goeiemorgen.Hier ook Kloteweer
. Ik vraag wel of paps me zo naar school wil brengen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemorgen.
. Ik vraag wel of paps me zo naar school wil brengen. Lielle schreef:wat heb ik gemist in de afgelopne 8 bladzijden?

Goedemorgen!!
Dokter waar ik bij ingedeeld sta heeft geen poli. Ga zo maar wat leren voor het examen ofzo, heb nog wel ruim twee weken, maar je moet toch wat

Hilde_ schreef:Ik heb tot 5 voor 2 les.. Nu tussenuur. Saaai
Maar zit illegaal op bokt, en moet goed opletten of ik niet betrapt word

ladyzwien schreef:goeiemorgen
nou gister avond verder niks gemist dus want anton heeft zich nog steeds niet goed voorgesteld.
Er staan er vier en wie te laat komt heeft pech
Al zijn we uiteraard wel zo sociaal om mensen die nuttige dingen moeten doen erbij te laten 
. Lijkt me vrij normaal als je je in een huiskamer topic meldt. Dan krijg je ook niet zoveel vragen over je heen. 

Scum schreef:Anton, ik snap niet waarom er zo geheimzinnig gedaan moet worden. Je kunt je ook gewoon even voorstellen. Lijkt me vrij normaal als je je in een huiskamer topic meldt. Dan krijg je ook niet zoveel vragen over je heen.
hoe kunnen ze dat verzinnen. Nou ja, nu even vrij en dan om 13.00 uur weer les als het goed is. Dus dan maar even op bokt. En ik hoef er niet illegaal op
.