[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 08:42

Altos schreef:
In dit stadium is een dergelijke clinic voor mij nog wat minder belangrijk dus wij gaan zondag lekker naar de oefencross in Zundert. (als dan er verder tenminste geen ontwikkelingen zijn mbt Rhino

Leuk! Ik ben er ook met mijn jonkie.

Karen en Margreet :(:) Wat ontzettend naar!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 08:43

Goedemorgen, ik heb goed geslapen Margriet maar dat bedoel je niet waarschijnlijk. Geen extra nieuws, vanmiddag weer gespek met de dokters. Maar het duurt natuurlijk altijd een paar dagen voordat de medicijnen goed aanslaan.
Zwaai zwaai, allemaal een mooie dag en liever geen berichtjes meer over de TA want die staat voor de komende weken op het bellijstje en dat is mijn allergrootste angst. :n :wave:

_Noor

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 08:51

Morning, lig nog even in bed. Ben vrij ivm solli.... Vanmiddag lekker naar het bos!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:03

lekker noor.

Joki, het komt dus wel goed met paard. Ik denk dat het jou angst dan is in het springparcours wat die ook wel zal voelen, probeer te denken dat het wel goed komt. Deed ik ook altijd met de pony. Totdat ik een keer zenuwachtig was. Toen had ik 26 strafpunten =O

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:05

Starttorun is idd een mooie stok achter de deur. Die coaching vind ik wel erg fijn ook al is het maar op mp3 . Anders zou ik toch net wat eerder stoppen denk ik :o .

Leuk Evelien. Ik heb net de startlijst gezien maar ga je niet tegenkomen denk ik. Ik ben benieuwd, ben er nog niet eerder geweest. Heb jij trouwens enig idee hoe het daar gaat met de cross verkennen en zo?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:06

goeiemoggel!!!

@ vief: klinkt als een top-stal!!
@ ilse: proficiat met je aanhanger rijbewijs!
@ lielle: toch wel EDIT geen EDIT wel EDIT geen EDIT wel een training :P
@ Mootje: als je nog een complimentje wil, moet je even foto plaatsen, dan kop ik je 2de complimentje wel binnen, ben de beroerdste niet...
@ margreet: weer afwachten op verder nieuws dus..
@ eefbam: leuk van dat interview met de PK!

hier is't triest weer, beetje motterig...

aanmelding voor de oefencross in Deep'n blijft goed lopen!!! heb voor de eerste weekenden al 6 groepen, dus de helft zit vol!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:09

@ Altos, ik loop ook altijd nog met zo'n mp3 programma hoor. Toch fijn als iemand af en toe zegt "Je bent goed bezig" of "Denk aan de ontspanning" :')
@ Joki, fijn dat het goed ging met Ferrose :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:10

Altos schreef:
Starttorun is idd een mooie stok achter de deur. Die coaching vind ik wel erg fijn ook al is het maar op mp3 . Anders zou ik toch net wat eerder stoppen denk ik :o .

Leuk Evelien. Ik heb net de startlijst gezien maar ga je niet tegenkomen denk ik. Ik ben benieuwd, ben er nog niet eerder geweest. Heb jij trouwens enig idee hoe het daar gaat met de cross verkennen en zo?

Geen idee :+ Ik ben er wel eerder geweest maar nooit met de oefencross. Het is geen enorm terrein dus als je ook een paar combinaties kijkt heb je al een idee hoe het parcours loopt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:16

Goedemorgen :wave:

Noor: Geloof dat ik wat gemist heb? Of begrijp ik je berichtje niet helemaal?
Margriet: Werk-ze!

Ik ben ook al eventjes wakker. Nog veel te doen voor mijn opdracht..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:17

Nee, je begrijpt het goed. Dit is het tweede gesprek ;)
Succes met je opdracht :(:)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:19

spannend/succes noor!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:26

*\o/* Noor! Je kunt het! Hoeveel zijn er door? Weet je huide w.g. dat je een soll hebt?
Margreet, Ben jij bang voor de TA? Ik was voor mijn vorige TA wel bang. Moet zeggen dat ik liever naar de KC ga :')
Eef, Leuk dat je met Scene naar Zundert gaat. Ben benieuwd hoe hij het oppakt!
Ik ben ooit begonnen aan s.t.r. maar irriteerde mij mateloos aan de muziek en die vrouw. Loop nu gewoon mt een cd-tje op mijn ipod of niets.

Vandaag weer nieuwe kleertjes aan <3 http://pics3.esprit.de/Shop/PicProductF ... 85_196.jpg met suede laarsjes....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:28

NICE, Mootje!
Nee, ze weten het nog niet. Mocht ik ook hierna doorgaan, ga ik het vertellen. Neem aan dat er dan alleen nog een arbeidsvoorwaardengespr. volgt.

Edit: Pfffoeh, ben eigenlijk wel een beetje zenuwlappig.. ;) Ga me douchen en pad!
Fijne dag allemaal!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:36

Mijn duimen draaien! Gisteren heeft het ook geholpen voor Sussie ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:40

Noor succes
Mo leuk jurkje

Itsme bij 2x BB loopt ze 2 dezelfde rondjes 2de ietsje beter, maar dan zit je direct achter elkaar.

Suikermeisje het klopt vast dat ik ook wat angst heb, maar zelfs als ik heel relaxt ben kan Ferrose er een potje van maken. Daarbij is Ferrose in de B wel heel onbetrouwbaar geweest (en soms dus nog steeds) met gewoon gaan staken en niks meer willen dus ergens heb ik er ook wel een behoorlijke reden toe.

Texelse bij ieder ander zou ik precies hetzelfde zeggen maar ik heb de hoop dat als ik Ferrose ooit goed aan het werk krijg en ze haar vermogen voor me ipv tegen me gaat gebruiken ze toch wel een heel behoorlijke springer kan worden dus ik moet gewoon zorgen dat ik op een dag zelf zo goed rijd dat Ferrose geen enkele reden meer heeft om niet braaf te zijn

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:58

Moggel.
Ik loop zonder muziek of programma van starttorun. Heb helaas geen mp3 of iPod, dus dan houdt het op. Ik loop via een schema die ik op Internet ergens heb gevonden. Fijne opbouw vind ik en goed vol te houden!
Maar ik weet ook niet of ik het prettig zou vinden met dingen in mijn oren te lopen.

Gaat goed met de aanmeldingen dus Jeroen! Was wel te verwachten toch?
Succes vandaag Noor en daarna lekker het bos in!
Spannend Evelien! Ben benieuwd hoe Scene het aan gaat pakken, al zal dat wel loslopen toch?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:00

Goedemorgen!

Noor: Succes! Ik duim ook voor je
Sussie: Gefeliciteerd!!!
Jeroen: Mooi dat de aanmeldingen zo goed gaan met de oefencross
Mootje: Nice hoor
Vief: Klinkt als een hele fijne stal :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:03

thx weule voor de opbeurende woorden :D Maar voorlopig staan we op 'wel training' :))

Noor, succes!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:10

Super Lielle dat het toch doorgaat! Ik ben iig van de partij!
Noor: Super veel succes!! En ik duim voor je.
Ferrose: Ik zeg hetzelfde als Texelse. Zou gek worden van een paard als Ferrose en ik heb echt een hele lange adem als het op paarden aankomt. Van mij mogen ze best lastig zijn, maar een paard dat staakt, niet wil en palen aftrapt omdat het geen zin heeft of door een andere reden gaat bij mij er echt uit. Uit eigen ervaring weet ik dat, dat gewoon niet goedkomt hoe graag je het ook wilt. Dan zijn ze gewoon niet geschikt voor dat wat jij er mee wilt.
Overigens zeg jij al ze gaat palen trappen na teveel rondjes want dan is ze het zat, dat kan duiden op 2 dingen, of ze is gruwelijk onvoorzichtig en dan zou ik er nooit mee durven springen of ze krijgt pijn aan het lijf en kan het simpelweg niet. En als ik jou verhalen hoor klinkt mij dat als een paard wat pijn heeft in het lijf. Een paard doet niet moeilijk om het moeilijk doen, maar vaak is er een reden.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:11

@ lielle: zover was in inderdaad ook bij! haha...
@ sim: vorig jaar was er ook veel animo, en elk jaar krijg ik meer mailadressen in mijn bestand die ik allemaal mail + facebook reclame :P eventingsport/regiotrainingen. en groepen die andere jaren kwamen en secretariaten van 3 kringen hier vlakbij. en een paar bokkers hier uit topic..
@ lopers: ik loop gewoon op schoenen, verstand op nul en gaan met die banaan :P Ik denk eigenlijk alleen 'rechterbeen, linkerbeen, rechterbeen, linkerbeen :p of ik ga mijn stappen tellen en dan ergens rond 300 ben ik de tel kwijt, begin ik opnieuw...

Heb hier duitsers in de wei lopen.. grrrrrr, gaten graven...., stomme beesten!

Leuk jurkje mootje!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:17

Morguh :z

Lau, heb je nog gesprongen in De Meern eigenlijk?
Mo, leuke outfit! Heb je er dan iets met lange mouwen onder?
Sim, ik krijg altijd zere oren van die oordopjes. Ren je dan met een stopwatch ofzo?

Gisteravond lekker op Ttje gereden, die wou maar wat graag zn hok uit en had er super veel zin in <3

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:19

Sim, ik heb nog wel een oude iPod of zoiets liggen, zal ik die meesturen? Moet wel even zoeken en anders komttie wel separaat.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:19

Ja, ik ren met mijn crossklok, Karen. :D
Margreet, wat lief! Als je er van af wilt. Wat wil je er voor hebben?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:29

Crossklok is inderdaad ideaal, Sim :)
Ka, Ik heb er een basisshirtje onder met lange mouwen in het beige. Anders is het wel erg fris!
Ik heb oordopjes van de xenos voor een habbekrats. Deze hebben flexibele schelpen en je krijgt er 4 verschillende maten bij. Deze doen niet zeer en blijven super zitten!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:30

Dat zien we nog wel even Sim, ik heb het doosje, de oplader, standaard en gebruiksaanwijzing gevonden, nu de iPod nog. Ik heb hem laatst nog gezien dus van de week nog even goed zoeken. Schilder is morgen klaar dus dan kan alles terug zet worden en vind ik hem wel weer (hoop ik :-) :-) :-)).