Rowo en Vief: Excuse dat ik er niet bij kon zijn. Kon gister echt nog niet lopen. Jah strompelen, maar rijden ging echt niet. Heb het stiekem wel geprobeerd. Kwam niet verder dan 2 pasjes draven. Toen maar gauw gaan stappen ivm de pijn. Vandaag wel weer gereden en dan ging redelijk.
Ik heb weinig gevolgd van WEG. Wel wat er op bokt staat, maar verder niks gezien.
Super van micheal jung!!! En Karin idd heel knap zonde net buiten het podium! Wat is het toch een mooie sport!
Ik ga slapen
Sannnn
Geplaatst: 03-10-10 21:51
Heb het ook gekeken. Jammer van Karin dat ze net buiten het podium komt. Maar knap gedaan met gebroken pols!! Ook van Michael Jung knap gedaan na die cross.
Trusten Corien!
Leuke foto's Vief! Springt echt heel ruim overal overheen. Gefeliciteerd met je laatste wp voor de L1 Mootje. Wanneer ga je L1 starten? Ik kan me goed voorstellen dat je flink baalt Snoekiej. Hopelijk kan je snel weer volop wedstrijden rijden.
SP, De eerste keer door een paard in de paddock icm de randstadrail, de tweede keer door de omroep die echt te hard stond en toen was hij zo over de zeik dat er nog weinig nodig was voor een derde schijnbeweging Fijn dat je keuken klaar is! Sannn, In novenmer gaat mijn pownie voor een week naar mijn instructeur en dan nog een paar weekje oefenen, dus ik denk dat het december wordt!
Die Michael Jung reed echt netjes, Super van Karin en respect hoor... Kentucky rijden met een gebroken hand
Snoekiej
Geplaatst: 03-10-10 22:21
Leuk filmpje Kim! Bobo doet het wel netjes zeg!
Ik ben het hele weekend al met mijn computer aan het klöten. Vrijdag heb ik per ongeluk Windows Installer verwijderd (schijnt), en nu kan ik dus geen enkel programma meer openen. Heb nu Windowd Essentials wel kunnen downloaden, dus ik heb wel weer wat programma's, maar lang niet alles. Van de week maar even een vriend van mijn moeder naar laten kijken
Ik ga eens bij mijn vader informeren Mootje Thanks voor de tip!
WolinLotte
Geplaatst: 04-10-10 00:08
Avond
Kim, wat een leukerd die Bobo!! Snoekiej, balen van je computer .. Echt bagger als die dingen stuk zijn als je 'm hard nodig hebt..
Vrijdagavond heb ik zaaaaalig gegeten bij Koetjes & Kalfjes in Zoetermeer met twee schatten van meiden, die helaas de stal hebben verlaten.. Was een leuke avond . Gisteravond naar de kermis geweest hier in Leiden, Leids Ontzet, met een vriendin, was wel leuk.. maar om half 1 had ik het toch wel gezien .. Vanmorgen werd ik wakker en scheen het zonnetje fel mijn kamer binnen en dus klaarwakkerrrrrr !! En om 11.00 liep ik met mijn moeder, een vriendin van ons, Kaatje en Beer in de duinen, op weg naar het strand .. Heerlijk bij het strandtent aan de koffie, appelgebak, stokbroodjes kruidenboter, etc.. Om half 3 verlieten we uiteindelijk weer de strandtent, daar ben ik ook nog behoorlijk verbrand ... Daarna bij die vriendin heerlijk kopje thee gedronken (zij heeft een interieus die werkelijk om te kwijlen is ).. en toen richting huis om lekker te koken en Wootje te doen.. Heb vanavond heerlijk op de bank gehangen en 'The Holiday' gekeken .. heerlijke film voor de zondagavond ... Beer heeft de hele avond in coma gelegen, een behoorlijke avonturendag, hij heeft het echt super naar zijn zin gehad vandaag, net als wij ..
Wolin gaat hardstikke goed, voor zover ik dat kan beoordelen .. Ze komt los in de paddock, ik stap regelmatig met haar, maar heb geen idee hoe ze draaft aan de hand/onder de man.. De stukjes draf die ze laat zien in de paddock zien er goed uit .. ze voelt zich op en top en daar ben ik ook erg blij mee ..
Heb heel veel van de WEG Kentucky gemist , maarrrr gelukkig heeft een vriendin van mij alles opgenomen, zodat ik het allemaal even goed kan gaan kijken.. de val van Tim heb ik natuurlijk al wel even bekeken...
Snoek das balen! Mootje leuk dat je dan L1 gaat! Wl fijn dat Woll goed loopt, Leuk weekend gehad dus
Zo ga me aankleden douche eten en naar werk. Pfff ti's weer maandag
_Noor
Geplaatst: 04-10-10 07:56
Morning!!
@ Mandy: wat pakt Zetje fijn aan zeg! Terrein is daar mooi droog trouwens! @ Caro: gefeliciteerd met je prijs!!!! @ Kim: Bobo doet het braaf! Dit was BB (aan de hoogte te zien)? @ Mootje: mooie score dus, 10 uit 7! @ WL: klinkt als een heerlijke dag! @ BV: gelukkig gaat het weer wat beter met je knie. @ Billy: Is Toby weer helemaal beter? @ Snoek: ik weet wat je doormaakt. Ik ben met Nudine al 4,5 JAAR aan het dokteren (inmiddels wel bij neergelegd dat het niet meer beter wordt hoor)! En met haar ging ik zo goed. Was in 5 wedstrijden door het Z1 heen, mocht naar de Regio, klaar voor het Z2, tja.... soms zou het handig zijn als ze (even hoor, niet de hele tijd want dan krijg je van die ellelange discussies) konden praten en konden zeggen "Baas, vandaag liever niet, want ik voel iets dáár. It's all in the game (helaas)... Gelukkig komt het met Vorstin weer helemaal goed. Zorgvuldig opbouwen en dan ben je er volgend seizoen gewoon weer helemaal bij!!!
Ik zit al een half uurtje op het werk. Heerlijk rustig op de afdeling, want verder is er nog niemand Strakke planning nog deze week Gister gezellig aan de thee gezeten met de meiden, daarna met vriendje en zijn broertje & vriendin uiteten geweest Vriendjes andere broertje kan elke moment vader worden trouwens! Ik heb besteld dat de beeb vóórdat ik naar Thailand ga wordt geboren (ze is al een week over tijd), maar het wordt een beetje krap.....
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-10 08:19
WL, Klinkt als een geslaagd weekend! Mooi dat het de goede kant op lijkt te gaan met Wolin Noor, Lekker hè, zo'n rustig kantoor... Ik vrees altijd voor 9.30/10.00 wanneer mijn 'leidinggevende' aankomt. Hij kan alleen maar over sex en vrouwen praten, hoe geweldig hij is en hoe dom de rest van de wereld is Het is trouwens 10 uit 7x2 Hoe laat staat het gesprekje met de stagair gepland ?
_Noor
Geplaatst: 04-10-10 08:24
Evengoed een mooie prestatie toch! Kwart over 3 komt zijn begeleider van school, dus hij wordt rond half 3 even 'voorbereid'
Edit: ik sluit het crossseizoen toch nog in de positieve cijfers af trouwens: L+1 nu nog die minpunten in het L-springen wegwerken. Mooie missie voor deze winter
Laatst bijgewerkt door _Noor op 04-10-10 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Trouwens Mootje, je issues met je leidinggevende worden nu wel duidelijk... Wat een .... (zo te lezen).
Werkse Corien!
rowo
Geplaatst: 04-10-10 08:34
Goeiemorgen
@ vief: ik zal je topic eens gaan bekijken. Had je nog meer filmpjes van mij
@ kim: fijn dat schimmeltje zo lekker aanpakte! Met die heb je dus ook wel crossambities?
@ snoekiej: ik kan me heel goed voorstellen dat je onwijs baalt. Ik zou hetzelfde hebben gedaan in jou geval... hopelijk volgend jaar voor jou een topjaar
@ noor: en succes met je gesprek
@ mootje: nog gefeliciteerd met je startgerechtigheid voor de L1. Ga je eigenlijk ook meteen L1 starten? Dat kreeg ik niet helemaal mee?
@ billy: de instructeur die mee was is geen heel bekende in de SGW wereld hoor. Dit seizoen heeft ie ook niet gestart. Hij heet Gert Jan Braamse. Weet niet of het je wat zegt?
De rest ben ik vergeten
En wat zijn jullie allemaal vroeg op je werk... Zijn jullie dan ook altijd lekker op tijd klaar?
_Noor
Geplaatst: 04-10-10 08:37
Yep. Uiterlijk 4 uur sjees ik er weer vandoor (veel te doen deze dagen haha). Moet ik nu wel stoppen met bokken trouwens.