het is niet de angst om er af te vallen maar de angst dat biem stopt. En tja dan stopt biem ook he..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
GvdT schreef:MJ heb je al wat van Pleun gehoord mbt de groepsindeling? Ben een beetje nieuwsgierig

CarpeDiem schreef:Nee, dat moesten we maar niet doenGomir: je bent toch niet met je paard naar de IKEA geweest?? Of koni k nu erg blont over?
Al zou Otje dat volgens mij best grappig vinden 
Vandaar dat 100% betrouwbaar
GvdT schreef:Gomir weet jij of er een startlijst op internet komt van de RK?
Meestal niet. Als er donderdag niets online staat dan bel ik Marco wel even hoe laat alles begint
(of ik bel elly, maar haar nummer weet ik niet uit mijn hoofd
) Biem schreef:Dankje, maar toch![]()
het is niet de angst om er af te vallen maar de angst dat biem stopt. En tja dan stopt biem ook he..

) 
dus nu zal ze wel door hetleven moeten gaan met een diagonaal op haar hoofd
Canter schreef:Normaal komen er bij wonden witte haren terug, is dat bij schimmels anders?

Wat dat paard betreft, schiet me er niet zo snel eentje binnen. Het zijn nogal wat eisen. Ik ken er wel eentje, maar dat is een ruin... 
Wel fijn dat je Ka gehalte goed is, maar ik zou er niet blij mee zijn dat ze in feite niets kunnen vinden
Hoelijk knap je snel op, een cross rijden als je niet fit bent, is geen goed idee.