[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:42

Oh ja je zit natuurlijk weer met die max. aantal wedstrijden in de maand en achter elkaar he.

@ mootje; dat 'pleziertje' van jou ontslag zou ik hem ook zeer zeker niet gunnen. En vooral als de rest van het bedrijf je super bevalt zou ik er ook niet over peizen. Je laat je niet weg jagen door zo'n kerel.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:55

Goeiemorgen!
Wilde ik lekker uitslapen, was de glazenwasser al om 8 uur mijn ramen aan het zemen :P
Gelukkig daarnan nog ff geslapen. Ga nu gauw naar Vorstinnetje toe!

Lekker weekendje gehad dus Lotte!
Jeetje, dat is helemaal lang Noor! Dan mag ik niet klagen!
Gefeliciteerd met je winstpunt Sussie :D
Fijn dat je woensdag al terecht kan met Vero Sannn
Gelukkig gaat het beter met TG's benen TG!
Lekker dat je weer een beetje kan rijden BV
Dit filmpje ziet er ook fijn uit Rowo!
Veel plezier met rijden Sim!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:10

Goeiemiddag :D
@Lotte: Klinkt als een geslaagd weekend!
@Sussie: Gefeliciteerd met je winstpunt en je prijs! Wel balen dat Pancho wat minder braaf was.
@Sann: Balen van Vero zeg :(:) Hopelijk is de uitslag woensdag toch nog enigszins positief!
@TG: Fijn dat T weer zo snel opknapt en zijn benen weer de goede kant op gaan!
@BV: Fijn dat je weer een beetje fatsoenlijk op het paard kan komen.
@Sim: Veel plezier in het bos en echt super dat je van de week weer aan het werk kan!
@Rowo en Vief: Jullie filmpjes en foto's van de training ziet er goed uit! Beide paarden gingen weer lekker zo te zien!
@Mootje: Wel lastig zo'n situatie op het werk! Hopelijk kun je met de grote baas tot een oplossing komen.
@Noor: Succes met je laatste dagen bikkelen voordat je op vakantie gaat.
@Snoekiej: Kan me goed voorstellen dat je baalt dat je al zo'n tijd aan het tobben bent met Vorstin en om dan een ieder zijn wedstrijdverhalen aan te horen :(:) Hopelijk komen er voor jullie binnenkort ook weer leuke/goede wedstrijden aan!

Ik heb ook weer een druk weekend gehad. Vrijdagavond gesprongen met Jipje, was 2 keer foutloos. De volgende dag dressuur en ging eigenlijk best wel ok, 196 punten waar ik me goed in kon vinden. Uiteindelijk bleek ik met het springen springkampioen met Jipje :D Gisteren weer het verband van Anoes verwisseld, kwam nog een klein beetje viezigheid uit.... daarna weer 'vakkundig' :D verbonden op mijn manier.... Vandaag weer braaf naar college.
Laatst bijgewerkt door jipje_niekje op 04-10-10 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:23

Benthe gefeliciteerd met het springen leuk!!
Tg rijd je alleen PH nog?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:31

PH, Barchem en Bathmen is de planning :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:50

Rowo: mama start L1 met Pancho. Dat kan Pancho nog met zijn ogen dicht, dus dan moet hij niet van die fratsen gaan uithalen. Hij weet helaas heel goed wie erop zit, want vandaag hoefde ik er maar met mijn been aan te komen en hij was weg. Heb veel overgangen gereden draf-galop. Dus ik hoop dat hij het weer gesnopen heeft. Ik start 24 oktober voor het eerst L1 met Weltsieger. Ben benieuwd! Ik ga mijn moeder beconcurreren. Ik weet nu al wie er hoger eindigd.

Sim: fijn dat je weer aan het werk kan!
Rowo en Vief: jullie filmpjes zien er goed uit!
Mootje: lastig zo'n situatie op het werk.
Noor: succes met je laatste dingetjes voor Thailand!
JN: fijn dat je lekker gesprongen en gedressuurd hebt met Jipje. Gefeliciteerd! Fijn ook dat Anoes beter gaat.
BV: fijn dat je weer wat kan rijden.
Sann: succes alvast op de kliniek!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:00

@ benthe: gaat het wel wat beter met Anoes haar pootje?
En gefeliciteerd met je springkampioenschap :D

@ suusie: leuk zeg dat je tegen je moeder mag !! Om vervolgens mekaar lekker te pesten als je de ander eraf gereden hebt.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:04

@Mandy: Opzich gaat het wel beter met Anoes haar pootje, al ben ik bang dat er toch wat wildvleesvorming zit/komt en daar baal ik wel flink van.....
@Sussie: Wel erg leuk dat je dan concullega van je moeder wordt :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:06

Dat zou idd wel balen zijn. Maar eerst maar eens zien dat het goed geneest dus.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:10

Als je wildvlees wilt voorkomen moet je een zilvernitraat stift halen bij de huisarts. Amati heeft dat ook ooit gehad, heel klein plekje. Gewoon zo´n stift gehaald en de moet je ertegen duwen. Wel oppassen want het smelt letterlijk weg onder de stift. Dus geen gezonde huis raken of jezelf (heel pijnlijk weet ik uit ervaring).Wildvlees voelen ze gelukkig niet.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:16

Heb je dat gebruikt toen de wond al helemaal geheeld was??? Of tijdens het helingsproces?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:17

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:25

Toen het helemaal geheeld was en er echt een roze bobbeltje wildvlees zat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:07

Zo, gesprek ging goed. Draaide om de begrippen zorgvuldigheid, zelfstandigheid en professionaliteit. Het kwartje is gevallen ;)
Zijn begeleidster vanuit school komt zo, dus even horen wat die nog te vertellen heeft!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:26

Mootje das niet leuk zo'n collega. Een idd ik vind het ook niks om een gesprek aan te gaan de "baas".
Tg oké nog drie best veel nog, Bathem is leuk :)
Noot tis goed gegaan dus je gesprek ;)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:59

Ben net thuis van een heerlijke les.. Ging echt super. Laatste paar sprongen op een goede oxer van 90cm waren echt huge!! Al met al super trots op mijn 'pony'... :) :)
Marjolein: Knap hoor dat je een gesprek aanvraagd. Ik zou hetzelfde hebben gedaan. Zeker als je een leuke baan hebt en wilt houden.

Ga nou ff gauw koffie drinken :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:00

_Noor schreef:
Zo, gesprek ging goed. Draaide om de begrippen zorgvuldigheid, zelfstandigheid en professionaliteit. Het kwartje is gevallen ;)
Zijn begeleidster vanuit school komt zo, dus even horen wat die nog te vertellen heeft!

Dat was met die stagiaire???

@ dienke: fijn dat het zo lekker ging! Op de IBOP hoef je met een 3 jarige iig niet hoger dan dat.

edit: oh ja Frits had geen spoelwormen blijkbaar. Vandaag weer ff gebeld en er waren geen wormen uit gekomen. Vanaf het geven van Panacur en een vitamine spuit ging ie ineens weer eten en is ie fit. Gelukkig maar dus :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:21

Gelukkig maar dat Frits weer goed te pas is. Is nooit fijn om mee te maken. Ze zijn dan zo kwetsbaar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:36

Yep, met de stagiari. Moet zeggen dat hij zich vandaag opeens heel anders opstelt en 'beter zijn best doet'. Hij voelde de bui een beetje hangen denk ik! Mooi dat Frits weer opgeknapt is!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:43

@ noor: nou dan heeft het gesprek iig het gewenst effect gehad :D Hopelijk blijft ie 'beter zijn best doen'.

Ik zal zo eens eten en dan richting Malloesjes huis om haar 2 paarden nog te doen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:44

Mooi dat TG weer fit is!
Je hebt de stagiair dus eindelijk tam gekregen Noor. ~~}>
Leuk dat je Cacharel zelf voor gaat stellen BV!
Wat een leuk paard Rowo, doet het goed. Dat moet dit weekend in Diepenheim echt wel goed komen :D Mooi ook dat Frits geen spoelwormen had.
Lekker dat je al 3 dagen mag werken deze week Sim. Hoop dat het je bevalt. Lekker bosrit gemaakt? Ben gisteren even met de hond het bos ingeweest.. Als je met je paard niet kan dan maar met de hond. Leuk dat hij het vond.
Gefeliciteerd JN met je springkampioenschap! 1e winst in de Z komt er dus ook bijna aan. :) Anoes knapt dus al wel op? Probeer anders Mesitran, ik was met Vero’s wond ook bang voor wildvleesvorming. Kreeg toen de tip van Sussie om Mesitran erop te smeren en het ziet er al beter uit.. Nog niet mooi met haar erop en alles, maar het ziet er wel beter uit.

Had net ook weer zoiets.. . Rij langs onze wei met de auto en zie ik Vero helemaal uit d’r plaat gaan. Dus ik trap op de rem en ga stil staan om te kijken of ze wel goed loopt. Hoor ik ineens luid getoeter achter me. :+ Eerst dus even in je achteruitkijk spiegel kijken voordat je stopt. :D
Maar zag er ook niets meer aan. Ga vanavond dan maar even kijken, vooral op het harde. Laat onderzoek woensdag wel doorgaan, want dat ze voor 2e keer aan het zelfde been kreupel loopt is toch niet helemaal normaal. Maar d’r kwam me nog een uitgestrekte draf uit waarvan ik dacht en jij moet ergens pijn hebben? :?
Wou ook vanavond mail gaan sturen om Diepenheim af te melden, maar twijfel nu toch wel weer heel erg. Straks had ze zich alleen maar verstapt. :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:46

Ik zou nog ff het kreupelheidsonderzoek af wachten Sann en dan pas zien of je afmeld. Althans, dat zou ik hebben gedaan :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:07

* egopost *

Het was heerlijk in het bos vanmiddag! Gewoon warm! Blij dat Sim geschoren is. Lekker ruim een uur en drie kwartier weggeweest in mijn eentje. Lekker galoppie gemaakt en stukken gestapt. In 1 woord: genieten!

*einde egopost*

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:07

:D

* egopost *

Mijn tv doet het weer!!!

* * * * * *

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:11

Haha :D
Mooi dat je tv het weer doet Vief. Ik zou dat echt erg vinden, ookal kijk ik het niet eens heel veel. Gewoon het idee dat hij het niet doet. :+
Mooi dat je fijn gereden hebt in het bos Sim. Weer was inderdaad heerlijk. :j

Ik ga me wel afmelden voor Diepenheim. Vanmiddag iets te vroeg gejuichd. -O-
Ze is duidelijk kreupel op het zachte in de bochten soms ook pasje rechtuit en op het harde helemaal. Dus ik meld me af.
Zo lekker grey's kijken!