Noor, het is niet anders, cross-seizoen starten in Oudekarspel ben je in dit geval niet de enige
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed heb er nu al teveel. Maar goed zolang hij niet verkocht is hobbel ik er wel mee rond. En er zit geen vlees op, heeft nog steeds mega veel haar. Dus alles en iedereen loopt eraan voorbij.
ik vind hem zooo leuk!
?
Da's al lang!
Fijn! Hoeven we ook niet lang op prijsuitreiking te wachten.
) en niet heel bekend. Dus degene die er starten zijn mensen die het weten of mensen van die stal. Maar ik zal het net als jij zondag zien wat er zo erg aan is of dat het allemaal wel meevalt en ik er misschien zelfs Ferrose ga stallen.
Ik vond het al gek dat er zo weinig starts waren. Ik vind het ook maar raar dat het binnen is trouwens. Zijtaart heeft dit weekend ook wedstrijd, is vanuit mij ook goed te doen. Daar ben ik vorig jaar 1x geweest en toen moesten we in de berm van de parkeerplaats losrijden, want de bak wilden ze mooi houden.
En als je daar de ring inging, moest je eerst over een heeeeeeel groot gat stappen dat precies bij de deur zat. Echt doodeng. Ergste was nog dat ik daar niet eens punten gereden had...

)