Ik denk dat het verstandig is Noor. Als er nu wat ik en je bent niet snel thuis vergeef je jezelf dat nooit. Evie lekker getraind zo te zien!
Net voor het eerst gesprongen met harige Harry! Nog nooit een paard gehad wat zo makkelijk is. Paard had 1x een balk op de grond gezien en kon hem nu zo naar een stijltje van 60cm sturen en hij sprong er zonder kijken overheen. Ook vanuit galop zo simpel te rijden en perfect te plaatsen. Diertje kan zo geweldig galopperen met zooo veel balans en gewoon simpel schakelen vooruit en terug. Zelfs Maat doet dat nog niet zo simpel als deze. Nog nooit meegemaakt. Denk dat als ik nog 2/3x thuis spring ik hem mee kan nemen naar een BB parcours. Daarnaast kan hij nog echt hard ook en is hij ong 70% volbloed. I'm lovin' it
Dat wil ik ook maar al te graag Maar goed heb er nu al teveel. Maar goed zolang hij niet verkocht is hobbel ik er wel mee rond. En er zit geen vlees op, heeft nog steeds mega veel haar. Dus alles en iedereen loopt eraan voorbij. Jammer voor hun want ik denk dat hij met drie maanden z'n parcoursen springt en een cross loopt en dan is hij een stuk duurder
haha ik had hem mijn zusje al laten zien, helaas wil ze geen schimmel. Aangezien ze zit met haar uren en ze vaak gelijk uit het werk door naar concours moet. Ze komt dan niet toe aan wassen.
Hij is van zichzelf erg schoon moet ik zeggen! Valt echt alles mee. Weet alleen niet hoe lang je zusje is? Want deze is 1,63m natuurlijk.
Evony
Geplaatst: 14-04-11 18:30
Lau: neem harrige harry mee hier naar toe en laat hem per ongelijk achter ik vind hem zooo leuk! Sann: ik denk dat ik bestuursprocesrecht net niet/wel heb dus dat ligt er een beetje aan. Vandaag had ik een combie van staats/bestuurs/europees recht en ik denk dat ik deze wel heb. Hoop het tenminste! Eef: filmpjes zien er goed uit zeg!
Zusje zoekt er 1 tussen de 1.62 en 1.68. Ze is zelf ong 1.72 , maar het paardje waar ik een foto van plaatste ( die helaas afgekeurd is) is ook maar 1.63 en dat past prima. Maar ik weet helaas toch zeker dat er geen schimmel komt. Erg jammer, vind Harry een leuk dier!
Snoekiej
Geplaatst: 14-04-11 18:43
Goedenavond! Nou, wat Vorstin mankeert met die bulten boven haar ogen is niet duidelijk. Het ziet eruit een soort verdikte/hangende oogleden, vooral boven, ook een klein beetje beneden. De ogen zijn gelukkig helemaal schoon en goed, en de oogleden zijn aan de binnenkant ook niet rood o.i.d. Heel vreemd, want dan is het iig geen irritatie ergens door. Voor de zekerheid heeft hij een ontstekingsremmer gegeven, misschien is het toch een ontstekingtje. Binnen 5 dagen zou het dan een heel stuk beter moeten zijn! Hij zei dat het iig ook niet zo ernstig was, dus daar ben ik blij mee Heb daarna Vorstin nog gereden, die was niet stijf en lekker voorwaarts. Morgen krijgt ze weer een dagje vrij.
Ik rijd met Vorstin altijd een pas (of meer) te weinig ipv te veel. Dat komt omdat ze dan zo fel is en er graag overheen wil. En vaak laat ik haar dan maar, ipv van dat ik haar een keer laat wachten en er een te veel maak.
Leuke foto's Lau! En kun je HH niet zelf houden ? Fijn dat het rijden alleen weer goed ging Sussie Foto van je set Joki? Super cijfer Sann! Have fun in het bos Jeetje, wat zuur voor je zusje Tientjeh Fijn dat je tentamens klaar zijn Evony Lekker dat het rijden fijn ging Itsme Leuke filmpjes Evie. Zou er wel op trainen dat Bam wat beter op zijn benen let, hij springt best wel laks en daar krijg je ongelukken van. Beterschap Vief Gefeliciteerd Evelien Da's al lang!
Annetje
Geplaatst: 14-04-11 19:37
E_F wat ziet dat er ontzettend makkelijk uit zo! Net of je niets hoeft de doen en je paard springt alsof het allemaal harstikke lage huppeltjes zijn. Ziet er echt fijn uit! Van wie had je les?
Tentamen ging gek genoeg wel lekker! Ik ben echt heel erg benieuwd naar het cijfer!
Ik heb mailtje van wedstrijd zondag en ik mag mooi als laatste van de rubriek starten! Fijn! Hoeven we ook niet lang op prijsuitreiking te wachten.
Bij ons wordt er ongeveer twee keer per week helemaal gemest en de rest van de dagen enkel mestballen geschept en opgestrooid. Ik doe op zondag meestal zelf mijn stal. Vies is een smeerpoets en heel erg gevoelig voor rotstraal, dus het komt ook wel eens voor dat ik 's avonds zijn stal nog een keertje netjes maak (plekken eruit, maar niet opnieuw opstrooien.)
Foto van het jasje zal ik zondag even laten maken. Dat zal nog wel met een verkeerde kleur cap zijn, want die moet ik nog gaan bestellen
Anne ik ben voor wedstrijd nog nooit op deze locatie geweest dus de preciese pijnpunten kan ik niet noemen. Maar ik gok dat het de volgende punten zijn: er zit in Driel nog een wedstrijdlocatie die echt onwijs crap is dus daar wil de normale ruiter niet heen en ik verwacht dat men niet zo kijkt naar het verschil tussen Driel en Driel want de locatie is verder niet heel bekend. 2 er is geen kantine (hoe en of dat opgelost wordt geen idee). 3 ik weet niet hoe het nu zit maar vroeger stond het niveau van de startende ruiters bekend als k*t (in het kader als je daar geen wp rijdt, rijd je het nergens) en de wedstrijdruiters van mijn stal zoeken echt wel wat meer concurrentie. 4 de locatie is niet luxe (verwacht geen Heteren ) en niet heel bekend. Dus degene die er starten zijn mensen die het weten of mensen van die stal. Maar ik zal het net als jij zondag zien wat er zo erg aan is of dat het allemaal wel meevalt en ik er misschien zelfs Ferrose ga stallen.
Tientjuh wat jammer dat Uk II niet is goedgekeurd. San nette score Gelukkig zijn de ogen van Vorstin niets ernstigs Harige Harry vind ik zo een leuk paard. Jammer dat ik niks zoek
Sannnn
Geplaatst: 14-04-11 19:51
Top dat je tentamen lekker ging Annetje! Hopen dan voor jou Lau dat harige Harry nog lang blijft. Goed nieuws dat het niet zo ernstig is Snoek.
Balen Noor dat je niet start dit weekend. Maar kan het me heel goed voorstellen. Klote Jantine dat UkII niet goed was. Zal mn ogen open houden. Fijn Shanoek dat het mee valt met Vorstin haar oogjes.
Barbara: klinkt goed! Ik vond het al gek dat er zo weinig starts waren. Ik vind het ook maar raar dat het binnen is trouwens. Zijtaart heeft dit weekend ook wedstrijd, is vanuit mij ook goed te doen. Daar ben ik vorig jaar 1x geweest en toen moesten we in de berm van de parkeerplaats losrijden, want de bak wilden ze mooi houden. En als je daar de ring inging, moest je eerst over een heeeeeeel groot gat stappen dat precies bij de deur zat. Echt doodeng. Ergste was nog dat ik daar niet eens punten gereden had...
Noor jammer trouwens dat je niet start, maar wel verstandig. Hoe gaat het nu zo met je vader?
Shanoek, fijn dat het meevalt met Vorstin haar ogen. Hopelijk werkt de ontstekingsremmer en zie je er snel niets meer van.
Tientje: Wat ontzettend jammer! Eef: Je filmpjes zien er fijn uit. Wanneer gaan jullie het weer op wedstrijd proberen? Lau: Mooi dat HH zo goed gaat! En mooie foto's van maat. Annetje: Fijndat je tentamen goed ging. Shanouk: Wat een supergave foto's weer van Vorstin MM: Wat fijn!
Vandaag met Koe nog eens porefje voor van het weekend geoefend. Dat zit er ondertussen wel goed in.
xxitsmexx
Geplaatst: 14-04-11 21:36
@noor.. nee de pijn is nog hetzelfde als vorige week toen ik er langs lag. als het maandag niet beter is ga ik wel even langs de dokter. (anders mag ik misschien vant weekend niet rijden ) Snap dat je WB afzegt. gaat het nu echt zoveel slechter? @eef.. mooi dat je training goed ging. filmpjes zijn ook leuk. Die bulfin springt ie wel super groot haha @vief.. beterschap @evelien.. is lekker uiteten geweest @lau.. klinkt goed @snoekiej.. uhm apart die bulten bij de ogen @marijke.. mooi dat jullie erop staan. waar kun je die lijsten vinden dan? @snoekiej.. mooie foto's @jetske.. heeft nog een proefje geoefend
hier mest ik de stallen elke dag. voor die 6 stallen ben ik met een kwartier klaar haal dan alle drollen eruit en 1x per week echt de natte plekken (dan ben ik wel iets langer bezig) morgen zoeff weer longeren (lekker moe maken) en dan werken. 's avonds zoeff en bay alvast wassen en staarten al uitkammen en knippen dan hoef ik ze zaterdag alleen te borstelen en vlechten.
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-11 21:57
Annetje schreef:
Hoe gaat het nu zo met je vader?
Nou, de begrafenisondernemer is vanavond geweest om alles door te spreken, dus wat kan ik zeggen? K.lote!!
Heel onwerkelijk lijkt mij idd Noor! Jammer dat UkII niet goed was Tientjeh!
Verder eerlijk gezegd niet de puf om bij te lezen.
heleenxx
Geplaatst: 14-04-11 22:10
Oh Noor, he wat naar confronterend. Sterkte!
Mooie foto's Snoekiej! Vervelend van haar ogen. Jammer dat het paard is afgekeurd Tientjeh. Ziet er goed uit Eef! Beterschap Vief. Fijn dat je tentamen goed ging Annette. Ook Evony is klaar met haar tentamens.
Ik heb vandaag voor het eerst priveles gehad van een andere springinstructeur. De instructeur waar ik al een aantal jaar met veel plezier bij les, geeft alleen nog maar les in een groepsles die steeds groter en vervelender wordt. Ik was dat echt zó zat! Vandaag dus een nieuwe instructeur geprobeerd en daar was ik blij mee! Ik had er echt heel erg veel aan en heb volgende week weer afgesproken!