[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:43

Dat heb ik idd ook bvw.
Mooi dat springles goed gaat TG, binnenkort ook weer springen starten?
Leuk dat je bij de waterbak mag zitten Evony!

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:47

San, waarschijnlijk 1e paasdag in Ouderkerk :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:47

Noor&Margreet: wat onzettend klo.te. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Het is allemaal zo onwerkelijk. Ook ik moet er telkens aan denken, terwijl ik jullie nog nooit in het echt ontmoet heb. Probeer nog te genieten van de mooie dingen samen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:50

Wat is het een heeeerlijk weer mensen!

EF, lijkt mij wel lekker als je zo weinig hoeft te doen :D Maar inderdaad lastig om dan om te schakelen wanneer je wél moet gaan rijden.

Zo omkleden, de bak sproeien en dan met Viesje had zweten in de binnenbak die hopelijk niet meer stoffig is na het sproeien :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 09:59

Thanks weer dames.

Gister ging ik Jer longeren, die struikelde over zijn eigen benen omdat hij het vizier weer op KJ gericht had. Dus daarna even aan de hand laten grazen in het aangrenzende stukje land. Wil ze uiteindelijk graag samen hebben voor wat opvoedkundige ingrepen van ome Jer. Kijken ze niet meer naar elkaar en heeft Jer alleen nog maar oog voor het gras :Y) Nou ja,ze krijgen nog wel de tijd om kennis te maken met een draadje ertussen ;)

Zal straks boodschappen gaan doen en dan vanmiddag mesten en de beesten doen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:59

Noor& Margreet: tjee zeg, dat lijkt me echt onwerkelijk. Veel sterkte en geniet nog van de tijd die jullie nog met hem hebben...

Ik had vanochtend zelfstudie dus heb lekker uitgeslapen :). Ik moet nu nog een aantal casussen maken en vanmiddag nabespreken met docenten en dan weer lekker naar Limburg! Dit weekend is alleen de Amstel Gold Race, ik moet ook altijd over de weg waar ze langs komen, dus ik hoop dat ik de heisa een beetje kan omzeilen en nog lekker kan rijden :).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:08

Wat Noor en Margreet en Jan en de rest van het gezin nu meemaken staat zo haaks op de gewone dingen waar wij ons "druk" over maken, dat het moeilijk is om aan het verzoek van Margreet, gewoon lekker doorkleppen, te voldoen, maar we doen een poging. Ook van onze kant, van het hele gezin hier, veel sterkte op de Pletering toegewenst!

En meiden, want Weule is al zo lang afwezig, (bestaat hij nog wel? :+ ), wat een heerlijk weer dit weekend zo aan het begin van het buitenseizoen!

Tip voor de wedstrijdgangers: vergeet je zonnbrand niet!! :){

Beetje jaloers op de Westerborkgangers, maar het lijkt hier met jongste nu de goede kant op te gaan, dus hopelijk kunnen we binnenkort toch weer op pad.
Bijkomend voordeel van niet naar Westerbork gaan is dat ik nu redelijk op mijn gemak de laatste voorbereidingen voor de ontvangst van de gasten kan afmaken. Net begonnen met de receptie even goed ragen en soppen, en dan zijn we er hier weer helemaal klaar voor!! :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:36

Moge dames

Ik ga me paard netjes maken en even rijden :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:37

TEXELSE @ ik denk dat Weule druk is met de hengstenshows ed ?? gok ik ......en veulentjes wellicht
MO @ vervelend dat je nog weer zo baalt van je knollie, dan maar minder geld en naar een handelaar als je daar achter staat, dan ben je er idd vanaf.
EVONY @ neem je je foto camera mee :P voor de bokkers ... :D mooie foto van het boompje ervoor of zo...
BVW @ jammer dat je voor toch een behoorlijk eind teveel omhoog zat, had me wel leuk geleken en gezellig bovenal !!!! :D

Billy zal nu toch ook weer eerdaags terug moeten zijn ?? ben benieuwd hoe het met haar gaat inmiddels en met de paarden.

Ik kom net een half uurtje terug ook uit mijn bed rollen.. :z even boodschappen doen en dan maar thuis wat ruimen totdat groom uit school is en we naar Bull kunnen, op weg naar Weterbork..... *\o/* Heeeeeeeeeeerlijk weer ......

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:40

Het is idd heerlijk weer dit weekend, had me beter op kunnen geven voor Kootwijk springen zondag. Maar goed, nu kan ik maandagavond crossen. Dat is wel weer stukkie leuker!

Net gewerkt, was al om half 7 begonnen. Ga nu maar even zadels poetsen en alles. :evaw:

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:41

Bianca, dat is ook zeker de bedoeling hahah!
Al denk ik dat er meer fotografen bij de waterbak staan.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:42

Texelse: fijn dat alles bijna tiptop is!
Bianca: het is idd heerlijk crossweer :D
Noor: Haha! Is Jer zo'n strenge oom ;) wel gezellig als ze samen kunnen!

Woll mag alvast even wat gras voorproeven. Staat echt veel gras, dus maar een halfuurtje. Morgen gaan de groepen voor het eerst naar buiten. Woll mag samen met 2 andere merries (1 ook drachtig) en de 3 veulens van vorig jaar :)
Voel me gelukkig al wat beter dan gister. Bow balance beugels waren echt zgan en dat voor 60 e ga ze zo gelijk testen op Oscar :D

Afbeelding

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:45

Vief, fijn dat je al wat beter bent!
Haha Noor, Jer is er ook 1 hoor!

Heb nog weer een paar foto´s van onze ( ondertussen al aardig grote) kerel. Hij loopt nogal voor op groei :+

Met papa´s zonnebril :D
Afbeelding

Altijd lachen als de fles er weer aankomt!
Afbeelding

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:46

Dat is een mooie deal voor de beugels Vief! Ze zijn ook erg fijn. Zelf weer fit?

Texelse, goeie tip! Ben lekker vroeg klaar in WB dus kan in het zonnetje nog even daar rondbanjeren :D

Bianca, veel plezier alvast!

Jantien, wat een leuke foto's!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:50

Lekker mannetje tientje :D
Vief woll word ook echt flink wit nu he :D lekker buikje! (denk dat je een hengstje krijg ) :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:54

viefdepief schreef:
Texelse: fijn dat alles bijna tiptop is!

Nou...... zo ver zijn we jammer genoeg nog niet, maar het lijkt in ieder geval nu de goede kant weer op te gaan.

Wat een lekker ding Jantine. Mogen kleindochters ook in beeld? Ahhh 1 x-tje maar?? jammer genoeg weet ik niet hoe het moet.... :o?
Laatst bijgewerkt door texelse op 15-04-11 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:02

VIEF @ dikke buikes :D
TIENTJEH @ hahaha die bril vult zijn hele gezicht.
EVONY @ de fotograven vragen soms al best wel veel geld voor een leuke foto. Ik bestel ze nagenoeg nooit. In Chaam was onze eigen foto mooier dan de timing van de fotograaf.. *-:)

Nu moet ik echt weg boodschappen gaan doen... :wave:

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:06

Gewoon doorbeppen hoor meiden, ik lees af en toe gewoon mee en kan vaak een glimlach niet onderdrukken.
Ben blij als het goed met jullie gaat en vind het jammer als het minder gaat, zoals een slecht parcours en een Ukje die niet goedgekeurd wordt. Het leven gaat voor jullie en ook voor ons helaas gewoon door, als ik het kon draaide ik de klok misschien wel 3 jaar terug misschien dat het dan anders was verlopen.

Alle Westerborkgangers heel veel succes, en alle andere concoursgangers natuurlijk ook.
Margriet, ben blij dat Jorieke weer opknapt. Anders mail je de foto van Lotte even naar Noor, die wil hem er vast wel voor je opzetten. Ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar haar.

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, ze doen ons erg goed. De crossers zijn toch maar even een hele fijne vaste en hechte groep en dat houden we zo, tot in lengte van jaren! :j

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:14

Margreet, de tranen prikken in m'n ogen.......

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:26

lau veel plezier met rijden en straks je springles
evony zit bij de waterbak van het weekend
vief die bow balance beugels zijn echt super fijn.
jantine leuke foto's

zo alle spullen weer eens ingevet.
5 hoofdstellen/ 2 martingalen/2 halsters
zadels had ik van de week al gedaan.
zo richting werk. en dan vanavond alvast zoeff en bay wassen voor concours morgen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 11:28

Hier dan de kleindochter van texelse! :D
Afbeelding
Afbeelding

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:29

ook al leuke foto's

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 11:30

Jij bent al goed bezig geweest, Mendy! Ik heb vorige week mijn dressuurspul uitgebreid schoongemaakt. Springspul moet nog (en nodig). Komt wel.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:30

Ik werd net ineens geroepen. Dacht dat What over het draad was gesprongen ofzo. Maar was niets, ze zagen alleen de paarden met hun nieuwe katoenen zomerdekens in de wei staan. Verschrikkelijk vonden ze het. ;)

Afbeelding

Hebben veel hier die bow balance beugels? Ik heb die GPG adapters, maar ik zit te denken om over te gaan op de bow balance. Hoe zijn ze verder, merken jullie echt verschil?
Dikke Woll Vief.
Wat een leuke foto’s van Sem Tientjeh!
Dat is ook een schatje zeg Texelse! :)
Toch blijft het, vind ik, heel lastig Margreet en Noor. Maar ik doe mijn best om gewoon door te beppen. Maar onze ‘dingen’ zijn niets vergelijken weer jullie nu mee te maken hebben. Blijft zo onwerkelijk, zo oneerlijk. Er zijn geen woorden voor..

Zit nu lekker in het zonnetje met zadels en alles buiten. Die krijgen even een goede beurt. De hond is alleen net gaan zwemmen en ligt op dit moment net te rollen in het zwarte zand. Die komt voorlopig dus niet binnen..
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 15-04-11 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:30

Aah lief meisje! Hoe oud is ze nu Texelse?