Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo geweldig mooi. Dikke kwaliteit tweed van Pikeur.
Eigen ruitjesjasje blijft toch echt het mooiste van allemaal 

VIEFDEPIEF wat een ontzettend mooie combi voor je outfit. Ik wil ook wel graag tzt gaan shoppen voor een nieuw jasje maar dan wel naar een winkel waar van alles is en te passen valt.
ik zeg....dat vind ik nog iets te spannend....ben al lang blij dat hij het thuis zo braaf doet. Hij moest ook 1 balkje lopen en daarbij zei lammert....de wijze waarop hij over dit ene balkje gaat zegt mij al genoeg over dit paard, ik moest er erg zuinig op zijn...
Ook vond hij hem erg aanhankelijk aan mij , maar Bull deed braaf wat lammert van hem wilde toen moest ik de cirkel even uit., dat was wel grappig.

Maar ja, maar goed dat we allemaal anders zijn

Had er werkelijk nog nooit van gehoord
Toen ik dat vertelde kwam hij met een heel verhaal dat hij het vroeger zo geleerd had en dat het altijd moest, vooral met viertallen was dit de manier om op hetzelfde moment de teugels weer op maat te hebben. Heb hem vriendelijk bedankt voor zijn wijze woorden, al was ik het niet zo eens met mijn 5

Ook ooit door een jury op gewezen en krijg idd vaak wel goed cijfer. rowo schreef:@ bianca: je hebt zelf dus nog niet weer op Bullie gezeten?
Vind het wel erg leuk om te lezen hoe je het allemaal aanpakt. 

Iemand ervaring met zo'n halster?

en dat jasje vind ik echt om te kwijlen
. Ik ben nu ook aan het rondneuzen voor een mooi dressuurjasje, vind die van jou toch wel echt heel erg mooi. En ik heb al bruine rijlaarzen in het vizier.. als ik dan toch bruin ga
...
.. Heb meerdere paarden in de ankers zien gaan en toen schoof zo de neusband over de neus omdat er rek zit in het kopstuk.. Weg was het paard
.
.
. Was weer enorm leerzaam!!!
vervolgens hoorde ik... "Wolin... toe nou!!.. Nou Lot... lekkerding hoor die Wo... oh nu gaat ze weer... nou ik ga hangeeeeennn!!" Gevolgd door een slappe lach en toen tuut-tuut-tuut-tuut
.
.
Heb gisteren ook gelijk anti-oxidanten en koelbeschermers gekocht bij de Paardendrogist. Ik verwacht ze morgen binnen. Ik blijf nog wel een aantal dagen stappen, zowiezo tot zondag! De foto's komen er trouwens binnenkort aan, alles wordt nu nog nabewerkt etc! Heb ze wel al gezien om foto's uit te kiezen.

Ik vind dat maar eng, na veel verhalen van paarden die zich zelf per ongeluk ophangen aan waterbakken of voerbakken
Lijkt me overigens wel een fijn halster 
rowo schreef:@ bianca: oh okee, dat wel. Dat had ik niet meegekregen. Verder gaat alles wel goed met bullie?
Wat staat jou paardje trouwens op een mooie accomodatie
ben er ook erg blij mee dat het zo dicht bij mij thuis is en het leent zich uitstekend ook voor hengsten.
. We hebben alwee een nieuwe film uitgekozen die we binnenkort ook nog willen zien haha.
.