Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe zit je cap PP?
gereden, had opeens zoiets van misschien dat ik met zo'n bitje wat meer controle heb als ie wil uitbreken.. Maar hij liep er fijn op, geen ontsnappingspogingen gehad dus ik weet niet of het echt werkt, maar hij liep er verder wel lekker op

) Maar naar Neede toch maar bescherming omgedaan omdat ze af en toe wel wat kleine wondjes had gehad. Ging uitstekend! Naar de les doe ik de gewone beenbescherming (peesbeschermers+strijklappen) alvast om zodat ze toch iets bescherming hebben.
Is mijn eigen stomme schuld, ik hockey te veel (in ieder geval 3 keer in de week, soms 4 of 5) en daardoor worden mijn kuiten (te) gespierd. Grrr, dure broek en nog hartstikke goed. Ik denk dat ik hem maar ga verkopen dan want ik kan er dan toch alleen maar in de winter- en zomerstop mee rijden. andrea16 schreef:Aaaargh, ik wou vanavond mijn zandkleurige rijbroek aandoen (had ik een paar weken niet aangehad), is ie te klein!!! Ik krijg em niet meer om mijn kuiten heenIs mijn eigen stomme schuld, ik hockey te veel (in ieder geval 3 keer in de week, soms 4 of 5) en daardoor worden mijn kuiten (te) gespierd. Grrr, dure broek en nog hartstikke goed. Ik denk dat ik hem maar ga verkopen dan want ik kan er dan toch alleen maar in de winter- en zomerstop mee rijden.

Het is ook een stomme actie, maar mijn laarzen pas ik gelukkig nog wel 
) en dan heb ik weer tijd voor bokt

Paardrijden begint ook al wat minder soepel te gaan hier en daar. Heb gisteren een sjaal om mijn buik gebonden voor de stevigheid, ziet er niet uit, maar helpt wel! (Ben nl. nog steeds niet voor een buikband wezen kijken.
)