[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:31

Karen wat een ontzettend *piep* nieuws, hopelijk valt er nog wat aan te doen
Noor ik blijf voor je duimen
Lau wat eng in de slip raken

Rhino heb ik ook wel weer erg genoeg van en vooral dat je niet weet waar het allemaal zit. En stiekem wil ik ook gewoon op wedstrijd O:)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:31

Karen: wat een oliebol nieuws zeg! Dan heeft hij echt een smakkerd gemaakt... Hopelijk draait het wel de goede kant op en zit herstel er in!
Lau: gelukkig heb jij iig niets en valt het met de auto ook mee..

Het is inderdaad ergens wel vreemd dat er geen maatregelen voor Rhino zijn. Maar zoals al eerder werd gezegd, voor de volksgezondheid is het geen probleem en helaas vallen de economische gevolgen ook nog mee. Ik heb het idee dat het erger ervaren wordt omdat paarden 'individuele' dieren zijn, itt landbouwhuisdieren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:38

Wat een enorme tegenvaller Karen. Sterkte en ik hoop van harte op progressie ipv verdere achteruitgang.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:19

@ TG: wat oliebol zeg dat het toch flink mis lijkt met vossie...

rhino is lastig, omdat er ook zoveel geruchten zijn..., dat maakt het zo 'onbeheersbaar'

verder ff heel boos op de gemeente, kreeg net telefoontje, ben nu voor 99% zeker dat 1 van de amtenaren een ziek/smerig spelletje speelt en de buren dingen toespeelt/doorverteld..., ben bezig om de burgemeester aan de telefoon te krijgen, want er zijn gewoon dingen anders uitgevoerd als in het gesprek met de burgemeester overlegd is......, heb al vriendelijk verteld dat ze in de stront kunnen zakken en we niks gaan intrekken qua handhavingsverzoeken... (die ambtenaar probeert ons bang te maken en te dwingen dingen in te trekken....)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:21

Weule, heb je geen 'minutes of meeting' (wat is dat in het NLs :o? ) ondertekend door de burgemeester?
Wat een gedoe zeg... Zijn die ambtenaar en buurman vriendjes, ofzo?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:27

notulen?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:36

Tjee Weule, wat een gezeur!! Ik zal hard voor je juichen als het eindelijk eens afgelopen is!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:44

@Noor: ik had hier al zo'n vermoeden van... Hopelijk heeft het 2e gesprek goed uitgepakt.
@TG: wat een slecht nieuws..... ik hoop van harte dat het helemaal weer goed komt met Vossie. Sterkte Karen.
@Margreet: nog nieuws?
@Weule: wat een floeperd, die smiespelende ambtenaar!! Grijp 'm!!!

Zo noodplan is in werking gegaan, en er is een last van m'n schouders. Hopelijk pakt het noodplan goed uit en heb ik nu de tijd en rust om op te knappen. Morgen weer naar de ortopeed en een nieuw longonderzoek, dus ik benieuwd of daar iets uitkomt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:00

Nou moe, ik heb alles goed gedaan, ben een prima kandidaat.. ze had geen tips wat ik beter had kunnen doen, maar gevoelsmatig past een ander persoon beter bij hun. -O- Als ze er met de arbeidsvoorwaarden niet uitkomen, word ik gebeld (as if).

Bummer. Ik ga een wijntje drinken.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:02

Tg balen van Vos :(:) Klinkt echt heel erg naar... Ik duim voor jullie!
Danielle dat wordt rijden met je bril op!

Hier ook minder goed nieuws. Viesje loopt weer niet goed. Niet kreupel, maar gewoon net niet lekker. Het lijkt wel een paard van 25 dat de hele dag op stal gestaan heeft. Heel kneiperig van achteren. Het is vooral in het aandraven te zien, als hij even draaft wordt het minder. Juf en ik denken dat het uit de rug komt, of linksachter zit. Rechtsom plaatst hij linksachter namelijk buiten de massa. Linksom kon ik dat zelf niet goed zien.
Hij was ook al een kleine week wat trager en daarom deed ik het al rustiger aan. Hij heeft nu de vierde dag 'vrij' gehad en eigenlijk alleen hoeven stappen. (En draven om aan de juf te laten zien wat ik dacht te zien) Ik moest deze week sowieso de DA mailen (of terug, maar dat kan dus niet vanwege de rhino, onze stal is op slot) en dan afwachten wat hij zegt. Ik denk dat ik in het afwachten op zijn antwoord gewoon elke dag even aan de lange lijnen stap. Op die manier train ik toch de spieren in zijn rug en kan ik bijna niets overbelasten. Ik baal er wel goed van.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:04

Zo das een tegenvaller, waarschijnlijk komt het omdat je niet zo goed kan slijmen.... zout op daar.... wat een argumenten. Blijft maar lekker bij Harry hoor.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:06

Anne dat is balen zeg, het ging net zo fijn! Heb trouwens geen bril, kon alleen een lens omdat ik maar 1 slecht oog heb. Zou wel veel makkelijker zijn.
Noor jammer dat je het niet geworden bent, wel een beetje vreemd van die reden eigenlijk.

En nou is het tijd voor positieve berichten hier, het lijkt iedereen wel tegen te zitten -O-

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:14

Jammer Noor, maar dan komt er binnenkort vast iets veel leukers op je pad!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:19

B. reageert goed op Ab, beademing etc. wordt verminderd. Waarschijnlijk morgen terug naar Hoorn en als het zo doorgaat misschien volgende week van IC naar MC. Ftttt, das best wel een opluchting.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:26

Pfff, in ieder geval gaat het de goede kant op, ook al is het dan misschien langzaam. Maar moet B niet M zijn??

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:28

hier een blaasontsteking, dus best wel pijn.

noor ook geen goed nieuws, damn!

magreet, fijn dat hij erop reageert!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:29

Das dezelfde Buurman.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:30

Wat een gek*t allemaal zeg..

Noor en Anne :(:)

Margreet, dat is is voorzichtig positief. Gelukkig maar.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:31

Wat ontzettend jammer Noor.
Dat is positief nieuws gelukkig Margreet!
Anne wat goed klote van Vies zeg.. :(
Jij beterschap Sm.

Ik ben bijna weer ik Putten, dan gauw omkleden en richting Johan. Zin in lekker dressuren. :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:38

lekker rijden Sann! zou ook graag willen maar andere kant ook geen zin en hij wordt er niet minder op als die lekker in de wei loopt.

anne, wat vervelend van Viesje zeg!

mijn nieuwe schoentjes zijn binnen <3

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:45

Pfff én het bos was ook nog een tegenvaller want Staatsbosbeheer heeft flink huisgehouden. Rioolpijp is foetsie en de greppeltjes zijn uitgegraven tot flinke sloten met steile wanden, dus voor ons onbruikbaar. Meteen de boswachter bij zijn kladden gegrepen.. Jer was wel errug braaf gelukkig.
Sim, we hebben ook nog even 'hard' geoefend, nu snapte ie het al wat beter :D (Terug ging dan wat minder..). Hij stapte ook zo het water in gelukkig <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:59

Wat jammer Noor! Dan komt er binnenkort vast iets leukers op jouw pad :(:)
Lielle, oja... Hier gaat echt alles in het engels, dus mijn woordenschat beperkt zich tot paardenpraat in het nederlands :')
Margreet, Wat fijn van buurman!
Ka, Wat fijn dat Teetje los is geweest!!!

Pff, Mijn hoofd liep over met 'scharrel' die ik definitief de deur heb gewezen.... Goede stimulans om te lopen want ik heb bijna fluitend 6 km gelopen. Een heel verschil met zondagochtend!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:11

@Noor: gaat lekker dan. Maar ja, trekt SBB zich iets aan van de sgw?en van het "in de kladden grijpen"??
@Mootje: Als dat over dezefde gaat als waar we een poos geleden hier gesproken hebben, dan heb je dat heeeeeel goed gedaan!! En lekker dat daarna het lopen zo goed ging.
@Annetje: Balen dat Viesje niet lekker liep, hopelijk valt het mee.

Hier even mestonderzoek laten doen en er moet weer even wat ontwormd worden. jammer genoeg hebben we 2 verschillende pasta's gekregen, en zijn de meningen van degenen die de da gesproken hebben, en degene die de pasta's opgehaald hebben, over welke wanneer voor wie nogal verschillend...... Morgen maar even voor de zekerheid navragen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:16

Noor wat een bummer dat je het niet geworden bent en dat staatsbosbeheer de crossmogelijkheden verpest heeft
Anne balen zeg dat Vies weer niet goed is
Weule ook balen van die ambtenaar
Mo goed van je!!!!
Texelse dat is ook niet handig

Ferrose dressuurde vandaag heel braaf. Volgens mij weet die grapjas gewoon dat ze voorlopig niet op wedstrijd hoeft en gedraagt zich dan voorbeeldig :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:23

@ Tg jeetje wat een naar nieuws. Hopelijk gaat Vossie toch nog opknappen en gaat het niet de verkeerde kant op.
@ Noor Balen....