[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:01

@ Margriet dubbel zeg....
@ Kris cool zou ook graag mee willen doen! Maar bij de polisies hebben ze je altijd nodig met oud en nieuw!
@ leilaardje snap wat je bedoeld maar hij staat vanaf jongs af een ok grote maneges in de randstad dus hij weet eigenlijk niet beter! (jammer genoeg!!!!) hij heeft wel een buitenluik dus kan wel met z'n koppie naar buiten! Niet dat het zo geweldig is maar toch fijner dan zonder!
@ Evony, meen je niet!!! Voortaan altijd wachten dus!

Ik heb vandaag echt heerlijk gesprongen! Hadden en stijltje neergezet met dennenboompjes ervoor! Hij dacht ineens ohh das de cross dus gas erop! Haha! Verder parcourtje 1.15/ 1.20 gesprongen!
Zijn denk ik wel L klaar! Maar toch nog ff 2x B starten :D

Ik zak het vast ergens op internet kunnen vinden maar....
Zodra ik flexibel ga springen en het 1ste rondje B spring en 2de L kan ik dan wel gewoon winst rijden in de L of is dat niet officieel?

Heb ons het doel gesteld eind 2012 alles L met winst te zijn! Dus dressuur, springen en SGW!
Moet te doen zijn toch?? (positief denken :p )

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:04

@ Margriet wat jammer voor je dat W bijna verkocht is maar volgens mij heb je nog wel wat leuks over.
@ Kris iemand op het werk doet camebridge ook met shakes. Best duur en ben bang dat ik het niet lekker vind aangezien er maar 2 smaken zijn. Zij viel 6 kg per week af en moest een aantal weken volhouden. Moest wel 's avonds een beetje avondeten blijven eten.

Ik heb heerlijk een weekje vrij en na mijn vakantie krijg ik een nieuwe interne opleiding dus even geen telefoondiensten voor mij *\o/* . Ik heb net schimmel gereden en zondag was zij aardig stuurloos en nu niet meer. Andere neusriem doet wonderen. Morgen eindelijk weer lekker naar springles. Eerst wel naar de tandarts want ik heb nog steeds last vd tand waar ik in juni en sept een wortelkanaalbehandeling heb gehad.
Dit weekend wordt schimmel ook al weer voor de 2e keer geschoren. Zadeldekje is onvindbaar :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:07

Henny, er gaan met mij twee plisies te paard mee! Dus het kan wel ;)
Caro, je kan ook 1 maaltijd (bv lunch) vervangen voor een eiwitshake. Ik heb hier drie smaakjes staan en vind ze zelf alledrie wel lekker!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:16

Das waar! Helaas moet ik 28,29,30 en 31 werken! En dat nu al 6 jaar achter elkaar!
Mazzelaar ben ik ook :p

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:17

hennydehart schreef:
Das waar! Helaas moet ik 28,29,30 en 31-12 werken! En dat nu al 6 jaar achter elkaar!
Mazzelaar ben ik ook :p

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:17

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Muizen in de keuken vind ik niet leuk!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:20

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:21

Noor :oo
Lijmplankjes maken!!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:21

Margriet wat jammer dat W verkocht is, jullie zijn zo'n gave combinatie.
Maar natuurlijk ook fijn dat je nu uit de twijfel bent. :)

Kris, heb geen commentaar gehoord over de training toen iedereen keek. Maar paardenmensen weten vaak altijd alles beter. :z

De cross in Deurne moet ik kijken of ik mee mag doen van school.
Vrij vragen en dan op school gaan crossen is ook zowat.

Zondag sgw in winterswijk met beide. Ben echt zenuwachtig!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:22

Oh oh, Noor heeft muizen............ Dat zijn toch schatjes!!
Onze katten hebben een ratten-kolonie ontdekt: liggen elke dag zeker 3 dode ratten op de keukenmat, in verschillende mate van opgegeten-stadia >;) .

Annetje: gefeliciteerd met je tentamen.
uhhhh, iemand gefeliciteerd met de prijzen (waar ze niet op wacht)
Voor wie gaat: veel plezier in Deurne. Het is net op de twee dagen dat Paul vakantie heeft, dus dat vind ik niet zo leuk. Wij gaan maar niet.
Caro: fijne vakantie!!

Ik ga zo lekker witlof uit de oven eten :9 .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:24

Lielle schreef:
Eef, ik zie dat ik je dinsdag tegenkom :D

Gezellig! :D Kom je ook weer een keer in Hulten dressuren? Zal zo eens naar de tijden kijken.

*Gaat weer bijlezen*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:25

yup, het is weer dressuurtijd :j (en mijn (+ jouw?) L2 debuut). IK moet tegen half acht, als 3e (en laatste) in het L2, jij als eerste.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:31

Klopt, ook mijn L2 debuut. Ga je met Ukkie?

Margriet, jammer dat W verkocht is!
De sauna is heerlijk! Mijn ouders hebben een gewone en infraroodsauna en ik lig er regelmatig in. Ook lekker voor je spieren!

Vandaag loopschoenen gekocht dus ik ga morgen maar eens een rondje lopen. :P Wat is het trouwens koud! Ik ben weer naar het bos geweest en kwam helemaal verkleumd terug.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:34

nou Texelse hij is gister al uitgeprobeerd, dus denk niet dat we W naar texel hebben verkocht. Een jongen heeft hem gekocht iig.
Noor ik heb zometeen dan wel meer tijd ja. Wil mij eigenlijk niet gaan hechten aan A. Niet meer dan nu iig. Krijg ik straks weer moeite met haar.

Nou ik ben vanmiddag nog wezen springen met W. Moest eigenlijk werken, maar een collega heeft mij zomaar wat vrije uren van hem gegeven zodat ik nog kon rijden. Echt aardig. Dus naar een parcoursje geweest. Weigert hij ook nog. :+ Maar het slootje deed hij wel super in 1 keer. Dus wel lekker gereden. Morgen om 8 uur wordt hij gekeurd. Ik ben morgenochtend vrij en ik ben dus aan het twijfelen of ik nou wel mee ga of niet. Weet het nog niet......

W gaat trouwens puur de springsport in. Dus ben erg blij dat ik bijna niet heb gesprongen met hem deze zomer, maar alleen heb gecrosst.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:43

Dubbel hoor Margriet :(:) ik zou meegaan, maar ook dat is niet leuk

Eef, idd Ukkie.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:49

Leuk! Ukkie gaat het vast goed doen.

Ik heb zondag ook nog een dressuurwedstrijd staan, wordt vast een groot succes aangezien ik vandaag pas weer voor het eerst heb gereden. :P Heb er over gedacht om af te melden maar het is voor hem toch goed om in de ring te lopen en echt moe wordt hij niet van een L2 proefje en een half uurtje losrijden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:50

Mootje schreef:
Sannn, wat moet jij in mijn geboortedorp? Je bent trouwens een eind uit de richting :+
Caro, die manege ken ik wel :j
Corien, heerlijk met de fiets :D wat ga je precies doen?

Net mijn vitrage gestreken en weer opgehangen. Heb het er warm van!

Ik ga op kantoor de ritten bekijken en of de chauffeurs zich aan de rijtijden houden ;) en dan planner worden :)

Heb me vandaag even in den haag begeven en een stoer paar schoenen weten te scoren! Paardje had vrij morgen weer even lekker hobbelen ;)

Zaterdag ff lekker twee rondjes springen ben echt benieuwd :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:57

Ik ga denk ik ook mee, voelt anders een beetje als in de steek laten. Maar ben er nog niet helemaal over uit.

Ow en ik heb wel een vast contract gekregen. Dat is positief. Nu dan het negatieve, voor maar 24 uur. Dus een dag minder dan nu. Dus denk dat ik maar even rond ga kijken voor nog ergens een dag werk. Zal wel niet te vinden zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:08

Margriet, heeft degene die eigenlijk voor A kwam, W gekocht?
Klinkt leuk, Corien!
Eef, welkom bij de hardloopclub :) best veel in dit topic volgens mij!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:12

Kris heeft geen bokito's als lid van haar sportschool
Margriet jammer dat W verkocht is en dat je voor minder uren een vast contract hebt gekregen
Mo geniet van de sauna. Eten klinkt goed
MM dat is wel een duur ongelukje
Lielle zo veel blauw heb ik vandaag niet gezien
Sanurie leuk dat je mocht groomen bij het mennen
Evony dan kan je maar beter wachten
Anne super dat je je tentamen hebt gehaald
Henny top dat je oefenparcours zo goed ging

Deurne heb ik over gedacht om de training mee te doen, maar ik weet niet of het voor Ferrose te kijkerig is en ik wil wat ik nu met springen opgebouwd heb niet voor een training verpest hebben.

Ik had vandaag na 5 weken ( :o ) weer dressuurles en het ging best lekker, al waren er ook een heleboel kleine foutjes ingeslopen. Instructeur vond Ferrose wel beter lopen op het nieuwe bit en vandaag was het ook een draf-bit dus het zit nu (ik mag nog t/m maandag testen) in de planning om het te houden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:50

Hoi 13 pagina's bijlezen :wave:

Komtiedan!
#Sim, al voor de 2e keer scheren, die heeft snel weer haar erop! Beau gaat denk ik over een maandje weer.
#Mootje was fanatiek met de leenfiets :D
#Wow, die koe is wel heel vet! Wel een dure happening, zo'n koe.
#Lielle, rugklachten weg door een ander voedingspatroon? Hoe ben je daar bijgekomen? Misschien is dat wel de oplossing voor mijn rugproblemen...
#Heel veel over eten :Y) bij mij is het nadeel dat ik zo weinig lust, ben heel beperkt. Het liefst eet ik pizza/lasagna/pasta/rijst of een bord met aardappelen en appelmoes :o
#Onze stal is ook niet zo groot. Hebben wel een kantine maar daar komen ze eigenlijk alleen maar in de winter om even bij de kachel op te warmen en iets te drinken te pakken. De kerstboom stond er nog tot in augustus geloof ik en het was niemand opgevallen, dat zegt wel genoeg :+ .
#Margreet is aan het shoppen geweest voor lapland!
#Karen :(:)
#Sanne, Murdock is nog niet weg geloof ik. Idd dezelfde Cola, maar dan met een dikke 100kg meer :+ . Ik ga volgend jaar wel weer onder het zadel, met Atillos :D en Wiecher? is een nieuwe, grote donkere vos van Manno. Hopelijk krijg jij ook 1 ohz, zou gezellig zijn!
#Saar, als jij mij dan eens meeneemt naar Hernen incl paard :D
#Lekker weer!? Ik heb de afgelopen 2 dagen niets meer dan 20meter voor me uit kunnen zien door die rotmist!
#Margriet, wat jammer voor je dat W ovb verkocht is!
#Oei Marijke, dat is flinke schade!
#Lielle heerlijk in de zon op het strand!
#Saar, gefeliciteerd!
#Ieuw Noor, muizen!
#Gadver Leliaardje, ratten zijn al helemaal goor!

Zo nu ben ik geloof ik weer bij!

Zonet Beau nog even gereden, die gaat echt steeds fijner. Ben benieuwd wat W er dinsdag van zegt. Krijg de laatste tijd elke les veren in m'n reet van haar :o . Volgende week begint mn toetsweek, volgens mij heb ik er maar 6!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:51

Klopt Mootje. Degene due voor haar kwam heeft nu W gekocht.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:53

Mirthe: is leuk toch :D Volgens willem moet ik van de zomer 3 x M geklasseerd zijn, kan makkelijk zegt hij. Vervolgens lachte hij me uit met mijn springles met Ruby :=

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:58

Gatver, Noor heeft muizen! Ik vind ze niet eng, maar oh zo vies!

Henny, ik vind een paard op stal echt snielugh :o Als het bij ons écht écht écht niet gaat om de paarden buiten te zetten, ben ik ook altijd mega shagrijnig en voel ik me hartstikke schuldig. Ik probeer me altijd te verplaatsen in het paard, lijkt me verschrikkelijk om zo'n hele dag op stal te zetten. Ik zou echt gek worden in zo'n hokje.

Evelien, goed bezig! Wat voor schoenen heb je gekocht? Ik moet eigenlijk ook al weer twee dagen rennen, maar ik heb er steeds de puf niet voor. De laatste keer hield ik het ook niet vol en dat heeft niet echt goed gewerkt voor mijn motivatie vrees ik...

Margriet, ik weet ook niet of ik het op zou kunnen brengen om mee te gaan met het keuren en alles :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:01

@ Evony wat gemeen van Willem hahaha. Ik hoop wel wat wp te rijden in het M.