ziet er goed uit. knap van hun resultaten
In het B of hoger? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In het B of hoger?
Aan de afsprong te zien denk ik dat het de L was.
Ik heb zelf zondag mee gedaan in Lisse, ik vond het erg grappig opgezet moet ik zeggen. Jim ging prima, alleen van de ene na de andere hal vond hij zo vreemd dat hij de mandensprong te laat zag.
Voor de rest foutloos gereden, de 2e keer ging hij wel in vliegende vaart het starthokje uit, moest hem een beetje afremmen.
)
Canter schreef:GvdT, hoe staat het ervoor met je baan? Valt het mee of moet je je al zorgen gaan maken?
. De stemming op het werk was erg slecht
Moet ik voor je duimen dat je mag blijven of dat je wat anders en leuks vindt?
. Ik ben echt zoooooooooooo toe aan een hele lange vakantie zonder stomme tentamens
.! floor01 schreef:Zo nu begin ik mijn studie echt ff zat te worden. Heb afgelopen trimester echt heel hard geleerd voor Voeding. Dat was nog het enige vak waar ik hoop in had, heb ik nu een 5. Ik ben echt zoooooooooooo toe aan een hele lange vakantie zonder stomme tentamens
.!
Aan de ene kant is het een leuke baan en volgens mij zit ik nog wel goed ook. Ik geef nl leiding aan een groep mensen, maar aan de andere kant is de sfeer behoorlijk verziekt en moet je steeds meer doen in minder tijd. Extra werk wordt voor ons niet uitbetaald, moet je compenseren, maar als je dan eens komt dat je eerder weg wilt of vrij wilt dan kan het niet want er zijn geen mensen.
.
: viewtopic.php?f=10&t=751165&p=24476630#p24476630