Tg balen van Vos
Klinkt echt heel erg naar... Ik duim voor jullie!
Danielle dat wordt rijden met je bril op!
Hier ook minder goed nieuws. Viesje loopt weer niet goed. Niet kreupel, maar gewoon net niet lekker. Het lijkt wel een paard van 25 dat de hele dag op stal gestaan heeft. Heel kneiperig van achteren. Het is vooral in het aandraven te zien, als hij even draaft wordt het minder. Juf en ik denken dat het uit de rug komt, of linksachter zit. Rechtsom plaatst hij linksachter namelijk buiten de massa. Linksom kon ik dat zelf niet goed zien.
Hij was ook al een kleine week wat trager en daarom deed ik het al rustiger aan. Hij heeft nu de vierde dag 'vrij' gehad en eigenlijk alleen hoeven stappen. (En draven om aan de juf te laten zien wat ik dacht te zien) Ik moest deze week sowieso de DA mailen (of terug, maar dat kan dus niet vanwege de rhino, onze stal is op slot) en dan afwachten wat hij zegt. Ik denk dat ik in het afwachten op zijn antwoord gewoon elke dag even aan de lange lijnen stap. Op die manier train ik toch de spieren in zijn rug en kan ik bijna niets overbelasten. Ik baal er wel goed van.