mag nog wel iets sneller in het voorbeen worden. En nog wat lijntjes op het laatst.
Morgen weer een lange rit om Bussloo maken als het droog is :D

Afbeelding
met der ogen dicht :z

Afbeelding

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:32

Zag een mooie nieuwe schermafbeelding van Shanouk :)
& Vief die vroeg op was gestaan & weer mooie fotos heeft :D
Pb gefeliciteerd! :D

Ben beetje brak gister o; half 1 gaan slapen en vandaag om 5 u eruit.
Het ging niet echt fijn. :o

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:34

Vief; Dat wist ik eigenlijk ook niet :o Maar het gaat nu erg lekker en wil dus wel eens doorstromen naar de hogere klasses. Wat springt Woll fijn, wanneer ga je haar weer starten?
Marieke; watkebeurt? :(:)

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:41

Marieke_xXx schreef:
Dressuur met Excell ging wel fijn, tot het afgroeten. ;) Ging een beetje scheef.
Met inspringen begon ie op de oxer al te weigeren,
springen was ik wel foutloos :D
Cross ging superfijn, pakte goed aan. Tot aan de haag, daar liet ie me zitten.
3 weigeringen en het was over. :(

Met Ramona ging dressuur niet zo super met wijken gooide ze de kont in de krib,
springen had ik stopje op 2 pakte haar te hard in de mond, daarna liet ik haar wat losser en was het wel fijn rondje.
Inspringen van cross ging ook goed, bij de start werd ik wat zenuwachtig. :o
Op 1 een stop terwijl ik ondertussen een tik op haar kont wou geven,
en zo vloog ik mooi in het zand. :Y)

Einde cross en met geen 1 van de 2 pony's de cross kunnen uitrijden.
Moet gewoon leren dat ik niet zo zenuwachtig moet zijn, dat is gewoon de ooorzaak van alles. :+

Wel 3x 8 op stijlcoupon. :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:42

Ziet er goed uit Vief!! :D Wolles kan wel springen :j .

@Malloesje: Wat fijn dat Fari zo goed gaat +:)+
@Snoekiej: Wat een mooie avatar heb je :wow:

Nou... per 1 juni staan mijn andere paarden op een nieuwe stal! *\o/* Erg lekker stekkie, gewoon op een boerderij bij hele lieve mensen, zit echt een superbak bij met een topbodem!! En een enorm grote paddock waar ze 's winters lekker staan met hooi/kuil en een ton water en enorm ruime boxen, heel gezellig, kunnen lekker met elkaar keutelen. Zomers lekker heel de dag op de wei met een automatische drinkbak, dus we hoeven niet meer bang te zijn dat die ouwe van 27 jaar de sloot in kukelt :) . Er gaan per 1 juni twee paarden verhuizen naar het noorden van Nederland en dan staat er nog maar één 2 jarige pony en twee shetlanders en dan komen Bram en Megan daarbij.. dus wordt een soort gezellig "privéstalletje" ;) .. Kippen en geiten lopen er rond. Het is een twee onder één kap boerderij, (echt een onwijs gave boerderij, zo mooi, ben jaloers :o ) en in het ene huis woont de eigenaresse van de stal waar ik sta met Wolin, zij stelde ook al voor om Wo lekker erbij te zetten.. hebben we alledrie de paarden bij elkaar!
Daar ga ik nog even over nadenken, Wo heeft het echt supergoed waar ze nu staat. Maar zowiezo gaan onze twee andere paarden er wel heen per 1 juni :) .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:47

Marieke: He wat balen zeg :(:)

Marloes: Hihi :D Dressuur is natuurlijk ook best leuk als je paard het ook leuk vindt en het een beetje fijn gaat :) Leuk dat je nu wat hogerop wilt komen!
Vind ook wel dat ze netjes springt. Na mijn zomervakantie maar weer eens op concours. Of misschien net daarvoor nog 1 wedstrijd. Wil haar nu weer een beetje lekker aan het lopen hebben en dan ga ik 2 weken op vakantie. Hoop dat ze zich in die tijd niet tonnetjes rond eet := want ze begint nu net weer wat vorm te krijgen al mag er nog wel 40 kilo af.. En dan maar weer lekker starten :j

Lotte: Klinkt goed zeg! Lijkt me inderdaad wel zo fijn om ze allemaal bij elkaar te hebben staan :) En natuurlijk erg fijn dat ze zo lekker naar buiten kunnen!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 16-05-09 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:48

Lotte; wat is de reden dat je van stal bent veranderd? :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:57

Jah daar ben ik ook enorm blij mee, vind het echt een pré dat paarden veel buiten zijn. Dat is iets wat ik voor Wolin ook heel erg belangrijk vind en dat is waar ik nu sta niet helemaal het geval, daar moet je soms 2 uur wachten voordat je überhaupt in een paddock kan, afhankelijk van het tijdstip waarop je komt. En hier komt echt geen kip, is gewoon bij die mensen thuis, zo lekker rustig!! Overal landweggetjes en je kan lekker dorpjes in rijden, ook leuk :j .

Wij gaan weg waar we nu staan om heeeeeeeeeel veel redenen, om een paar te noemen; de eigenaar van de stal gooit gewoon paarden bij elkaar zonder overleg en ons ouwe paard is al 27 jaar en gewoon de dupe!! Er mag geen waterton in het land, want dat vind ie onzin, maar ons oude paard kan niet meer uit de sloot drinken... Ook heeft hij zomaar onze tinker gepakt en aan iemand meegegeven voor op bosrit, zonder überhaupt te overleggen of te vragen of wat dan ook. Dat doe je gewoon niet!! -:(- Tinker stond zeiknat op stal, zadel op de grond gegooit... Echt absurd die vent... Hij vraagt ook 5,75 per baal hooi en 6 euro voor een baal stro, je bent verplicht bij hem af te nemen, maar het is allemaal beschimmelt, hij heeft het nat laten persen..
Ook wil hij alle paarden swinters op betonnen paddocks hebben staan... no way dat wij dat doen met die ouwe van ons, zonder eten heel de dag... :n . Hij heeft nu allemaal bakstenen gestort in het land, zijn nu al 3 paarden kreupel :\ . Wordt steeds gekker met die man..

(hadden mensen hun twee polopony's bij hem neergezet om te laten herstellen van een peesblessure.. neemt hij een van die paarden mee op een jacht, 22 km galopperen, 55 hindernissen springen..... vind ie de normaalste zaak van de wereld... paard is een week zijn box niet uit geweest, omdat ie zn been niet kon belasten, mond kapot getrokken)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 16:01

Jeetje :=
Dat is wel heel dramatisch zeg.. Wat een idioot gedrag :oo

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 16:02

@ Wl; reden genoeg zeg! Dat is echt wel belachelijk.
Sta ervan te kijken!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 16:05

Je zou haast geloven dat dat soort stallen er niet meer zijn...
Het gaat ook van kwaad tot erger hoor.. In het begin was het helemaal niet zo.. Maar toen stonden er nog mensen waar wij al 14 jaar mee hebben samen gestaan, superleuke stal, iedereen goed voor z'n paarden, alles goed geregeld en onderhouden.. die zijn nu allemaal weggegaan. Het is in 1 jaar tijd echt verpaupert :\ .. vreemde mensen ook op die stal nu.. Wij zijn al veeeeeeeeeeeeel langer op zoek naar een fijne stal voor die twee, maar die vind je niet meer zo makkelijk :n ... toen kwam de staleigenaresse van de stal van Wolin ermee.. dat ze bij haar boerderij ook nog stallen had en dat ze graag wilde dat wij daar kwamen staan. En wij zijn nu ook dolgelukkig!!

Edit: Schaam me ook diep als mensen vroegen waar ik stond :\ ... terwijl het voorheen zo'n leuke stal was, waar paarden het echt goed hadden.
Maar hebben nu dan toch eindelijk een fijne stal gevonden!! :)
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 16-05-09 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt