[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:50

Lelie bakze!
Rosa, prachtige foto
Laura, super mooi paard
Kris, laat je niet op je kop zitten door je nieuwe eventingtopper

Vandaag naar van Rijs geweest in Zevenhuizen, ging allemaal lekker vlot, maar op de terugweg, op de A4, verliest de bouwvakkersbus die pal voor ons rijdt, zijn tandemasser.... pffffffffffffff liep gelukkig goed af. Kar hobbelde richting vluchtstrook en bleef daarhalf, en half op de rijbaan steken. Gelukkig kon ik net op tijd bij sturen naar links, en waren de mensen die links naast mij reden ook goed bij de wekker. Maar niet bij stil staan hoe het af had kunnen lopen.....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:54

bvw schreef:
Mirthe ik heb even gekeken of ik dat wel kan. Ik krijg deze melding:
Nieuwe startpas aanvragen is nu voor u niet mogelijk
Neem contact op met KNHS Servicedesk 0577 - 408 300

Balen! Mam heeft al een mailtje gestuurd vanmiddag.

Leuk dier Lau! Hoe groot is 'ie? Merle vond 'm heel gaaf!
Suus vertelt leuke weetjes over Pashja. Leuk zo'n paard met wat nukken soms, dan heb je wat uitdaging!
Annetje, fijn dat je meteen zo kan meedraaien bij je nieuwe baan!
Danielle _O-

Ik weet nu zeker dat ik per 1 januari voor een andere club uitkom. Dan zitten zusjes en ik ook weer op 1 vereniging. Krijg me toch een uitbrander op facebook terwijl ik eigenlijk helemaal niet negatief was geweest. Kan genoeg negatieve dingen zeggen maar dat doe ik niet, bestuur bestaat toch uit vrijwilligers dus ik vind dat dan niet zo gepast. Dankzij hun is er uberhaupt een club. Maar werd wel even flink boos om de reactie. Ik moet dus nog even wachten met reageren voordat ik alles eruit gooi wat me ooit dwars heeft gezeten over de club :o .

Zal nu nog even rijden, Chally vanmiddag al gedaan, nu gaat zusje Beau doen en ik de Vos :=

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:56

Wat erg TG, schiet echt niet op zo met jouw paarden. :(:)

Helaas mixen ze bij ons op de vereniging altijd alle niveaus door elkaar. Voordeel voor degene die het nog moeten leren, is dat ze mooi kunnen volgen. En meestal heb je na een paar lessen al dat het een stuk beter gaat. Maar ik vrees dat we dit keer 2 volhardende weigeraars hebben die het spelletje niet binnen een paar lessen onder de knie hebben. -O-

Ik barst van de spierpijn. Gisteren iemand geholpen met zijn pony laden. Pony was niet te hanteren, ben geheel beurs. Bleek dat beest niet voor niets zo panisch te doen, die klep van de trailer was levensgevaarlijk, zo verrot! :( welke idioot vervoerd zijn meest waardevolle bezit nou in een wrak, dan ben je echt niet wijs. Ik heb ook aangegeven niet meer te helpen voordat de trailer in orde is. Ik kwam er pas achter dat die zo slecht was toen hij er al in stond en er niet meer uit durfde. }:0 Dus ja, toen moesten we wel in gevecht tot hij eruit was.Zo niet eerlijk tegenover zo een pony, ik voelde me er echt l*llig mee.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:59

Getver Texelse, das ook eng! Dan was je trouwens ook vlak bij mij in de buurt, ik woon in Alphen ad Rijn.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:32

Bah FE, wat heb je toch een sukkels. Hoewel wij ook een keer meegemaakt hebben dat ons paard op wedstrijd aan de linkerkant van de trailer door de bodem zakte. Trailer was 6 jaar oud, nieuw gekocht, stond meestal binnen, schoon gehouden, voor hoger dan achter weg gezet etc. Dag van de tevoren op de brug gestaan om de remmen te vervangen, maar niemand het het gezien. Dat was een hele nare ervaring.

Ja, A a/d Rijn kwamen we eigenlijk langs. 't was druk op de weg, maar het reed wel lekker door. Heen in 2 uur van Den Helder naar Zevenhuizen, en terug nog iets minder tijd nodig, maar toch de boot van half 6 gemiest, en dan sta je een uur op het opstelterrein. Helaas, pindakaas...

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:39

sm mooi dat het wat beter lijkt te gaan met de bult
vief mooi dat ze mee zoeken naar stageplaats
lau wat een gaaf beest. als ik geld en plek zou hebben had ik het wel geweten. wat is stokmaat dan?
kris had gister een draak en heeft vandaag al een startpas aangevraagd.
rosa leuke foto
henny leuke foto
fe zielig voor die pony.
texelse ik hoop dat ik dat nooit mee hoef te maken. ben bang dat ik ze dan ook nooit meer op de trailer krijg.

zo net lesgegeven. ging weer goed met rijden.
vanmiddag nog nieuwe bikini gekocht. de oude zat voor geen meter meer.
vanmorgen lekker met de hond gezwommen. was niet de bedoeling dat ik er helemaal in ging. dacht tot me knieën tot de hond een aanloopje nam en mij dus er in trok.
loopt behoorlijk schuin af daar en met steentjes dus niet zo'n goede houvast. Water was helemaal niet echt super koud.
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:50

texelse schreef:
Bah FE, wat heb je toch een sukkels. Hoewel wij ook een keer meegemaakt hebben dat ons paard op wedstrijd aan de linkerkant van de trailer door de bodem zakte. Trailer was 6 jaar oud, nieuw gekocht, stond meestal binnen, schoon gehouden, voor hoger dan achter weg gezet etc. Dag van de tevoren op de brug gestaan om de remmen te vervangen, maar niemand het het gezien. Dat was een hele nare ervaring.

Zo stonden wij vorig jaar in Markelo... klaar met alles, paard opladen, zakt hij zo met 1 been door de bodem van de klep! Sindsdien hebben wij een aluminium met rubber beklede klep. Het ziet er niet uit, maar het gaat niet kapot. Onze bodem is van eikenhout, pap zei dat die bodem nooit kapot gaat.

Schrikken Texelse! Gelukkig was iedereen alert.
Leuke foto Mendy!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:56

nou dan maar iets minder mooi maar wel veilig mirthe.
hond deed een bommetje dus beetje veel spetters

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:02

Dat zijn allemaal enge verhalen Texelse en FE!

Mirthe: Hij is rond de 1,59m maar staat nog totaal in zn nachthemd. Hij is gewoon bloot, onbespierd, moet 100kg aankomen en is aan het groeien. Zit er ook 2/3xin de week 15min op en vooral stappen :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:15

@ Leli das duidelijk, dank je, ik denk omdat hij al 2-3 dagen aan een antibiotica infuus heeft gelegen dat het daarom nu zo besloten is. Ik heb er zoals je merkt weinig verstand van. Ik hou de wondjes goed in de gaten en help Geert met het schoonmaken en verbinden. :)
@ Texelse oooh wat eng! Gelukkig goed afgelopen.
@ Mendy lekker gezwommen! Heerlijk!!!

Ik heb net met mams geshopt bij de Prenatal, goed geslaagd :D Heb nu volgens mij echt wel (bijna) alles

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:00

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:11

Mendy wat lief van de hond!

Ik ga zo maar douchen en richting bed. Ga morgen als een rasechte Nederlander met de caravan op pad :D

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:33

Hoi :o
Hier mijn bij lees actie van de afgelopen week 8-)

TG Vos ziet er nog erg goed uit vind ik!
SM wat een schattig gezicht zo een meisje op die pony <3
Rosa Leuke foto!
Mistid wel fijn een dokter die rekening met je crossseisoen houdt haha En Leuk stukje!!
Kris: leuk paard! Gefeliciteerd!
Evelien: Mooi borsttuig!
Watapatja: top! gefeliciteerd. Mooi filpmje ook!
MM *\o/* geeft thuis! TOPPIE!!
BVW GAAAAAF!!
Evony Gecondoleerd
Sann Uitvergroten en op canvas!!
Lautj hopelijk slaap je nu nog goed! Mannen....
Antea Hihi draakje! andere foto is mooooi
Mel Heerlijk Gekookt!!
Tody Ook een mooie foto!
Mistid: Sterkte met heen en weer slepen van de hindernissen! Irritant hé Als je dan ook eenmaal ergens aan ergert hoor je het de heletijd! Hopelijk heeft het je examen niet beinvloed Wel leuke foto's.
Vief: 8)7 Dan kan ik echt mijn mond niet houden hoor! Belachelijk!
Rosa: Wat een topper die stalbaas van jou!
HH Schrikken om zo wakker te worden! niet een al te fijne rit dus op strand... Jammer!
Eveintinggek: Fijn dat hij dan toch weer lekker in de sgw terecht komt!
Leuk ook dat jullie elkaar zo weer vinden op bokt

Zo ben tot pagina 179 gekomen..... morgen ga ik verder!

Ik heb mijn examen gedaan en medicijnen van de dokter en dieet werkt aardig dus geen excuus meer om niet bij te lezen (behalve de eeuwige tijd te kort)
Dinsdag lekker met mel en nog een paarden vriendin aan de asperges gezeten in de zon 8-) Gister heerlijk gecrosst in de verenigingsles <3 Paard gaat zo fijn! Hoorde van Mel dat ze al weer bij Alice heeft geboekt in juli... paard of niet ik ga mee!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:44

Beli wat een bijleesactie

Ik ga 1 juni om 20:00 uur crossen bij rob mocht er eventueel iemand mee werken trainen dan kan dat.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:53

Zo, ben weer terug. Het baksel staat in de oven :D .

Texelse: dat is schrikken zo vlak voor je neus :oo .
Leuke zwemfoto!! Wat een lekker meertje.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 07:31

Goedemorgen, zijn jullie nou zo laat? of is iedereen al meteen naar buiten met dit mooie weer? :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 07:32

Morgen! Nee hoor, ben rustig aan het wakker worden :-)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 07:42

Goeiemorgen! Zit al weer een uur op kantoor maar volgens mij heeft het merendeel van de collega’s besloten er een extra lang weekend van te maken vanwege het weer. Wel lekker rustig, dat wel.
Jeetje TG wat een rotnieuws. Het zit je niet mee….
Kris; Fijn dat het gisteren al beter ging. Hij zal wel even hebben moeten wennen ;). Vandaag je eerste crossles met hem toch? Veel plezier!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 07:52

Goeiemorgen!
Leliaardje schreef:
Zo, ben weer terug. Het baksel staat in de oven :D .

jeej! *\o/*

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:06

Moggel! Vandaag lekker thuis werken. Vanmiddag worden de kuilpakken gemaakt, hopelijk zijn het er wat meer dan vorig jaar!
Ga nu snel aan de slag. Fijne dag :evaw: en Kris: veel plezier!!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:22

Lelie: natuurlijke dekking of ki?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:32

Morning! :O Wat lag ik nog lekker zeg!

Edit: heb inmiddels alles bijgelezen, maar zag dat Beli inmiddels wel een mooie samenvatting heeft gegeven :Y)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 09:00

Morgen :O

Ik ga zo maar eens een rondje op Wolles hobbelen nu het nog niet zo heel warm is :)
Vriendje komt eind van de middag weer thuis en we hebben vanavond nog een bruiloftsfeest.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 09:01

Goedemorgen

Beli: leuk dat jullie weer gaan, ik ga weer in augustus naar Alice!

Heb vandaag vrij van stage, straks crematie |(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 09:12

Goedemorgen. Heerlijk in bed gelegen tot 8.15 uur, da's echt uitslapen voor mij.
Evony, sterkte vandaag. Zal heel heftig worden. :(:)

Ik heb zometeen dressuurles dus ga me maar eens klaarmaken om richting stal te vertrekken.