Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
judenjul schreef:Een kleine 15 jaar geleden ging ik 5 jaar achter elkaar op ponykamp naar manege kennemergaarde. Dat waren super vakanties. Toen was het nog in eigendom van twee heren.
Talida schreef:Gvdt, zo ken ik nog een verhaal van iemand die daar gewoond heeft en achteraf ineens een rekening kreeg van dr trailer die daar stond...
goeiemiddag.
.
. Dus toen stonden we ineens omgekeerd
. Kreeg hem er daarna wel langs. En weer lekker doorgereden. 3, dubbel 4, 5 en 6 gingen goed. Toen moest ik weer tussen hindernis 10 en die balk door, maar was er op voorbereid, dus goed been eraan en toen ging die er wel gewoon langs. En 7 8 en 9 sprong die ook goed. En toen 10. Hij kwam uit de wending, en had zn kop alleen maar bij die balk. Woesj toen stonden we weer opgekeerd. Daarna omgedraaid en erop aan gereden toen sprong hij 10 wel. Maar wel een balk omdat hij echt gewoon niet op de hindernis lette. 16 stafpunten dus. Maar voor de eerste keer buiten mogt ik niet klagen. Hij sprong goed!
. Toen omgezadeld en op naar de dressuur. Hij was erg heet
. In de proefjes ook, hij was niet lekker ontspannen, maar hij was toch wel braaf. (had 180 en 182
dus tevreden, volgende keer hoop ik die spanning gewoon nog helemaal weg te krijgen). Toen nog een keer springen. Toen ik binnenkwam draaide hij zich dus WEL meteen weer om
. ( foei Loempia
). Maar toen het parcoursje begon was hij braaf. Nog wel wat heet, maar hij sprong goed. Hij draaide zich niet meer om bij die balk. Was Foutloos
. Dus weer 2 wp erbij
. Was dus wel tevreden over vandaag. 1e keer buiten, en hij gedroeg zich al een stuk beter dan die paar wedstrijden die ik vorig jaar buiten gereden heb
.
.
en ik ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's.
. Ik had een tak afgezaagd en met het weghalen zat er nog een andere tak aan, die zwiepte goed hard op mijn mond, zaten ook nog stekels aan
knal oranje jas aan
was de groom van nelis hahah CoriienRN schreef:heey miss ik was der ookknal oranje jas aan
was de groom van nelis hahah
hoe je het ook schrijft
Coriien & United @ bokt hahah wat had je aan dan??
CoriienRN schreef:nee idd ... denk dat ik maar een trui maken met me initsjalenhoe je het ook schrijft
Coriien & United @ bokt hahah wat had je aan dan??
hahah vet cool beestje hoor
SGWuppie schreef:Leuke foto's! Hoe had jij gereden MJ? Is dit trouwens L of B?
Die Os kijkt altijd nog zo ondeugend, of dat hij bij iedere hindernis iets spannends verwacht
SGWuppie schreef:Ah, ik lees het net in het andere topic, gefeliciteerd!!! Leuk joh!! Ik heb ook bijna nooit prijs met springen, maar dat is wel heel leuk!!
lekker spring paardje 
CoriienRN schreef:leuk dier hoorlekker spring paardje
hoop haden moeite met de dubbels