Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SusanH schreef:Les van een eventingruiter is doorgaans minder kostbaar als les van een dressuurtopper of springruiter die op hoog niveau rijdt. Als Merel bij jou in de buurt lesgeeft kun je altijd informeren naar de prijs. Voor een B cross hoef je nog geen galoptraining te doen als je paard verder een goede basiscondititie heeft. Zelfde geldt voor voer. Als hij het er nu prima op doet zou ik het gewoon zo laten.
CalvinenGino schreef:Durf te vragen:
Wie weet wanneer het eventing ruiterbal is en waar?
Hier wordt toch ook de prijs vd eventing cup uitgereikt?
Citaat:Weigering:
a. Men spreekt van weigeren, wanneer het paard halt houdt voor een te springen hindernis. Het stilstaan,
onmiddellijk gevolgd door het springen vanuit stand wordt eveneens als een weigering bestraft.
SusanH schreef:Dit staat in het reglement:Citaat:Weigering:
a. Men spreekt van weigeren, wanneer het paard halt houdt voor een te springen hindernis. Het stilstaan,
onmiddellijk gevolgd door het springen vanuit stand wordt eveneens als een weigering bestraft.
Ze springt vanuit stilstand, dus ik had je wel een weigering aangerekend als ik hindernisjury was geweest