[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Vieva

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:14

BT: wat is het toch een super mooi dier Ja
ziet er goed uit. knap van hun resultaten Haha! In het B of hoger?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 10:30

De B is nog niet geweest in Etten Leur dus dat zal niet. Knipoog Aan de afsprong te zien denk ik dat het de L was.

Stoer hoor Talida! Cool Ik heb zelf zondag mee gedaan in Lisse, ik vond het erg grappig opgezet moet ik zeggen. Jim ging prima, alleen van de ene na de andere hal vond hij zo vreemd dat hij de mandensprong te laat zag. Clown Voor de rest foutloos gereden, de 2e keer ging hij wel in vliegende vaart het starthokje uit, moest hem een beetje afremmen.

Simmie, was in het andere topic geloof ik, maar wat fijn dat het zo goed is gegaan met Sims! (En wat een leuke combinatie trouwens, Sims en Simmie. Cool )

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:35

GvdT, hoe staat het ervoor met je baan? Valt het mee of moet je je al zorgen gaan maken?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:36

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:41

Ziet er super uit Lielle! Dat moet echt geweldig zijn om na al die tijd gewoon weer lekker met Raimaer en Pablo op pad te zijn. Ja

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:07

Canter schreef:
GvdT, hoe staat het ervoor met je baan? Valt het mee of moet je je al zorgen gaan maken?

We hebben vanochtend een voorlichtingsgesprek gehad en dat was niet echt positief.
In het gunstigste geval gaat er 6500 man uit, in het ongunstigste geval 11.000.
Verder hadden ze het over inleveren van loon, geen winstuitkering en geen loonsverhoging Stoom uit je oren
De mensen die er uit moeten zijn meest postbodes, de mensen op de sorteercentra hebben hun eigen doelstelling.
Er is nog geen overleg geweest met de bonden, maar ik begreep dat die woedend waren.

De concessie van het bedrijf is dat ze genoegen nemen met 15% winst ipv 18,75%

Dus als er iemand nog een leuke baan weet, ik houd me aanbevolen Clown . De stemming op het werk was erg slecht

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:57

Zo dat is best heftig! Bloos! Moet ik voor je duimen dat je mag blijven of dat je wat anders en leuks vindt?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:46

Wedstrijdorganisaties hebben bij de KNHS aangegeven dat het toestaan van de organisatie van meerdere Eventing wedstrijden in één weekend ten koste kan gaan van het deelnemersveld van de afzonderlijke wedstrijden. Om dit te voorkomen en te komen tot een goed uitgebalanceerde Eventing kalender is voor 2007 de regel ingesteld dat de datum van een wedstrijd bekend moet zijn voor of tijdens de kalendervergadering die jaarlijks in december gehouden wordt. Indien een organisatie na de kalendervergadering haar datum bekend maakt of nog wil wijzigen is dit alleen mogelijk indien de wedstrijdorganisatie(s) die ook op deze datum zit(ten) hiervoor toestemming geven. Het is dus mogelijk om meerdere wedstrijden in één weekend te organiseren maar alleen als de organisatoren daar mee akkoord gaan.
Bovenstaande regel geldt echter alleen voor Eventing wedstrijden en niet voor de Oefencrossen of Tripalons. Het kan dus wel zo zijn dat er in hetzelfde weekend een Eventing wedstrijd en een Oefencross worden georganiseerd. De KNHS is echter van mening dat een wedstrijd toch een ander deelnemersveld aantrekt dan een Oefencross of een Tripalon en dat het voor organisaties geen probleem hoeft te zijn als een Oefencross naast een reguliere wedstrijd wordt georganiseerd.
Uiteraard kan het voor organisatoren van een Oefencross of Tripalon nuttig zijn om de Eventing kalender te raadplegen en een gunstig weekend uit te kiezen waarin niet al meerdere wedstrijden georganiseerd worden maar de KNHS zal de data van Oefencrossen en Tripalons niet gaan coördineren.

Bron: www.knhs.nl

Eindelijk weer eens een goede actie van de KNHS

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:59

Zo nu begin ik mijn studie echt ff zat te worden. Heb afgelopen trimester echt heel hard geleerd voor Voeding. Dat was nog het enige vak waar ik hoop in had, heb ik nu een 5 Boos!. Ik ben echt zoooooooooooo toe aan een hele lange vakantie zonder stomme tentamens Boos!.!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:02

jee Roos, er staat jullie een heftige reorganisatie te wachten!
Kan je al een beetje inschatten wat dat voor jou zal betekenen??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:02

floor01 schreef:
Zo nu begin ik mijn studie echt ff zat te worden. Heb afgelopen trimester echt heel hard geleerd voor Voeding. Dat was nog het enige vak waar ik hoop in had, heb ik nu een 5 Boos!. Ik ben echt zoooooooooooo toe aan een hele lange vakantie zonder stomme tentamens Boos!.!

Ach gut

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:10

Tal; gefeliciteerd.

GvdT; dat is wel kl*te hoor! De stemming daalt tot een nulniveau zo. Wil je nu zelf ook liever weg of hoop je dat je mag blijven?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:25

Ik weet eigenlijk niet wat ik wil. Bloos Aan de ene kant is het een leuke baan en volgens mij zit ik nog wel goed ook. Ik geef nl leiding aan een groep mensen, maar aan de andere kant is de sfeer behoorlijk verziekt en moet je steeds meer doen in minder tijd. Extra werk wordt voor ons niet uitbetaald, moet je compenseren, maar als je dan eens komt dat je eerder weg wilt of vrij wilt dan kan het niet want er zijn geen mensen.

Ik heb voor mezelf al wel beslist dat ik eigenlijk geen loonoffer wil, stel dat het dan mis gaat en je wordt ontslagen, krijg je je uitkering over je laatst verdiende loon. Blijft er helemaal niks over. Ik ben vanaf vandaag maar begonnen met advertentie nakijken. Alleen het meeste is voor bepaalde tijd of uitzendwerk en dat vind ik ook wat riskant met een paard, een pony, jeep en huis.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:54

Poeh, heftig hoor GvdT. Toen ik het vanochtend hoorde moest ik ook gelijk aan je denken. Misschien kan het inderdaad geen kwaad om gewoon al eens rustig rond te kijken, je weet maar nooit.

Ook van mij Floor Ach gut .

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:55

Precies GvdT; loonoffers zou ik ook niet doen. En met 15 % ipv 18% WINST is ook niks mis.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 23:03

Oeh dat klinkt niet fijn GvdT... hopen dat je een andere leuke baan vind. Of natuurlijk hopen dat je kunt blijven doen wat je nu doet...

Ik heb vanmiddag een crossles gehad bij Gert in Renswoude, samen met Muriël. Was zeer geslaagd!
Ik vind dat Gert alleen wel heel erg duur is geworden.. Bloos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 23:08

Hoeveel dan Sjaan?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 23:30

€50,- voor een privéles, en dan €10,- per persoon terreinkosten erbij. Wij waren met zijn vieren dus €90,- kwijt. Het was een goede les dus wat dat betreft hebben we het er aan de ene kant wel voor over, maar ik blijf het een klap geld vinden.

Foto's van vandaag Haha! : viewtopic.php?f=10&t=751165&p=24476630#p24476630

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 23:36

Zow! die vraagt een partij geld zeg! Vind ik persoonlijk een beetje té.
Foto's zijn gaaf!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 09:00

Simmie, vind ik ook... ik schrok er ook een beetje van wat we moesten betalen..

Valdi gaat zo naar Marielle Kamphorst (osteopaat), ik ben benieuwd wat ze er van vindt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 09:02

Amai! Ik vond die 40 Euro in Ede al erg duur, maar daar zaten dan wel weer geen terreinkosten bij.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 09:05

Poeh, dat is inderdaad prijzig! En in Ede betaal je met zijn tweeen ook 40 euro, dus dat valt dan wel weer mee. Ziet er wel goed uit allemaal, Valdi pakt het goed op zo te zien.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:58

Blijft een leuk terrein, Renswoude (voor zover ik terreinen heb bekeken). Maar dat is idd geen kattepis!

Ik merkte dat Tal n dr 3 minuten lissen na een kwartier nog liep de hijgen, wat zou een mooi schema zijn voor (in de bak helaas) om die conditie beetje op te vijzelen? Alhoewel ze een gewone les van 1,5 uur ofzo zonder problemen trekt, ze zweet ook practisch nooit. Maar normaal is ze ook nooit buitenademen, vandaar dat het me opviel...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:11

Weet iemand of er een site is over het weekend van Waregem? Ik moet hier op school doorgeven waar ik dan ben, omdat ik dan 1 dag school mis, omdat ik meega naar Waregem om te groomen. De directeur moet weten wat het is, waar, waarom, hoe, wanneer enzovoort! Dus als iemand een site heeft, graag! Lachen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:53