Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de zee is beetje ongunstig hoogwater voor ons.
.

. We zijn vaste klant (zowel pension af en toe als dierenarts als KI) bij haar fokker! Ben ook zot van V*erdi! Heb geprobeerd ermee te dekken maar niet gelukt helaas... We deden ook mee tijdens het BK en hebben toen nog speciaal voor de fokker op je paard gelet
(bij ons ging het BK wel minder succesvol...).
), en ben er al mee gevallen maar heb hem nooit vervangen hoor... Is zeker 7 jaar oud. Voor de cross zou ik nu wel met een helm rijden die in orde is, maar voor gewoon te rijden denk ik niet dat het veel kwaad kan. Je ziet er toch niets kapot aan... Heb ook een hele donkerblauwe CO, zo'n champignon model (rijd er lrv mee dus is echt zo goed als zwart). Ook al mee gevallen maar niet hard op m'n hoofd ofzo.
. Van dat merk hebben ze ook fijne gewone caps: http://www.gatehouserange.co.uk/conques ... p-294.html
en dan 1 in fluweel. En die 2 vallen net uit de boot. De kinderhelm ziet er eerder plastic uit, al heeft ie wel beide keurmerken waar ik dus naar zoek (BSEN1384 en PAS015). De andere valt af omdat de kinbandjes in het wit zijn. Was dit nu huidskleur geweest of zoals bij CO, dan was het zeker wel een kanshebber.
Helaas dus niet wat ik nodig heb, en die zat ook in de prijsklasse rond €300 als ik me niet vergis. Beetje duur om "voor de heb" aan te schaffen op dit moment.
Op de 1 daagse crossen doe je het allemaal op 1 dag met dan nog de cross erbij.
zou eerder voor zo ene gaan dan dan een HH, HH staat niet voor kwaliteit in mn ogen
.
! EN zalig karakter precies