[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:03

Anne, volgens welk schema loop jij hard? Vervelend dat je het niet vol kon houden.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 22:08

margriet snel gegaan met de verkoop
marijke daar had ik vanmiddag toen ik uit het werk kwam ook last van. veel te koud om stallen te gaan doen
watapatje succes met je parcours (al zul je nu wel klaar zijn)
oh marijke duur grapje
lielle jij hebt lekker weer zeg
sanurie heeft achter op de wagen gestaan
noor lekker optijd thuis
anthea wat irritant zo'n verandering van tijd
sann waar is die wedstrijd dan? eind dec?
kris ik ga helaas niet naar deurne. had graag gewilt maar 2dgn op en neer ga ik niet doen en ik moet ook gewoon werken die dgn.
lielle en evelien hebben het weekend hun L2 debuut
joki heeft dressuurles gehad
mirthe heeft ook lekker gereden

vanmiddag met bay even inuitjes gesprongen (nouja met cavaletti) hij werd steeds fanatieker.
Daarna me nieuwe TV/DVD aangesloten en die doet het :D
net me laarzen helemaal schoon en zijn nu weer blingbling zwart

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:11

Evony schreef:
Mirthe: is leuk toch :D Volgens willem moet ik van de zomer 3 x M geklasseerd zijn, kan makkelijk zegt hij. Vervolgens lachte hij me uit met mijn springles met Ruby :=

Een keer is leuk, maar ik moet niet te veel opgehemeld worden. Sta nu op school al bekend als arrogant en verwend, wil dat niet ook bij m'n htc lessen worden. School is trouwens wel drama, wist niet dat er in de 5e nog zulke pennymeisjes zaten :o :x .
Ik heb een vriendin die op een manege rijdt en ook af en toe op Beau mag, en iemand die zij van de manege kent zit ook bij ons in de klas. Waren zij twee over die manege aan het praten, zegt dat meisje ineens "ja, jij lijkt me ook wel een paardenmeisje :D ". Daar zit je dan al 1,5 maand bij in de klas :+

Kan toch ook makkelijk 3x M Saar!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:15

mistid schreef:
Evony schreef:
Mirthe: is leuk toch :D Volgens willem moet ik van de zomer 3 x M geklasseerd zijn, kan makkelijk zegt hij. Vervolgens lachte hij me uit met mijn springles met Ruby :=

Een keer is leuk, maar ik moet niet te veel opgehemeld worden. Sta nu op school al bekend als arrogant en verwend, wil dat niet ook bij m'n htc lessen worden. School is trouwens wel drama, wist niet dat er in de 5e nog zulke pennymeisjes zaten :o :x .
Ik heb een vriendin die op een manege rijdt en ook af en toe op Beau mag, en iemand die zij van de manege kent zit ook bij ons in de klas. Waren zij twee over die manege aan het praten, zegt dat meisje ineens "ja, jij lijkt me ook wel een paardenmeisje :D ". Daar zit je dan al 1,5 maand bij in de klas :+

Kan toch ook makkelijk 3x M Saar!

dressuur heb ik al, nu alleen nog springen en sgw maar moet wel kunnen ja :+ !

Ik heb vaak dat mensen mij of echt mogen, of helemaal niet haha en dan vinden ze mij ook arrogant verwend en een b.itch. En ik kan nog wel zo lief zijn :j

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:16

Mootje schreef:
Anne, volgens welk schema loop jij hard? Vervelend dat je het niet vol kon houden.
Ik heb start to run uitgelopen. Daarna nog twee keer zonder de podcast 30 minuten gerend en de keer erna kreeg ik het niet voor elkaar. Ben ook wel een beetje aan het sukkelen met mijn gezondheid, veel verkouden (allergisch?) en daardoor snel benauwd. Ik had gewoon wat ademtekort terwijl ik dat tijdens de hele cursus niet gehad heb, daardoor kregen mijn spieren het ook zwaar. Het was die dag ook erg mistig, misschien heeft dat ermee te maken?
Oh en ik moet echt nodig nieuwe schoenen, ik moet nu echt heel bewust mijn voeten neerzetten, anders tik ik mezelf op de een of andere manier steeds tegen mijn enkels aan :+
Maar, morgen ga ik weer even rennen en leg ik de lat gewoon niet zo hoog. Denk ik dat een oude les van start to run pak (bv die met 4x 8 minuten ofzo) zodat ik zeker weet dat het lukt, daarna probeer ik het weer op te pakken naar 30 minuten om de dag. Moet op zich lukken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:18

Sterkte morgen Margriet. Fijn dat je een vast contract gekregen hebt, jammer dat het voor 1 dag minder is!

Voor het eerst met What op club springles geweest. Was even goed sturen en rijden, maar op het einde sprong hij lekker!! Zaterdag weer een rondje springen. :)
Daarna begint de dressuur ellende. ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:19

Ik ben ook heel aardig maar heb nu m'n vrienden en vind dat prima zo. Ken de helft uit m'n klas niet en ik ga me daar verder ook niet interesseren. Ik sta open voor contacten hoor, maar dan zoeken die mensen maar contact met mij :Y) .

Hoe laat beginnen kindjes met lampionlopen? Ik moet tot 6 uur werken morgen, ik wil wel snoepjes uitdelen :Y)

Margriet_

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:00

Nou ik heb besloten om wel mee te gaan naar de keuring. Of ik dan ook mee ga hem naar de stal brengen weet ik nog niet... Aan de ene kant is het toch wel fijn om te zien in wat voor stal hij komt te staan.... Maar moet om 13 uur werken, dus weet niet of ik dat red.

Nou hier komen ze morgen niet, maar heb koopavond, dus daar moeten we wel even wat zakjes snoep hebben ofzo.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:13

Margriet: dat is dan in een keer snel gegaan zeg. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om afscheid te nemen.. Gaat hij morgen na de keuring dan in principe gelijk weg?
Mistid: die meiden zijn vast blij met zo'n goede ruiter in hun klas hah!
Sann: fijn dat de les lekker ging!

Jullie hebben het over lampionnen, ik ga morgen de opening van het carnavalsseizoen vieren :D. Morgen hoef ik namelijk nog maar een aantal rontgenopnames van een pony (goed) te maken en dan heb ik morgenmiddag lekker vrij!
Ik had laatst trouwens toets, waarvan ik het idee had hem net wel of niet gehaald te hebben, blijk ik gewoon een 8 te hebben! B-) (en anderen die hard ervoor ploeterden een lager cijfer... Ik ga me bijna schamen..)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:15

Waar gaat W dan heen als ie goedgekeurd is? Wordt denk ik wel vrij krap allemaal als je idd meegaat naar het nieuwe adres!

Hier thuis komen ze denk ik niet, wij wonen in zo'n gat :Y) maar op het werk liggen er al dozen snoep klaar in het kantoor, dus hoop maar dat we wat vroege vogels hebben. Om half 6 is het toch al donker, dan komen de kleinsten vast al wel.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:15

Floor netjes van je cijfer

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:17

:wave:

Wat hebben jullie weer veel gekletst! :D

Wat jammer zeg Margriet dat W verkocht is, erg tegenstrijdig inderdaad. Gefeliciteerd met je vaste contract, wel jammer dat je nu minder uren hebt.
Mooi dat ie op het eind fijn ging Sannn!
Las iets over ratten en muizen, bleh. :Y)
Gefeliciteerd met je 8 Floor!
Hier komen ze ook nooit met lampionlopen, veel te ver in de middle of nowhere. :D
Texelse: Had het inderdaad gehoord over Joure, maar Assen is veel dichterbij voor ons. Overig weinig nieuw nieuws gehoord, alles is wel te vinden op internet. Wel een beetje jammer dat je eerst nog met zo'n aanmeldformulier moet werken en dat je je niet gewoon digitaal kunt inschrijven. Denk dat het uiteindelijk wel een flinke vooruitgang is. :j Wel vielen de kosten me tegen, alleen als je echt minimaal 2 keer per maand start is het wat goedkoper.

Voor Uk zijn inmiddels meerdere belangstellenden, dus maar even afwachten hoe dat loopt :)

Eergisteren weer met Cinderella gesprongen, was alweer een maand geleden maar ze ging echt zo goed! Geen enkele keer gekeken, zo makkelijk.
Voor het eerst in-uitjes gedaan en dat ging ook heel makkelijk, alsof ze het al veel vaker had gedaan. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:19

@ Margriet heb jij er niets over te zeggen dat jij een paard zou willen houden dan? Als je werkelijk zo gek bent op W gaan je ouders hem toch niet verkopen als jij het echt niet wilt?

@ noor iehl muizen! Bah. Hopelijk lopen ze snel in een muizenvalletje!!!
@ Floor mooi cijfer hoor!
@ Mendy fijn dat de in - uitjes goed gingen.

Ik ben weer voor het eerst naar verenigingsdressuur les geweest. Zeus was ietjes vast maar aan het eind wel lekker gereden. Mocht nieuwe sporen halen van de instructeur. Dit waren pony-sporen volgens hem. Mag nu aan de sporen met een grof wieltje... aaaah gossie sieluge Zeusieweus

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:04

Toen ik nog thuis woonde, zat ik bijna de hele avond op de trap want er kwamen echt honderden kinderen. Laatste jaren zijn het er maar max. 20. Volgens mij is st maarten in ZH niet zo bekend ofzo... Hier nog nooit iemand gezien in 7 jaar tijd!
Floor, wat knap!
Hilde, spannend van Uk. Erg gave pony! Er stond hier van de week ook een gave 8jarige paardgefokte d pony op bokt, leuk ding!

Anne, zo ver ben ik nog nooit gekomen :+ balen van jr ademhaling. Haal je wel met je buik adem, of met je borstkas?
Laatst bijgewerkt door Mootje op 11-11-11 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:05

Pfff, Annetje: als ik je zo hoor, word ik al moe. Kan echt helemaal niet hard lopen!
Sterkte morgen Margriet. Maar toch ook leuk dat hij straks ergens anders gewaardeerd wordt!
Floor heeft mooi cijfer gehaald +:)+ .
Hilde gaat lekker met Cinderella.
En Zeus................ :Y) :oo .

Vanavond lekker twee afleveringen Masterchef gekeken. Morgen de laatste opdracht. Leuk!
Ik verheug me ook al op het eten morgen: Paul is er niet, dus ik moet zelf iets regelen: Patatje oorlog met een frikandel speciaal :9 . Verheug me er nu al op!!!

En nu :Z :evaw: .

Oh ja: m'n fotoverslag van Bathmen is af: http://www.deleliaard.nl/Fotografie/Fot ... 111106.htm

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:10

leuk verslag Leliaardje

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:55

Noor: Iel muizen in de keuken!
Leliaardje: Leuk verslag toch weer!

Springles ging opzich wel weer fijn, al loopt hij op concours toch meestal fijner!
Morgen aan de longe, zaterdag mag Urban met me broertje in Soest dressuur lopen(witte pony weer niet helemaal fijn) En dan mag ik zondag met Urban me in de dressuurring showen *kuch kuch* ook in soest, dus een voordeel dat hij het terrein dan al heeft gezien }>

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 03:00

Goedenacht.
Lielle: Foto van Ojee over de koe al hij er dit weekend staat!
Annetje: vervelend dat je de laatste keer zo benauwd werd.
Floor: topcijfer!
sann: Fijn dat hij op het eind zo lekker sprong.
Hilde: spannend van Ukkie.
henny: De 20ste was vol maar heb me ingeschreven als reserve en ookvoor in december :) .
Margriet: Jammer dat W verkocht is, is hij naar die mensen gegaan die eerst voor A kwamen kijken of weer anderen?
Nu jullie allemaal zo sportief bezig zijn, hebben jullie dat artikel over "fitter in het zadel" in de laatste P&S gelezen? Ik vond het echt heel interessant en herkenbaar, ging ook voornamelijk over eventingruiters, ben ook erg benieuwd naar de oefeningen die er deze week inkomen.

Bam mocht vandaag lekker los rauzen in de longeerbak, even zijn ei kwijt want na 2,5 dag vakantie heeft hij het al weer gezien :):) , vlak daarvoor heeft hij uit baldadigheid al een van de bonsaiboompjes uit de vensterbank getrokken, ik kon nog net het plantje met pot eraan grijpen, maar het schoteltje dat eronder stond is helaas gesneuveld :Y) .

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 05:24

Gezellie! Zie je dan de 16de december geloof ik!
Ff inschrijven nog maar doe ik ook mee :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 06:55

Ben echt helemaal naar de kl*te! Niks gebeurd op weer een schietpartij na!
Gelukkig niet bij mij in de wijk dan had ik de hele nacht in de kou bij dat lintje gestaan!
Ik ga over een uurtje lekker naar bedje toe!

Iedereen een fijne dag vandaag!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 07:51

Morgen! Het is weer veeeeeel te vroeg!

Moo, ik heb geen idee. Ik moet niet teveel op mijn ademhaling focussen, anders ga ik gekke dingen doen. Ik neem aan dat ik via mijn buik adem, want dat doe ik normaal (zonder sporten) ook.

Grappig dat Sint Maarten gedoe, hier gaat dat heel anders en komt er niemand langs de deur. Het is echt iets van de kerk uit en gaat gezamelijk. Ergens in het dorp halen ze dan Sint Maarten op (een of ander iemand op een pony met een cape om) en dan krijgen alle kindertjes lekkere warme choco.

Henny, wat heb je moeten doen dan?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 09:02

waar is dat Annetje? Hier komen ze ook gewoon langs de deur. Hoewel er bij ons in de buurt eigenlijk nooit iemand komt, omdat er in de polder maar zo weinig huizen staan. Ze gaan liever deur aan deur in de nieuwbouw, en geef ze eens ongelijk.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 09:07

Mogge,

Mijn 1e dag vakantie begint met de tandarts, dan poging doen de bruine rijden en dan naar springles.
Of ze hier langskomen met st maarten weet ik niet. Ik hoop het eigenlijk niet want ik heb nog niks in huis.

@ Margriet sterkte vandaag. Hopelijk wordt W goedgekeurd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 09:34

Margriet, sterkte met de keuring!
Henny, balen van je nacht bij de pliesie :(:)
Caro, Succes vandaag!
Noor & Margreet, al muizen gevangen?

Ik heb echt zo slecht geslapen :O Vanavond lekker relaxen en morgen de hele dag werken!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 09:47

Goedemorgen!
vorig jaar met St Maarten is er bij ons niemand geweest (gelukkig maar want er was helemaal niets in huis). Hopelijk komt er dit jaar ook niemand, we hebben nu trouwens wel snoep :P

Margriet: Succes vandaag bij de keuring
Hilde: Fijn dat Cinderella het zo makkelijk doet met springen
Caro: Succes bij de tandarts

Gisteren clubles gehad maar ik vond haar niet echt fijn. Sinds zaterdag al niet meer eigenlijk, ze lijkt wel wat sloompjes en ze heeft heel veel spanning met al die paarden in de bak. Op het laatst was ik alleen en toen ging ze wel fijn