Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is niet aan te raden. Weet niet wat die parcoursbouwer daar soms denkt... Heb daar wel eens M gereden dat het meer op B hoogte stond. mo_van_dijk schreef:WL, zijn er geen stallen in de buurt die vergelijkbaar zijn, zonder al dat gezeur?
Daarnaast.. Wo is niet bepaald een dikke vette slak
.
!
Al plannen om je rijbewijs te gaan halen?
) bedacht zich op deze foto net hoe ze de meeste spetters kon maken. Helaas maar 1 foto was als de dood dat ik mijn telefoon in het water zou laten vallen 

Daarna ook nog even door het water gegaan, dat vond ze ook erg leuk. Ze ging er heel diep in en wou er toen niet meer uit

), en dan krijg je een protecol terug met te diep erop, echt vervelend. En als ze dan het tweede parcours echt te diep lopen, krijg je dezelfde punten en commentaar, dat van meer oprichting heb ik ook (terecht) veel commentaar op gehad.
, heel apart....
, een klein begin kan het begin van iets groots zijn denk ik dan maar.
.
) ) was daar de bodem in de binnenlosrijbak heel slecht, allemaal kuilen, aanvankelijk zou het losrijden buiten zijn maar door de weersvoorspelling was dat binnen, en ik moet zeggen dat de bodem daar nu ook een stuk beter is, mooi gelijk en niet zo zwaar, en ook de wedstrijd was heel goed geregeld met starten opvolgorde etcetera, ik ben dus eigenlijk wel te spreken over Zwijndrecht.

Vandaag Ontwikkelings- & Onderwijspsychologie. Ben benieuwd hoe het gaat..
voor Lotte. 
Gisteren op wedstrijd ook heerlijk buiten los kunnen rijden
Waren nog wel wat plassen, maar daar plonste Jipje heerlijk middenin
En heel slecht was het jurycommentaar niet hoor, maar geen kritieken waarvan je denkt: ik snap wat je bedoelt - daar kan ik wat mee.

ik deed HC sinds dat je maar met 1 mee kunt doen voor het echie). Daarna de cross, sinds dat we 5 en een halve minuut (!) over 1300 meter cross mochten doen, had ik maar even een horloge geleend (mooi excuus om ook eens met zo'n ding te rijden...) Gracia en Blue pakten allebei erg goed aan en hadden dan ook de perfecte tijden van 5.32 en 5.27
Hierna hoefden we alleen nog maar te springen, gewoon met allebei een relaxed foutloos rondje gereden. Uiteindelijk was de tijd van de cross toch doorslaggevend en had ik met m'n onervaren gele guppie van die andere 25 pony's gewonnen.

als ik met Blue gewoon in de paardenring was blijven rijden was ik zelfs daar kampioen geworden

Ga nu vlug even lesgeven
Behulpzame huisgenoot wilde het gelukkig wel even vragen vanavond aan iemand die er een stuk meer vanaf weet, dus ben benieuwd. Stom gedoe