Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, achja wel een goede oplossing! 
Beetje jammer alleen dat ik 2 november een zwaar tentamen heb, 3 november van 1 tot half vijf communicatie-eindtoets(ga ik proberen te verplaatsen naar de 10de, staat ingedeeld op alfabet) en dan daarna van kwart over vier-zes mijn eindexamen farmaco. 
(hoop wel dat ik het haal, want herkansen zit er niet in
Er zijn nu al heel veel studenten die geen examenplek hebben, kost je gewoon een jaar...Echt belachelijk. Half jaar studievertraging en lekker collegegeld doorbetalen
) 

) kijken of ik daar nog wat leuks kan vinden. reddytobias schreef:en ik ga dit jaar weer een film maken!!
onze andere 5 minutenproductie wordt in november op het Noordelijk Filmfestival gedraaid in Leeuwarden
mn stuitje doet echtzeer man.. jemug. maargoed.. ik Kan dus ook niet naar les vanmiddag.. 
kimdepim schreef:Ik ben er ook weer..
Amaretto's knie was een kleinbeetje dik geworden zij mn vader vanochend.. maar ik keek net en ik zag eigenlijk niks .. Paps zal zo nog even kijken.. we haalden ze net uit het weiland en hij is niet kreupel..
Ik vanochtend naar school --> ben 3 uurtjes geweest ik kon niet meer zittenmn stuitje doet echtzeer man.. jemug. maargoed.. ik Kan dus ook niet naar les vanmiddag..
en mn rug doet ook zeer..
en fijn trouwens dat sam lekker liep op bitje

) weten jullie of er ook dressuursingeltjes zijn die wat smaller zijn achter de voorbenen? 

jammie ..
lieve papa ..