Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missmuts schreef:Dank jullie wel voor het meedenken. Even voor de duidelijkheid: het gaat om een tweede paard, naast Oeste.
zie het helemaal voor me. Een halfbloot Scummetje en een grijnzende pony
Maar weet wel weer waarom wij het altijd zo'n heks vonden!
GvdT schreef:Tal is dat iemand van Kennemergaarde, zo ja dan ben ik helemaal niet nieuwsgierig
Dit is al zeker 18 tot 20 jaar terug en toen kon je autostoelen niet in hoogte verstellen.
hoe bedoel je?
Kennis van mij stond daar op stal, kreeg een kopje koffie van haar aangeboden en een paar weken later kreeg hij de rekening van dat kopje koffie
Toen hij om uitleg vroeg en zei dat hij niet zo betalen kon hij vertrekken met zijn 3(!) paarden. En meer van dat soort lage streken.

gomir schreef:En Talida heeft toevallig de stoerste lancet die ik ken! De rest is allemaal saai dressuurpaard en bang voor alles wat je kan bedenken
Ik zal de persoon hierboven ook vast wel kennen, maar er gaat even geen lampje branden hier
En Canter, denk niet dat hij ooit een balk van dichtbij heeft gezien, ik quote"ze is zo ritselig op alles, heeft die van jou dat ook?" Eh nee, als het ristelt denk Tal dat het iets eetbaars bevat
[\quote]
judenjul schreef:Een kleine 15 jaar geleden ging ik 5 jaar achter elkaar op ponykamp naar manege kennemergaarde. Dat waren super vakanties. Toen was het nog in eigendom van twee heren.