Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoekiej schreef:Welke film hebben jullie gezien? Zodra ik tijd heb wil ik graag naar Angels & Demons - Het Bernini Mysterie!!
, vind dat zelf een erg goeie film, leuk dat Engelse accent
.
.........

Moet ook vrachtwagen rijden enzo.
rowo schreef:@ vief: waarom heeft Woll 24 uur per dag een halster op danIk vind dat maar eng, na veel verhalen van paarden die zich zelf per ongeluk ophangen aan waterbakken of voerbakken
Lijkt me overigens wel een fijn halster
Zelf had ik er ook niet voor gekozen, maar het is nu eenmaal zo. Denk dat dit halster me wel een veiliger gevoel geeft
Zal hem inderdaad niet omdoen met trailerladen enzo haha 
Fijn dat de film leuk was. Lijkt me ook wel een leuke film 
Veel plezier! Wat wordt de volgende film? 

Ga Wolles eens aan het werk zetten. 't Is super lekker weer
.
!
!!
... Denk er zelf nu ook over om twee van die halsters te bestellen voor op het land
, die ouwe loopt met een vliegengordijn en die Tinker loopt met een neusflap met UV-block, anders wordt haar neus gegrild. Tis wel zo veilig, zo'n halster
.
, ik ga nu kijken op een andere stal

. Volgens mij zijn ze best snel bij de paardendrogist.
Zelfs paar fijne eenvoudige wissels.

Ze was erg braaf!

Maar het gaat nu erg lekker en wil dus wel eens doorstromen naar de hogere klasses. Wat springt Woll fijn, wanneer ga je haar weer starten?
Marieke_xXx schreef:Dressuur met Excell ging wel fijn, tot het afgroeten.Ging een beetje scheef.
Met inspringen begon ie op de oxer al te weigeren,
springen was ik wel foutloos
Cross ging superfijn, pakte goed aan. Tot aan de haag, daar liet ie me zitten.
3 weigeringen en het was over.![]()
Met Ramona ging dressuur niet zo super met wijken gooide ze de kont in de krib,
springen had ik stopje op 2 pakte haar te hard in de mond, daarna liet ik haar wat losser en was het wel fijn rondje.
Inspringen van cross ging ook goed, bij de start werd ik wat zenuwachtig.![]()
Op 1 een stop terwijl ik ondertussen een tik op haar kont wou geven,
en zo vloog ik mooi in het zand.![]()
Einde cross en met geen 1 van de 2 pony's de cross kunnen uitrijden.
Moet gewoon leren dat ik niet zo zenuwachtig moet zijn, dat is gewoon de ooorzaak van alles.
Wolles kan wel springen
.
Erg lekker stekkie, gewoon op een boerderij bij hele lieve mensen, zit echt een superbak bij met een topbodem!! En een enorm grote paddock waar ze 's winters lekker staan met hooi/kuil en een ton water en enorm ruime boxen, heel gezellig, kunnen lekker met elkaar keutelen. Zomers lekker heel de dag op de wei met een automatische drinkbak, dus we hoeven niet meer bang te zijn dat die ouwe van 27 jaar de sloot in kukelt
. Er gaan per 1 juni twee paarden verhuizen naar het noorden van Nederland en dan staat er nog maar één 2 jarige pony en twee shetlanders en dan komen Bram en Megan daarbij.. dus wordt een soort gezellig "privéstalletje"
.. Kippen en geiten lopen er rond. Het is een twee onder één kap boerderij, (echt een onwijs gave boerderij, zo mooi, ben jaloers
) en in het ene huis woont de eigenaresse van de stal waar ik sta met Wolin, zij stelde ook al voor om Wo lekker erbij te zetten.. hebben we alledrie de paarden bij elkaar!
.
Dressuur is natuurlijk ook best leuk als je paard het ook leuk vindt en het een beetje fijn gaat
Leuk dat je nu wat hogerop wilt komen!
want ze begint nu net weer wat vorm te krijgen al mag er nog wel 40 kilo af.. En dan maar weer lekker starten 
En natuurlijk erg fijn dat ze zo lekker naar buiten kunnen!
.
Tinker stond zeiknat op stal, zadel op de grond gegooit... Echt absurd die vent... Hij vraagt ook 5,75 per baal hooi en 6 euro voor een baal stro, je bent verplicht bij hem af te nemen, maar het is allemaal beschimmelt, hij heeft het nat laten persen..
. Hij heeft nu allemaal bakstenen gestort in het land, zijn nu al 3 paarden kreupel
. Wordt steeds gekker met die man..
.. vreemde mensen ook op die stal nu.. Wij zijn al veeeeeeeeeeeeel langer op zoek naar een fijne stal voor die twee, maar die vind je niet meer zo makkelijk
... toen kwam de staleigenaresse van de stal van Wolin ermee.. dat ze bij haar boerderij ook nog stallen had en dat ze graag wilde dat wij daar kwamen staan. En wij zijn nu ook dolgelukkig!!
... terwijl het voorheen zo'n leuke stal was, waar paarden het echt goed hadden.