Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoopte hier wat info te vinden, ben namelijk opzoek naar het nummer van michiel brons, heb op het moment een fijn nieuw paardje om te rijden en zou graag les van hem hebben, heb al een tijd les van hem gehad + mijn orun bij hem gehaald. Maaarrrr kan zijn nummer dus echt nergens meer vinden
ik hoopte dat een bokker dat mss voor me had? kan eventueel mijn oude school bellen, maar dat is ook weer zo drastisch
Nog ff bij een vriendin lekker lang na zitten kletsen en nu naar bed....
morgen rommel dagje en springles met Bull. 
Goed gedaan zeg! Gefeliciteerd 

Tandarts vertelde nog dat juristen/advocaten de grootste kans op een burn out hebben. Fijn. En bedankt 
Vrijdag alles maar klaarleggen! 

TeeGee schreef:Met een beetje geluk kan ik vanmiddag iets eerder weg, dan les en dan naar Rem zn opa en oma. Zn opa is jarig en ze gaan Thais halen

Heb wel gemaild wanneer ik ze kan verwachten, dat was maandag maar nog niks gehoord. Duurt nu wel lang! TeeGee schreef:Het is die opa, die heb je waarschijnlijk ook wel eens gezien.
Citaat:Nog steeds geen deken, beugels en aquasorberHeb wel gemaild wanneer ik ze kan verwachten, dat was maandag maar nog niks gehoord. Duurt nu wel lang!
Mootje schreef:Nou, Ik kreeg toch een aardige hartverzakking toen ik de rekening zag van achterstallig onderhoud van 1.5jaar bij mijn nieuwe tandarts. Het was eigenlijk niets bijzonders, maar toch bijna 400 euro
Gelukkig nu geen gedoe meer!
(nouja, gratis..... Je betaalt er €40,- bij het collegegeld maar dat betaalt mijn moeder)