Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Elke schreef:Bedankt![]()
FSCA gefeliciteerd!! goed gedaan!
Ja gaaf hè Susan. In het regelement staat dat je alleen met je beste paard mee mag dingen naar de titel.
M_Vainqueur schreef:Ter informatie als iemand nog een cross training wilt rijden in Moordrecht: (gekopieerd van facebook)
Crosstraining in Moordrecht!
Tijdens de herfstvakantie;
Donderdag 20 oktober 2016
Interesse?
Ontdek de eventing!
Vertrouwd kennis maken met het springen van een boomstam, de heuvel op & af rijden, (aan)rijden van een waterpartij, en nog zoveel meer...!
Uitdaging voor paard & ruiter..,
voor beginnend tot gevorderd niveau!
• Crosstraining olv Coaching Hippique Christa Hogendoorn op het crossterrein van de Zuidplasruiters in Moordrecht.
• Zowel paarden als pony's zijn welkom.
• Vier combinaties per groep (~ uur), • Inhoud van de training aangepast aan niveau & ervaring van de combinaties.
• Springervaring vereist.
• Juiste beenbescherming & bodyprotector verplicht.
Kosten; €35,- (inclusief €15,- terreinhuur)
Opgeven / inschrijven kan deze week nog!
Voor meer informatie;
Christa Hogendoorn
06 - 53 54 74 11
LaPluche schreef:Ik heb een bodyprotector gevonden. Ik ga straks een kijkje nemen.
Qua beenbescherming is het nogal weinig. Ik heb gewone peeskappen, die zullen in eerste instantie wel voldoen.
Mijn paard is op dit moment een luiwammes, hij staat op de kinderen te passen in de jaarlingen groep. maar vanaf volgende week ga ik hem weer volledig oppakken. En ook weer volop lessen nemen.