Koe bij Rob is alweer weg. Hij was druk met hindernissen bezig en ik denk dat ie in de weg stond. Speciaal voor mij komt ie over twee weken op dinsdagochtend weer even terug. Liever niet Rob. Hij had al gehoord dat er een foto op bokt stond terwijl koetje pas 5 minuten op zijn plek stond
ik zie net dat ik nog een eerste prijs had gister met Ruby, en vorige week 3de haha. Miss toch maar voortaan prijs uitreiking afwachten ook als de punten tegen vallen haha
Kris
Geplaatst: 10-11-11 18:33
Daar heb je gelijk in Lielle. Volgens Rob kon ik het met Obi wel makkelijk aan. Ik ga daar dus maar vanuit.... Misschien voortaan wel gewoon wachten idd Evony!
Evony
Geplaatst: 10-11-11 18:35
Kris schreef:
Daar heb je gelijk in Lielle. Volgens Rob kon ik het met Obi wel makkelijk aan. Ik ga daar dus maar vanuit.... Misschien voortaan wel gewoon wachten idd Evony!
Ja misschien wel ja
Gaat wel lekker zo de laatste tijd haha
Annetje
Geplaatst: 10-11-11 18:35
Ik had met Vies gepland met de training in Deurne mee te doen, maarja. Ik kom sowieso wel een dag kijken, vind ik altijd leuk. Ik denk dat de eigenaar van mijn ex-bijrijdpaardje daar ook weer zal EHBO-en, dus dat is wel gezellig.
Evelien: Jammer dat W weggaat... waarom had je W te koop staan?
Ik heb trouwens mijn eerste tentamencijfer binnen en het gehaald Nu nog op 1 ander cijfer wachten.
Gefeliciteerd Annetje! Hopelijk heb je de andere ook.
Sannnn
Geplaatst: 10-11-11 18:42
Wat jammer van W zeg Margriet. Al is het toch ook wel weer 'fijn' dat je in zo'n tijd toch redelijk snel kopers vindt. Gefeliciteerd Annetje, die andere haal je vast ook! Super Sarah! Idd maar wachten op de prijsuitreiking in het vervolg.
Verder ben ik het even kwijt wat er allemaal gepraat is vandaag. Pfft, veel.
Ik zit te twijfelen over de Indoorcross in Deurne. Is die week ook groot springconcours hier in de buurt en ik twijfel of het wel wat is voor What. Vorig jaar wezen kijken, sfeer is wel super.
Zo, heerlijk hoor een auto Net les 2 hardgelopen... Daarna gewokte aspergetips, gepocheerde zalm en ovenaardappeltjes gegeten
Las over deurne, te ver weg om even te gaan kijken! Koetje staat al weer op stal bij Rob Kris valt in slaap van de sauna Anne heeft haar tentamen gehaald, gefeliciteerd! Noor morgen naar de kapper.. Moet ook weer! Wil eigenlijk een heel stuk van mijn haar af, maar de kapsters vinden het zonde