Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
In ieder geval rond en geen twijfels op andere hindernissen, alhoewel ik me realiseer dat dit geen garantie geeft voor texel... Ik ga donderdag maar nog even trainen in Wezep oefenspringen en dan vrijdag ochtend richting Texel. Word de cross niks dan heb ik in ieder geval vakantie.
Ik ga Rebec straks maar ff wassen denk ik, ze heeft nu een deken op 24 uur sinds gisteren dus dan kan ik haar mooi schoonhouden..

Verslag staat in het verslagentopic
MelanieB schreef:
Ik ben hier al een tijd niet geweest...
Wou het tijd terug al vragen of ik hier weer welkom ben, maar als ik eenmaal even weg ben gebleven durf ik niet te vragen of ik er weer bij mag, en dus stel ik het steeds langer uit...

MelanieB schreef:Weet niet
Op een of andere manier "durf" ik dat niet
Ik kan ook nie elke dag op bokt.. Soms ben ik er ook een week nie omdat ik druk ben.... Maak je nie druk
We bijten niet

Heb je zelf niets?

Het ging heel lekker, en mijn hoofd heeft zich ook goed gehouden. Af en toe een klein beetje hoofdpijn, maar dat was zowat geen hoofdpijn te noemen. Net nog even een paar uur geslapen, dus ik ben weer fit! Vorstin liep ook heel erg lekker trouwens! 
en de vriendin van mn broertje was nog aardig snel, maar heeft helaas niet zo'n champagnefles kunnen bemachtigen
. Nog even in de standjes rondgeneusd, helaas heb ik geen Cartier-centjes meer over
..
, kom echt enorm in tijdnood voor school!! Helaas pindakaas, want wilde wel erg graag.. maar dan had ik nu eerst naar Vianen gemoeten, en van daaruit door naar Neede en ben morgen dan pas om 22.00 thuis en begin dan maandag op mijn nieuwe afdeling.. En moet ook nog het een en ander uitwerken op de computer voor maandag, ik mocht dus niet mee van mijn instructrice
; "Meid, je bent er altijd. Eerst school, daarna dit.. Maandag begin je op een nieuwe afdeling, dat is nu even veel belangrijker." Princenhage ben ik dan dus weer van de partij.
, springen foutloos en de cross ook. Maar ze had wel erg veel turbo vandaag, dus had soms wel eens een beetje moeite om haar bij met te houden. Hierdoor wat minder fijn gereden, maar ook een paar super fijne sprongen ertussen gehad.