[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 09:52

vierst en straks lekker wat spelen in Lunteren. Niet te veel, want anders is ze moe voor EL.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:28

Leuk Simmie! Succes!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:30

5e en ik ga straks ook spelen in Lunteren Ja

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:01

Veel plezier allemaal! Ben wel heel benieuwd hoe het terrein nu is in Lunteren.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:28

judenjul schreef:
Een kleine 15 jaar geleden ging ik 5 jaar achter elkaar op ponykamp naar manege kennemergaarde. Dat waren super vakanties. Toen was het nog in eigendom van twee heren.

En de leukste/ aardigste van de 2 is een manege begonnen in Heemskerk.

Talida schreef:
Gvdt, zo ken ik nog een verhaal van iemand die daar gewoond heeft en achteraf ineens een rekening kreeg van dr trailer die daar stond...

Klinkt bekend, PW moest zelf zijn voer kopen als ie meerdere dagen weg moest, kreeg geen eten mee, want je kon ook niet op wedstrijd gaan of de dag zelf weg. Voor 8.00 was ie niet welkomn op stal anders liep iedereen er zondagochtend vroeg. Of een normaal mens voor zijn lol zondagochtend om 4.00 op stal loopt. Ik niet als ik geen wedstrijd heb Clown

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:30

Veel plezier in Lunteren en ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het terrein erbij staat.

Judenjul, heeft Najade al een veulentje?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:53

Doei! goeiemiddag.

Ik ben weer thuis van de wedstrijd Lachen.
Met poetsen en vlechten thuis deed hij heel senuwachtig. Toen we op het terrein kwamen ben ik eerst gaan parcours lopen. En daarna opgezadeld voor het springen. Eerst moest de BB. En toen moest ik ergens halverwege de B. Maar er waren nog niet veel. En ik moest ook dressuur, dus ben lekker als 1e gegaan. Met binnenkomen was hij braaf (geen grappen van om willen draaien enzo). Hindernis 1 en 2 gingen goed. En toen moest ik tussen hindernis 10 en een balk die net buiten de ring lag naar hindernis 3, maar die balk was heul eng Clown. Dus toen stonden we ineens omgekeerd Schijnheilig. Kreeg hem er daarna wel langs. En weer lekker doorgereden. 3, dubbel 4, 5 en 6 gingen goed. Toen moest ik weer tussen hindernis 10 en die balk door, maar was er op voorbereid, dus goed been eraan en toen ging die er wel gewoon langs. En 7 8 en 9 sprong die ook goed. En toen 10. Hij kwam uit de wending, en had zn kop alleen maar bij die balk. Woesj toen stonden we weer opgekeerd. Daarna omgedraaid en erop aan gereden toen sprong hij 10 wel. Maar wel een balk omdat hij echt gewoon niet op de hindernis lette. 16 stafpunten dus. Maar voor de eerste keer buiten mogt ik niet klagen. Hij sprong goed! Lachen. Toen omgezadeld en op naar de dressuur. Hij was erg heet Nagelbijten / Gniffelen. In de proefjes ook, hij was niet lekker ontspannen, maar hij was toch wel braaf. (had 180 en 182 Lachen dus tevreden, volgende keer hoop ik die spanning gewoon nog helemaal weg te krijgen). Toen nog een keer springen. Toen ik binnenkwam draaide hij zich dus WEL meteen weer om Schijnheilig. ( foei Loempia Whoosh! ). Maar toen het parcoursje begon was hij braaf. Nog wel wat heet, maar hij sprong goed. Hij draaide zich niet meer om bij die balk. Was Foutloos Haha!. Dus weer 2 wp erbij Lachen. Was dus wel tevreden over vandaag. 1e keer buiten, en hij gedroeg zich al een stuk beter dan die paar wedstrijden die ik vorig jaar buiten gereden heb Nagelbijten / Gniffelen. Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:04

Gefeliciteerd Kim, netjes toch en dat voor de eerste buitenwedstrijd!
Iedereen zal vast wel fijn gespeeld hebben vandaag in lunteren!

Mijn dag was ook weer goed, hoorde van mn instructeur dat haar (zij van de vorige pagina) lancet te koop staat omdat ie te heet is voor dr. Had ik gister moeten weten! Whoosh!
En hij heeft ook tegen haar gezegd dat Tal zo'n leuk beest was en dat ik er alles mee deed, crossen, springen en L2 met winst rijden. Sjiek zijn is ook niet alles Extreme duivel

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:03

Go Tal!!!!!!!!

Ik heb vandaag ook weer lekker gedressuurd. Het gaat nog niet zoals het hoort, maar de vooruitgang is er Knipoog.

Lunteren gangers: foto's!!!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:29

Goed gedaan Kim en 2 puntjes zijn altijd welkom.
Floor, gelukkig zit er vooruitgang in je dressuur Knipoog en ik ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's.

Ik heb vandaag wat struiken gesnoeid, ging niet helemaal zoals het hoort en nu heb ik een blauwe mond en bovenlip inclusief bloedblaar en bloeduitstorting Clown . Ik had een tak afgezaagd en met het weghalen zat er nog een andere tak aan, die zwiepte goed hard op mijn mond, zaten ook nog stekels aan Boos!

Vraagje voor de regelementen kenners, ik kan er nl niks over vinden in het nieuwe regelement.
Vroeger mocht je tot en met het L met bitringen dressuren en springen. Bij het springregelement zie ik ze nog staan, bij de dressuur niet. Betekent dit dat je er niet meer mee mag starten. Iedere keer afhalen is ook geen optie, heb zo'n hekel aan die dingen erop zetten

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:35

Au GvdT, dat klinkt pijnlijk.....
Klinkt toch onschuldig snoeien, maar valt dus tegen Clown

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:54

midddaG

heb beetje vreemde dagen gehad van heel fijn naar zwaar poedersuiker.

donderdag avond laat ben ik beroofd bij de pin automaat bij de mcd... heleboel centjes kwijt en heel erg geschrokken..
in kader van het onderzoek mag ik nu ook nog niet teveel zeggen over wie etc ben alleen heel bang omdat ze mijn hele portemonnaie hebben inc rijbewijs enzo.

vrijdag daar de hele dag nog van streek van geweest en mijn aangifte moeten bevestigen die ik donderdag avond al had gedaan op het buro....

vandaag wezen springen maar door dat ik een hoofd heb wat heel ergens anders was een stop op 4 maar voor de rest heel fijn gesprongen weer voor het eerst op gras.
en ik ga per 1 mei dus idd echt mijn paard verhuizen, heb de knoop doorgehakt.
2 plaatjes van vandaag
Afbeelding
en de stop ai ai ai
Afbeelding

miss jumpy niet meer mij zo voor bij rijden he Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:40

Jee, wat erg om beroofd te worden. Kan me voorstellen dat je dan wel ff goed van slag bent Ach gut

En fijn dat je vandaag weer fijn gereden hebt!
Voortaan moet je gewoon voor me gaan staan, dan zie ik je niet over het hoofd (denk ik) Haha!

En ik heb iets gemist denk ik, maar waarom ga je verhuizen met je paard?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:46

heey miss ik was der ook Ja knal oranje jas aan Knipoog was de groom van nelis hahah

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:48

CoriienRN schreef:
heey miss ik was der ook Ja knal oranje jas aan Knipoog was de groom van nelis hahah

oh, dan heb ik nog een bokker niet gegroet Nagelbijten / Gniffelen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:49

nee idd ... denk dat ik maar een trui maken met me initsjalen Tong uitsteken hoe je het ook schrijft Knipoog Coriien & United @ bokt hahah wat had je aan dan??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:50

Ik moest wat minder klemmen met mijn knieen zei mijn instructeur pas... maar volgens mij is dit een beetje overdreven Clown

Afbeelding

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:51

CoriienRN schreef:
nee idd ... denk dat ik maar een trui maken met me initsjalen Tong uitsteken hoe je het ook schrijft Knipoog Coriien & United @ bokt hahah wat had je aan dan??

zie foto Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:55

jaaaaaaaaaaaaah jou heb ik gezien Ja hahah vet cool beestje hoor *LOL*

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:58

Leuke foto's! Hoe had jij gereden MJ? Is dit trouwens L of B?

Die Os kijkt altijd nog zo ondeugend, of dat hij bij iedere hindernis iets spannends verwacht Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:02

SGWuppie schreef:
Leuke foto's! Hoe had jij gereden MJ? Is dit trouwens L of B?

Die Os kijkt altijd nog zo ondeugend, of dat hij bij iedere hindernis iets spannends verwacht Haha!

Deze vind ik ook wel leuk
Afbeelding

Was B-springen, maar die foto van de sprong is verhoogde barrage. Nelis sprong L.
Eerste parcours foutloos + foutloze barrage en 1e plaats! Echt leuk, ik rij niet zo vaak prijzen!

Tweede parcours hadden we 1 balk, de eerste hindernis gelijk al!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:02

Ah, ik lees het net in het andere topic, gefeliciteerd!!! Leuk joh!! Ik heb ook bijna nooit prijs met springen, maar dat is wel heel leuk!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:04

SGWuppie schreef:
Ah, ik lees het net in het andere topic, gefeliciteerd!!! Leuk joh!! Ik heb ook bijna nooit prijs met springen, maar dat is wel heel leuk!!

Dank je!
Ik rij sowieso niet vaak prijs met Os Clown
Met een SGW is ons volgende doel Knipoog

Maar jij moet maandag maar even je prestatie van chaam herhalen!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:04

leuk dier hoor Ja lekker spring paardje Haha!

hoop haden moeite met de dubbels Verward

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:05

CoriienRN schreef:
leuk dier hoor Ja lekker spring paardje Haha!

hoop haden moeite met de dubbels Verward

Dank je!
Ja, hij stond ook wel iets aan de ruime kant denk ik. Ik moest ook aardig been geven in de dubbel!