Volgens mij mag je wel in een bruin jasje starten en met die zwarte laarzen nemen ze het ook niet zo nauw. Heb van verschillende mensen gehoord dat er zat mensen met bruine laarzen starten in Belgie en er wordt niets van gezegt. Ik heb uit voorzorg wel zwarte laarzen voor de dressuur.
Joki
Geplaatst: 25-07-11 10:25
Lau wat ontzettend balen van de onterechte weigering. Wel super dat ze allebei zo goed gecrosst hebben San Ferrose is van mij wel gewend dat ik mijn teugels niet op maat kan houden Rob heeft zich er laatst ook weer over verbaasd dat ik met volledig losse teugel over een smalletje en een greppel kom die ze allebei nog nooit gedaan had Als ze blijft gaan dan gaat ze er ook echt wel voor. Mistid jammer dat het niet gezellig was in de kroeg Vief heeft een leuke dag als schrijfster gehad Lielle kan geen gehakt meer zien Sanurie vervelend dat het zo slecht gaat met je hond Floor jammer dat het rijden niet lekker ging Gave foto's Lau en een mooi jasje JN jammer dat Anoes zo bang werd
Ik mag vanmiddag eindelijk weer eens naar springles. Ik ben benieuwd hoe Ferrose het gaat doen, laatste springles was geloof ik 2 juni .
TeeGee
Geplaatst: 25-07-11 10:35
Eef, super van je springles! Balen dat Hulten niet doorging. Mendy, lekker dat je gewoon een parcours in je wei hebt staan. Noor, KJ en Nudine zien er goed uit op hun nieuwe stek.
Noor en Roos, heb jullie niet gezien in Midden Beemster. Ik vond het maar koud!!!!
Mootje, leuk weekend gehad? Ik ben 2 dagen met Rem op stap geweest, zaterdag naar CK en zondag RK.
Maarsbergen was voor mij wel bijwerkt op mijn KNHS maar is nu weer weg????
Marijke, netjes hoor. Waren jullie naar Markelo?? Weule en Dienke, mooi resultaat! Joki wat fijn dat het weer beter gaat met rijden! Corien heeft een erg leuk weekend gehad Lau ben je nog op Helvoirt koers???
Moet je naar de meerdaagse wedstrijden ook zelf drinkbakken enzo meenemen? Zwarte laarzen dus voor de dressuur, die moet ik dan nog even laten maken voordat ik naar Nokere ga.
Schimpie liep echt heerlijk gister, wat een lekker dier. T had een longeer weekend, die mag vanavond mee naar Wendela
Ja, zelf emmers meenemen voor water. Ik heb van die flexibele emmers, en van die inhangvoerbakken.
Sim
Geplaatst: 25-07-11 10:42
TeeGee schreef:
Maarsbergen was voor mij wel bijwerkt op mijn KNHS maar is nu weer weg????
Maar jij heb MB eerder gereden en de eventingstanden zijn tot 22 juni bijgewerkt. Klopt dus dat het er bij jou wel bij staat (stond). Raar dat het nu dan weer weg is. Zou ik even in de gaten houden. Veel plezier bij Wendela vanavond.
Lielle, ik heb een grote flexibele emmer en hangbak. En nemen jullie ook zelf hooi mee?
Sim, ja echt raar dat het weg is. Er stond een soort inter. nog wat maar ik had toch geen QR dus wat dat betreft maar het niet uit. Ik hoop dat het een beetje droog blijft vanavond.
Karen, wist niet dat je er was zaterdag, dan had ik je even gezocht! Maar ben er maar een uurtje geweest. Ik vond het ook koud!! Veel plezier vanavond!
Hooi moet je idd zelf meenemen, alleen stro is aanwezig. Ik heb zin in brugge
jipje_niekje
Geplaatst: 25-07-11 10:57
Lijkt mij ook erg leuk om eens in Belgie te starten Een korte minivakantie ervan te maken. Maar om daar nou in mijn uppie heen te rijden zie ik dan weer minder zitten Maar is kijken of ik eens iemand kan vinden die het leuk zou vinden om eens een keer een weekend mee te gaan
sanurie
Geplaatst: 25-07-11 11:02
Morgen!!!
Wat een heerlijk weer, hier schijnt het zonnetje
De hond word trouwens vandaag ingeslapen om kwart over 8. Gister was echt te gek voor woorden, en de dierenarts zei dat hij met beide eens kon zijn, of in laten slapen of weer aan honderden euro's medicatie erin maar hier is het geld niet voor. En het is ook gewoon zielig voor de hond om steeds opnieuw zich zo te voelen.
Lau: Mooi jasje!! En gave foto's! JN: Jammer dat Anoes zo hoog ging springen weer!
Allemaal leuke verhalen over wedstrijden in buitenland. Lijkt mij ook heel leuk om x te doen maar me ouders zien me aankomen
gr_roos
Geplaatst: 25-07-11 11:03
Karin, ik was er vroeg, 09.30 en toen scheen het zonnetje.
Evelien, inmiddels komen de nieuwe inschrijvingen voor WW wel op een wachtlijst (behalve Z paarden/ponies). Ik verwacht dat je dan evengoed nog wel mee kan doen, maar zeker weten doe ik het dus niet.
Ik was er van 9.45 tot ongeveer 13.00 uur, we hadden af en toe wel zon maar een hele harde wind.
Benthe, er zijn altijd wel bokkers op een Belgische wedstrijd maar met zn 2en is natuurlijk een stuk leuker.
jipje_niekje
Geplaatst: 25-07-11 11:28
Het zal niet eerder zijn dan volgend jaar dat ik in Belgie ga starten, want ik start nu nog B met Anoes, misschien in Bathmen L maar dat ligt aan het springen Dus heb nog een jaar de tijd om een slachtoffer te vinden
EvelienH
Geplaatst: 25-07-11 11:33
_Noor schreef:
Evelien, inmiddels komen de nieuwe inschrijvingen voor WW wel op een wachtlijst (behalve Z paarden/ponies). Ik verwacht dat je dan evengoed nog wel mee kan doen, maar zeker weten doe ik het dus niet.
Ka: door die weigering niet meer... Daarom ook de frustratie. Nu ga ik voor de grote wareven.
Net diddle weer gedaan. Wat een lekker beest! Zo braaf maar toch vlot. Gewoon gelijk Los in de bak en kon al aangalopperen
muts_marijke
Geplaatst: 25-07-11 12:37
Hoiii
Paardjes krijgen allemaal nieuwe schoentjes vandaag. Ik stink een uur in de wind van het onderbranden (ik sta ze vast te houden )en wil straks ook nog boodschappen doen.
Benthe wat balen dat Anoes zo sprong. Karen we waren in Ruurlo gestart. Markelo is wel 20 minuutjes rijden en Ruurlo wel 5 minuten en ik vind ze beide even leuk. Alleen wordt er vaak in overijssel hoger gebouwd dan Gelderland en omdat Ula en Andor mee gingen hebben we voor Ruurlo gekozen Joki veel plezier met je spring les. Ik wil kijken of ik het nog red een buiten rit te maken vandaag.
Nee Noor, kreeg gisteren een heleboel lekkers ala nootjes etc. van onze logees, dus ik heb nog voorrraad. Hij zag er trouwens wel redelijk opgedroogd uit.
gr_roos
Geplaatst: 25-07-11 12:43
Corien, gewoon opgeven. Voor mij is het wederom spannend of ze kan lopen en paard van een kennis is niet rad en wordt dat denk ik ook niet meer. Rijdt ook altijd iemand met die kennis mee, dus voor haar zal het dan ook wel niet doorgaan.