Lekker vroeg wakker, beetje mistig hier.
Hoop wel dat de zon nog gaat schijnen vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
.
!

.
!
Fijn dat het verder meeviel!
Leuk dat je bij Calyp gaat kijken!

. Ik heb vanmorgen mijn box helemaal leeg gehaald.. Straks nog even de ramen lappen en de muur een beetje schoonmaken. Weer lekker fris voor als ze straks weer op stal moeten blijven.. En even de voerbak uitkoken.. Dus ik ga even mijn opdracht afmaken en straks weer door naar stal.
Met losrijden was ze wel een beetje bang maar wel braaf. Toen naar de ring, dat was ook heeeel erg eng. In de bak zelf vond ze het ook allemaal heel erg spannend. Ik had op hindernis 4 een weigering en op de laatste hindernis, de tweede van de dubbel ook nog een weigering en toen werd ik opeens uitgebeld
Dat vond ik echt heel vreemd en belachelijk. Want ik had nog maar 2 weigeringen. Maar ze liep al weer een stuk beter door, ze kwam nog wel veel terug maar ging wel weer direct voorwaarts. Maargoed, toen naar buiten voor het tweede parcours maar daar kwam ik de bak geeneens in. Ze stond alleen maar te steigeren. Toen ging er een ander paard voor haar aan de bak in en toen liep ze er wel achteraan maar toen het andere paard er weer uit was, ging ze weer alleen maar steigeren, ben uiteindelijk geeneens bij hindernis 1 gekomen. Hoewel het dus niet zo goed is gegaan, heeft ze wel weer veel geleerd. Het was de eerste keer binnen en het stond heel dicht op elkaar en behoorlijk kijkerig, met overal hekjes en plankjes eronder.
MelanieB schreef:Veiligheid gaat voor idd.
Hopelijk gaat het goed met het meisje.
En het paard?