Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieketencate schreef:5 was voor ons een dikke punt, dus dat zal voor de pony's wel wat anders geweest zijn...
viefdepief schreef:marieketencate schreef:5 was voor ons een dikke punt, dus dat zal voor de pony's wel wat anders geweest zijn...
Uhhm neej die was dus niet anders.
Had in het begin wel echt zoiets van ohoww..
Vooral omdat hij nog erg terug komt enzo,
maar het was een van de betere sprongen
Citaat:ik vind het een leuk paard, maar eigenlijk ben ik wat sceptisch over een 9jarige die L1 loopt maar capaciteiten heeft voor - veel - meer in zowel dressuur als springen. Maar kijken kan natuurlijk altijd
Nadinetjuhh schreef:Nou het staat nu vast..dat ik niet naar nijberkoop kan echt balen....
Leuke foto's kim en vief! van het crosse
viefdepief schreef:Nadinetjuhh schreef:Nou het staat nu vast..dat ik niet naar nijberkoop kan echt balen....
Leuke foto's kim en vief! van het crosse
Dankje
Balen dat je niet kan..
viefdepief schreef:Geloof over het algemeen ook niet echt wat er in de advertenties staan, zag laatst op marktplaats een advertentie over een pony die ik kende (zal geen namen noemen) maar daar stond ook bij dat hij super braaf was en alles, maar hij stijgerd wel geregeld
Lielle schreef:maar in het geval van Djin en Online hebben ze wel nog een andere klassering (spr en sgw)