Even een vlugge foto van de deken. Helaas is het licht bagger, dus komt het gewoon echt niet mooi uit. Dit is de kleur zwart en we hebben hem ook in de kleur donkerblauw.
Heb je ook een zwarte in 205, PB? Is inderdaad weer eens wat anders dan blauw En mag ik hem dan ook in Markelo van je overnemen? Rijden in dezelfde ring
Mootje
Geplaatst: 21-03-10 15:23
PB, Ik wil ook een zwarte 205! Ik kan hem op komen halen bij je thuis.. Sumo moet ik onthouden. Ken je Shabu Shabu ook? Moet een erg goede japanner zijn. Noor, Succes met je wedstrijd vanavond! WL, Ik ben ook een beetje gaar.. Maar daar is het zondag voor Shanouk, Knap dat je je hebt kunnen inhouden. Ik kan dat dus niet
Helaas ben ik te laat om de Chaam-starters succes te wensen.
Gisteravond en vandaag grote schoonmaak gehouden in mijn huis. Alles is helemaal spik en span (behalve de ramen)!
viefdepief
Geplaatst: 21-03-10 15:35
Woll en ik hebben echt heerlijk buiten gereden Met nog 2 andere naar buiten gegaan en dan is ze een stuk stoerder en loopt ze braaf achter de rest aan als ze iets eng vindt. Er was nog een hardloopwedstrijd aan de gang met veel harde muziek en allemaal mensen met hesjes in het bos. Werd ze echt helemaal hyper van Toen wilde ze ook eigenlijk alleen nog maar voorop en vond ze zichzelf heel erg stoer Ook nog door heel veel water geweest waar ze stoer voorop doorheen banjerde, helemaal leuk
Heb ook heeerlijk in de buiten bak gereden en daarna rondje buiten
nu lekker tutten, douce haar doen eten en dan naar me vriendin toe
Pb mooie deken! (heb er al genoeg )
Snoekiej
Geplaatst: 21-03-10 16:18
Goeiiiiemiddag! Ik heb voor het eerst weer in de buitenbak gereden Vorstin was behoorlijk druk, maar wel lekker om te rijden. Alleen halverwege kwamen er 6 karretjes langs Dat vond Vorstin écht niet leuk, dus die stond echt ontzettend te springen. Gelukkig wel erop blijven zitten. Daarna duurde het nog wel ff voor ze weer rustig was. Zelfs met afspuiten was ze nog helemaal nerveus. Hoe ze over de rooie kan gaan van zoiets Maar ik heb wel lekker gereden
Haha Lotte, ik was een beetje in de war Druk weekend Kim! Veel plezier vanmiddag Klinkt lekker PB! Leuk zo'n intervaltraining in de bak. Was ik ook al van plan om dat maar gewoon in de bak te gaan doen. Veel succes vanavond Noor!! Fijn dat jullie lekker hebben gereden Corien en Vief!
Mooi dat Vorstin zo lekker gaat Shanoek! Corien veel plezer vanavond. Mo heeft lekker gepoetst, goed hoor met dat mooie weer.
Jer is gewassen en gevlochten, zal nu mezelf even klaarmaken en dan gaan we straks die kant maar eens op. Stiekum beginnen er wat zenuwen te kriebelen..
De ruin begint weer lekker te lopen. Blijkt maar weer hoe hard de fysio weer nodig was. Nu imaar eens gaan werken richting de wedstrijden. Hadden weer een groep herten/reeen als toeschouwers en de zon erbij. Beetje jammer van de modder.
Ja ik was blij dat ze er weer waren. Ben wel benieuwd waar ze vandaan komen want het is open gebied achter ons en het bos is een behoorlijk stuk weg. Daarnaast was het gewoon midden op de dag. Hoop dat de jagers ze wel laten lopen
Ja idd vind het altijd zielig als ze ze af schieten
Ik ga er van door!!
Eef_Bam
Geplaatst: 21-03-10 18:28
Goedemiddag Heerlijk weer zeg, wordt er helemaal vrolijk van
@ Kim: Hoe is je dressuurwedstrijd gegaan na zo'n drukke avond? @ PB: mooie deken, het is dat ik al een mooie zwarte wollen deken heb, want ik vind hem erg chique. @ Mo: lekker een schoon huis. @ Vief: Grappig dat Woll zich zo stoer voelde en leuk dat je naar buiten bent geweest. @ Corien: Leuk dat je buiten zo lekker gereden hebt. @ Snoekiej: Vorstin was lekker druk zo te lezen, fijn dat je toch lekker hebt gereden. @ Caroline: Leuk zulke toeschouwers . @ Noor: Succes vanavond !
Ik ben weer terug van het springen, eerste parcours was ik foutloos, mocht voor het eerst in de L barrage rijden, Bam vond het erg leuk dat hij een keer hard mocht gaan met springen en sprong ook de barrage foutloos, met de tweede tijd . Tweede parcours een balk op de laatste sprong van het parcours, tweede van de dubbel, zonde Ben erg blij dat ik het fijne gevoel van de trainingen eindelijk ook heb op wedstrijd :0 , en dat we er weer 3 winstpunten bij hebben.
Mijn merrie was ook raar bezig. Ik zat op de ruin en een vriendin van mij op de merrie. Ik doe mijn voeten even uit de beugels om mijn knieen te strekken begint die maffe merrie te snuiven. Durfde niet meer in de buurt te komen iedere keer als ik mijn voet opzij stak. We hebben zo gelachen om dat beest en de ruin keek echt zo verbaasd want die had niet door wat er nou zo eng was
Evie waar ben je geweest? Ja was lekker morgen lekker naar het strand
Eef_Bam
Geplaatst: 21-03-10 18:38
Caroline: bedankt, en die gekke paarden ook af en toe Corien: Ik ben in Zwijndrecht geweest, en lekker naar het strand, zou ik ook wel willen.
kimdepim
Geplaatst: 21-03-10 18:51
Evie: mooi dat je wedstrijd zo goed ging .
PB: Mooie dekens . Helaas hebben we genoeg dekens op dit moment.
Mijn wedstrijd ging niet zo geweldig. Eerste proef ging wel fijn, maar niet super flitsend. Verder geen fouten en wel lekker gereden. Hier hadden we 176 punten en stond steeds op het papiertje : Te diep, duikt .. Waar dat vandaan kwam . Er stond wel op de coupon dat ze wat meer oprichting moest en dat er zeker meer in zat. Ook wel leuk . De tweede proef had ze er niet zo zin meer in en kakte ze echt een beetje in. Daar ging ze wel te diep lopen. En klieren. Hier hadden we 174 punten. Voorlopig even geen dressuur wedstrijden meer . Nog een spring wedstrijd en 2 crossen (oke, dan mag ze een b proefje lopen en dat is weer buiten, loopt ze net wat fanatieker uit zichzelf).
Mootje
Geplaatst: 21-03-10 18:56
EB, Gefeliciteerd met je eerste parcours! Jammer van de tweede. Kim, Balen van je wedstrijd! Ik persoonlijk zie ze liever te diep dan opgekropt bovenin Vief, Ik ben jaloers... Ik wil ook naar buiten maar het stalterrein en buitenbak zijn nu nog spannend genoeg.
Vandaag wezen rijden. Eerst even in de binnenbak. Hij voelde heel fijn aan. Aangalloperen was nog niet voorwaarts maar geen bokken! Daarna verder in de buitenbak. Daar wederom geen stap verkeerd gezet (ondanks de spelende ravottende veulens). Achter op het terrein lag een grote plas van 3cm diep . Na enige overtuiging (vanuit het zadel) liep hij zonder te morren door het water vanaf alle kanten!
Mo: Ik had de eerste proef helemaal niet het idee dat ze te diep liep. De tweede proef wel.. Maar op dat papiertje stond het niet . Maar goed, we trainen lekker nog even een paar weken en na haar vakantie nemen we gewoon ook weer dressuur wedstrijden mee.
WolinLotte
Geplaatst: 21-03-10 19:37
Pfffffffffffffff... het was net een manege vandaag bij ons op stal.. overal jankende kinderen, blaffende honden, hysterische paarden.. Bij ons is het op zondag echt een ramp! Dan is het ook echt wel balen dat ik 's ochtends moet komen, heb avonddienst, dus kon niet anders.. maar wát een rampenplan zeg..ben dat echt hardstikke zat.
@Vief: Lekker ritje met Wolles . @Snoekiej: Fijn.. die karretjes ... @Kim: Balen.. @PB: Mooie dekens, maar ben nog steeds erg blij met mijn NewMarket .