[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jenga_8

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:06

Hallo,

meld me maar weer... De vacht van de Shof wordt nu wel heel lang... denk dat ik deze week ga scheren.. Hebben jullie al geschoren, en zo niet, wanneer doen julllie dat.

De Shof staat nu zonder deken en dan kan ik meteen beginnen met dekens als ie geschoren is. Is denk ik 't makkelijkst, nu is het nog niet zo koud, dus is de overgang misschien ook niet zo groot...

greetz!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:34

Ik bekijk per jaar of ik scheer, hij was vorig jaar wel geschoren toen ik hem kocht.
Hij staat nu gewoon onder een katoenen zomerdeken.
En hij gaat over een paar weken onder ee 200 grams.
Hij staat al wel binnen dus dat scheelt.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:17

Doei!

Jeetje LZ, sterkte Ach gut

Goed zeg Kim! Super! Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:51

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:15

Zijn dat beschermers die je voor Lipso had? En ze passen Wol dus niet?

Ja ik hoop het, ga zometeen een tweedehands bed ophalen Lachen

Net nog even gereden, ze was echt hieperdepieper. Had woensdag wel gereden en donderdag alleen gestapt. Woensdag heeft ze twee keer een flinke glibber gemaakt en daar had ze donderdag last van, ze was helemaal stijf. Maar vandaag niks meer gevoeld dus dat was dan waarschijnlijk wel de oorzaak.
Ze heeft trouwens geen watervrees, dat scheelt weer! Ze stapte heel kordaat gelijk het water in, mooi meegenomen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:45

Ik heb gisteren gesprongen in Hoevelaken !!!! BB en toen B , de BB ging zoals vanouds super makkelijk en de B had ik twee weigeringen op 7 een dikke oxer met een soort spoorhek eronder, dus ik ben super tevreden...... Go jij! Go jij! In ieder geval rond en geen twijfels op andere hindernissen, alhoewel ik me realiseer dat dit geen garantie geeft voor texel... Ik ga donderdag maar nog even trainen in Wezep oefenspringen en dan vrijdag ochtend richting Texel. Word de cross niks dan heb ik in ieder geval vakantie. Haha! Ik ga Rebec straks maar ff wassen denk ik, ze heeft nu een deken op 24 uur sinds gisteren dus dan kan ik haar mooi schoonhouden.. Knipoog

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:27

Bloos

Ik ben hier al een tijd niet geweest... Bloos

Wou het tijd terug al vragen of ik hier weer welkom ben, maar als ik eenmaal even weg ben gebleven durf ik niet te vragen of ik er weer bij mag, en dus stel ik het steeds langer uit... Bloos

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:29

Fijn dat je tevreden was Bianca Lachen

Ik heb mijn cross debuut overleefd *LOL* Verslag staat in het verslagentopic Lachen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:40

MelanieB schreef:
Bloos

Ik ben hier al een tijd niet geweest... Bloos

Wou het tijd terug al vragen of ik hier weer welkom ben, maar als ik eenmaal even weg ben gebleven durf ik niet te vragen of ik er weer bij mag, en dus stel ik het steeds langer uit... Bloos

Hoezo dat???

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:41

Weet niet Nagelbijten / Gniffelen
Op een of andere manier "durf" ik dat niet *LOL*

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:42

MelanieB schreef:
Weet niet Nagelbijten / Gniffelen
Op een of andere manier "durf" ik dat niet *LOL*

Nergens voor nodig!!! Lachen Ik kan ook nie elke dag op bokt.. Soms ben ik er ook een week nie omdat ik druk ben.... Maak je nie druk Lachen We bijten niet Knipoog Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:43

Melanie, tuurlijk ben je welkom! Ik vroeg me stiekem al af waar je was gebleven Clown

Ik heb een rare middag gehad. Vanmorgen gewerkt, was om half 1 vrij en onderweg naar huis heb ik een aanrijding met een auto. (ik reed met de brommer op het fietspad naast de weg, auto slaat af naar parkeerplaats, ik had voorrang maar kon niet op tijd remmen dus boems) Die vrouw in de auto stapt uit en het eerste wat ze zegt is 'G*dvrdmme, mijn auto, heb ik weer' . Vraagt niet eens hoe het met mij is en wil de politie bellen. Ik was helemaal geschrokken en stond daar zielig van wat moet ik nou. Er was ergens anders een ernstiger ongeluk en daar was alle politie heen dus het kon wel even duren. We hebben uiteindelijk 3 uur op de politie moeten wachten en dat voegde niet eens wat toe. Bah, had het echt helemaal gehad met dat wijf. En maar proberen de schuld op mij af te schuiven!

Ik moet nu eten, straks meer van mij Knipoog

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:45

He wat naar Rosalie... En daar sta je dan 3 uur te wachten... Heb je nog schade aan je brommer?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:46

I know,:)) maar ben er al best een tijd niet op geweest, dit topic Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

@rosalie Aah, dat is echt rot! Ach gut Heb je zelf niets?

Heb trouwens vandaag SGW debuut gehad met Bonny Hyper!
Heb echt genoten!

Dressuur 202
Springen foutloos
Cross foutloos!!

Hyper!

Nu nog wachten op uitslag van stijlpunten op internet. Tong uitsteken

Super genoten en heb leuke filmpjes en foto's Haha!

Op naar Barchem!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:48

Jeetje Rosalie>.. Dat is schrikken..
Ik had vd week ook last van een aggressieve automobilist.. De hele weg achter me drukken en drukken.. Hij zat er echt extreem dicht op. Ik reed gewoon 85km p/u. Ik al een paar keer op de rem, maar hij reageerde er helemaal niet op. Bij Ruurlo heb je een viaduct en daar haalde hij in de bocht in.. Een heel onoverzichterlijke bocht.. Gaat hij ineens voor mij stil staan.. Stapte hij uit. Ik schrik me kapot. Hij helemaal tekeer gaan omdat ik schijnbaar te langzaam reed etc... Heel vreemd, ik had één geluk.. De auto achter mij stopte ook al en die bevestigde gewoon mijn verhaal en iets verderop achter ons, reed er politie in een burgerauto.. Ik had echt geluk, want had echt geen idee wat die vent kon en wou gaan doen... Het is allemaal gelukkig goed afgelopen, het enige wat ik wel weet is dat die man een fikse bekeuring heeft gekregen en dat ik alleen ben geschrokken...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:49

Melanie: Ben je nog gekwalificeerd voor de prijzen of???

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:51

Wat een idioot BV Scheve mond
Daar heb ik ook zo'n hekel aan dat ze echt zo gaan drukken achter je. Maarja sommige mensen...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:51

oeh, daar word je ook gewoon bang van BV... Ach gut

Ik heb geen idee....

Toen ik het vroeg zijden ze, ja pas over paar uur rond 5 a half 6 (en het was 2uur) en moest nog 1,5 naar huis rijden dus ik ga niet wachten.

Mocht je sowiezo in de prijs zitten, zouden ze het opsturen, en de coupons worden ook opgestuurd Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:21

Mag ik even spammen? Schijnheilig

Ben zo trots op mn stinkertje Lovers
Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:39

Leuke foto's Vief
Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen Kim Haha!
Fijn dat je lekker gereden hebt Andrea
Mooi dat je lekker gesprongen hebt Bianca! Hopelijk is dit dan het einde van je dipje Lachen
Welkom terug Melanie!Gefeliciteerd met je debuut ook!!
Jemig wat schrikken Rosalie! Heb je je bezeerd?

Vandaag heb ik weer gereden Haha! Het ging heel lekker, en mijn hoofd heeft zich ook goed gehouden. Af en toe een klein beetje hoofdpijn, maar dat was zowat geen hoofdpijn te noemen. Net nog even een paar uur geslapen, dus ik ben weer fit! Vorstin liep ook heel erg lekker trouwens!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:51

Gefeliciteerd Melanie!
Shanouk, mooi dat je hoofd zich goed houdt en dat je paard lekker liep!
BV, dat is ook echt niet leuk idd... Gelukkig had je nog getuigen.

Ik heb zelf gelukkig niks en ben ook niet gevallen ofzo. Waar ik mij het meest druk om heb gemaakt is dat rotwijf. Die deugde gewoon echt niet. Mijn vader was er snel bij gekomen en die was hartstikke kwaad geworden op dat mens. En een rare argumenten dat ze bedacht... tjongejonge! Maarja de verzekeringen zullen het wel oplossen. Mijn brommer loopt wel (motorisch niks aan de hand) maar de hele voorvork is krom en het voorwiel wil dus niet rollen, het staat er scheef voor. Weet wel zeker dat die deuk bij haar in de auto meer geld kost Clown

Toen ik thuis was heb ik een klein buitenritje gemaakt. Ik zou eerst vanmiddag met mijn nichtje een langere buitenrit maken, maar dat ging dus niet door. Heb nog wel even lekker gereden Lachen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:24

@Rosalie: Jeetje wat schrikken Scheve mond
@BV: Die stomme ongeduldige mensen in het verkeer. Hamer

Ben vandaag naar de laatste polowedstrijd van het seizoen geweest, deze wordt zoals traditie in A'dam gehouden. Was erg gezellig, vriendin was mee en vriendin van mn broertje en mijn moeders.. Uiteraard hebben we meegedaan aan de treading in en aan de Veuve Clicuot(champagne)Ladies Race, wat ontzettend grappig was.. Ik eindige als laatste ofso Bloos en de vriendin van mn broertje was nog aardig snel, maar heeft helaas niet zo'n champagnefles kunnen bemachtigen Tong uitsteken ROFL . Nog even in de standjes rondgeneusd, helaas heb ik geen Cartier-centjes meer over Bloos Haha! ..

Ik ga morgen niet groomen in Neede Scheve mond , kom echt enorm in tijdnood voor school!! Helaas pindakaas, want wilde wel erg graag.. maar dan had ik nu eerst naar Vianen gemoeten, en van daaruit door naar Neede en ben morgen dan pas om 22.00 thuis en begin dan maandag op mijn nieuwe afdeling.. En moet ook nog het een en ander uitwerken op de computer voor maandag, ik mocht dus niet mee van mijn instructrice Bloos ; "Meid, je bent er altijd. Eerst school, daarna dit.. Maandag begin je op een nieuwe afdeling, dat is nu even veel belangrijker." Princenhage ben ik dan dus weer van de partij. Lachen

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:03

hoi hoi allemaal,

ik heb vandaag ook nog gecrosst in Heino was m'n 2e cross.. Haha!

dressuur 193
springen foutloos
cross foutloos

3e prijs..! en heerlijk gereden vandaag.. trots op mijn paard.. Lovers

Benthe je had nog prijs ik geloof 5e? we hebben je lintje en prijzengeld voor je mee genomen..! gefeliciteerd meid.!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 22:20

Zo ik heb alles weer klaar voor morgen om naar Neede te gaan met Jipje.
Vandaag met Nika in Heino geweest. Dressuur leek weer nergens naar, toch 180 punten Verward , springen foutloos en de cross ook. Maar ze had wel erg veel turbo vandaag, dus had soms wel eens een beetje moeite om haar bij met te houden. Hierdoor wat minder fijn gereden, maar ook een paar super fijne sprongen ertussen gehad.

@Marielle: Gefeliciteerd met je prijs! En bedankt dat je mijn prijs hebt meegenomen, dat ik die ook nog had Tong uitsteken
@Martine: Gefeliciteerd met je mooie debuut!
@Rosalie: Zo dat is wel even flink schrikken!
@Melanie: Ook jij gefeliciteerd met je debuut!
@Snoekiej: Fijn dat het goed gaat met je hoofd.

Ik ga nu snel onder de douche en dan mijn bed opzoeken. Ben behoorlijk moe en morgen moet ik weer vroeg op.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 22:43

Goedenavond!
Ook weer terug van werken.
Heb een hoop goede punten voorbij zien komen. Gefeliciteerd.
Mooi dat het weer beter gaat Snoekiej.
Ik ga lekker slapen, morge weer hockeyen.