[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:07

gomir schreef:
Heb je les van Laurens Gräper(oid) of van een andere Laurens MJ?
Fijn dat je les zo fijn ging!

Jep.
Ken jij hem?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:13

1e dag van de audit is goed gegaan, nog 2 dagen

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:07

Mooi Lielle, nog even doorbijten dus!
Vrijdag mag je weer bijkomen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 11:31

wat leuk renske

@jitske: ik heb ook niet zoveel verstand van bitten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:16

Heej SGW zwammers
Ik voel me gelukkig alweer een heel stuk beter
Alleen m'n lip en het stukje erboven zijn door al die zakdoekjes heel erg droog en vuurrood geworden, staan echt op springen, auw
Maarja als dat het ergste is
Verder is het hier echt takkeweer.. Ben wel blij dat ik niet door al die buien naar school hoefde, hoop maar dat Sammie ook lekker binnen staat.

Hou vol Lielle

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:20

Ja hier is het ook takkeweer!

Vanochtend belde een vrouw dat ze een paard had wat bij ons is gefokt! Erg leuk om te horen waar hij is. We hebben hem verkocht als veulen en is toen naar een vriendin van mij gegaan. Maar omdat toen hij bijna 3 was zij toch ging studeren hebben ze hem maar verkocht. Dus toen wisten we ook niet meer waar hij was. Maar nu woont hij in de Noord oost polder. Hij heet United B. Het is een Jetset D x Jazz. Die vrouw wil er deze zomer Pavo cup mee rijden. En toen zij hem kochten was hij verwaarloosd en in Engeland geweest. Zat helemaal onder de ringschurft, groen als gras met rijden en dun. Ben blij dat we nu van weer 1 weten waar die is!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:22

Wat een leuk telefoontje MM
Wel grappig dat hij via Engeland toch weer terug naar Nederland is gegaan. Wel zielig dat ie er zo slecht aan toe was

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:23

Ja en in zo'n korte tijd. Hij stond vorig jaar winter nog in Nijeberkoop. En nu is hij dus al in Engeland geweest en weer hier. Vaag.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:34

Vief ik was helemaal vergeten jou betershcap te wensen

mm: wat grappig dat je weer wat van hem hoort, maar idd niet leuk dat ie er zo aan toe is. Hopen dat ie wel snel weer opknapt.

Hier is het ook takkeweer. Onze bak lijkt wel op zandsoep

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:46

Hier is het ookal zulk vreselijk weer! Mooie strakke bakbodem is nu een waterbak
Net mnaar even de stalletjes gedaan en dan blijven ze maar een dagje op stal vandaag want dit is 3x niks!!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:46

wt leuk M_M!!!
echt pokke weer, moet nu de stad in bahh...en ik ben nog steeds nat van de heen reis
vanmiddag bijeenkomst van reis naar berlijn...en verder zal ik niet veel doen...hopelijk knapt het weer een beetje op zodat ik nog even kan rijden!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:49

Ga jij naar Berlijn BT? daar ben ik ook es geweest

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:20

Ik zou voor ik naar de trein ging de paarden doen, maar het was bij ons ook vreselijk slecht. Misschien is het vanmiddag wat beter en anders regen ik vanmiddag wel nat

Mooi dat de eerste dag goed ging Lielle! succes nog de komende dagen

Leuk dat jullie dat paard weer teruggevonden hebben MM. En dat het nu weer goed met hem gaat

MJ: Ik ken hem vooral van concours. Vind het een fijne ruiter! Lesgeven weet ik niet zo

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:56

hij geeft ook fijn les gomir!
heel prikkelend en direct. Kan soms flink "tekeergaan" maar wel op een manier dat je het kan hebben. Kan het niet zo goed uitleggen, maar hij vertelt in ieder geval rechttoe wat je verkeerd doet. En ook als het goed gaat hoor.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:46

Dat kan ik altijd wel waarderen Dat gedraai eromheen is niets voor mij.
Als het niet goed is moet het gezegd kunnen worden, maar dat moet ook gebeuren als het wel goed is (maar niet iedereen kan daar goed tegen )

Ik heb net een inhaalbriefje geregeld voor de oefening van farmacotherapie die anders gelijk met cursus zou vallen.
Ze zijn alleen open op maandag en woensdag van 12.30-13.30 dus ik daar vandaag heen. Sta ik daar moet ik mailen zodat ze het zwart op wit heeft en dan met een minuut of tien terugkomen...Hoezo bureaucratisch
Ik had practicum van kwart voor een-twee(ben al klaar nu ) dus kon dan weer niet voor half twee terugzijn. Was ook een heel drama dus toen heb ik maar geregeld dat ik iets later kwam bij practicum
Maar ik heb nu wel mijn inhaalbriefje (dat gedoe is echt niet aan mij besteed... )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:01

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:15

Gestemd

Kennen jullie dit?
Afbeelding
Finally, long lasting relief from flies and mosquitoes for your horse! Tested to last up to 2 months in even the the most extreme conditions, the Defy The Fly Collar will replace all of your fly sprays, wipes and lotions. Simply snap the leg bands around your horse's legs to repel hoof and leg pests - no more fly sprays or wipes necessary. The bug repellent leg bands are made of all natural ingredients. No chemicals; has safety break-away feature.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:20

Ook gestemd!!

Nee vief ken dat niet!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:29

Wie zei er ook al weer dat crossen goed is voor je dressuur

Ik had maandag crosstraining bij Henk-jan Loozeman. Marple was ontzettend braaf, en sprong alles zonder meer. Wat dat aan gaat is het zo'n fijn paard, we hadden al een poos niet gesprongen, en ze doet het gewoon voor je alsof we vorige week nog zijn wezen crossen

Gisteren hadden we dressuurles, en ik kreeg bijna het idee dat het nog eens gaat lukken met ons samen Ze was helemaal niet aan het proberen om onder het bit uit te komen, de aanleuning was voor onze doen heel rustig, en ze liep zo lekker onstpannen! Ik denk dat we toch maar vaker moeten crossen

Vanmorgen weer naar de tandarts geweest. De verdoving was nu gelukkig wat sneller uitgewerkt, want met een dikke wang klanten helpen is ook niet alles

Lielle: mooi dat de eerste dag goed ging. Kun je straks weer lekker meekletsen!

Vief: mooi dat het weer wat beter gaat!

Simmie: kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt, je bent natuurlijk toch nog dteeds niet in orde, en je wilt wel eens weten waardoor het nu komt!

Gomir: fijn dat je dat papiertje eindelijk te pakken hebt! Toch vreemd dat je maar op zulke beperkte tijden terecht kunt. Je moet je nu wel in allerlei bochten wringen om iets te regelen.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:29

dankjullie

Lielle; fijn dat de eerste dag goed ging! nog even volhouden
Vief; fijn dat je je weer wat beter voelt!
MM; fijn om te horen dat dat paard wat van jullie is geweest nu iig wel een goed tehuis heeft, maar wel vervelend om te horen dattie er zo slecht aan toe was. Gelukkig heeftie het nu iig goed en ook leuk dat ze mee wil doen aan de pavocup met hem!

Hier is het ook k*tweer, vanmorgen alweer zeiknatgeregend op weg naar school
Vanavond weer les, gelukkig droog in de binnenbak

Vief; daar heb ik nog nooit van gehoord

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:56

Ik vond het wel grappig bedacht zo'n anti-vliegenbandje, maar geloof eerlijk gezegd niet dat het zo goed werkt

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:16

Ik geloof het eigenlijk ook niet zo

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:16

Ik vraag het me ook af Vief

Maar ik ben weg, ik heb straks les!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:18

Veel plezier! Ik ga zo even bij een vriendin op bezoek die Pfeiffer heeft. Zucht, ik hoop toch echt dat ik dat nóóit zal krijgen!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:19

Dankje Andrea
(zal wat worden, heb door dit *_#R)_weer, school, en dat ik van het weekend weg was, al bijna een week niet kunnen rijden.. )

Ik hoop ook niet dat ik ooit Pfeiffer zal krijgen, dat lijkt me echt vervelend..