Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Evony schreef:Mirthe: is leuk tochVolgens willem moet ik van de zomer 3 x M geklasseerd zijn, kan makkelijk zegt hij. Vervolgens lachte hij me uit met mijn springles met Ruby
mistid schreef:Evony schreef:Mirthe: is leuk tochVolgens willem moet ik van de zomer 3 x M geklasseerd zijn, kan makkelijk zegt hij. Vervolgens lachte hij me uit met mijn springles met Ruby
Een keer is leuk, maar ik moet niet te veel opgehemeld worden. Sta nu op school al bekend als arrogant en verwend, wil dat niet ook bij m'n htc lessen worden. School is trouwens wel drama, wist niet dat er in de 5e nog zulke pennymeisjes zaten![]()
.
Ik heb een vriendin die op een manege rijdt en ook af en toe op Beau mag, en iemand die zij van de manege kent zit ook bij ons in de klas. Waren zij twee over die manege aan het praten, zegt dat meisje ineens "ja, jij lijkt me ook wel een paardenmeisje". Daar zit je dan al 1,5 maand bij in de klas
Kan toch ook makkelijk 3x M Saar!
Mootje schreef:Ik heb start to run uitgelopen. Daarna nog twee keer zonder de podcast 30 minuten gerend en de keer erna kreeg ik het niet voor elkaar. Ben ook wel een beetje aan het sukkelen met mijn gezondheid, veel verkouden (allergisch?) en daardoor snel benauwd. Ik had gewoon wat ademtekort terwijl ik dat tijdens de hele cursus niet gehad heb, daardoor kregen mijn spieren het ook zwaar. Het was die dag ook erg mistig, misschien heeft dat ermee te maken?Anne, volgens welk schema loop jij hard? Vervelend dat je het niet vol kon houden.