. Woll had er zin in zo te zien.Ik heb op hyves een filmpje staan van Bobo zijn tweede wedstrijd. Krijg hem helaas niet naar bokt.
Ik duik zo lekker mijn bed in. Morgen 5.00 mijn bed uit
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://www.youtube.com/watch?v=rBWffkUwH5c
Succes met opstaan morgen!
met de iPhone is het ook niet alles 

Fijn dat je keuken klaar is!
Thanks voor de tip!
.. Echt bagger als die dingen stuk zijn als je 'm hard nodig hebt..
.
.. Vanmorgen werd ik wakker en scheen het zonnetje fel mijn kamer binnen en dus klaarwakkerrrrrr
!! En om 11.00 liep ik met mijn moeder, een vriendin van ons, Kaatje en Beer in de duinen, op weg naar het strand
.. Heerlijk bij het strandtent aan de koffie, appelgebak, stokbroodjes kruidenboter, etc.. Om half 3 verlieten we uiteindelijk weer de strandtent, daar ben ik ook nog behoorlijk verbrand
... Daarna bij die vriendin heerlijk kopje thee gedronken (zij heeft een interieus die werkelijk om te kwijlen is
).. en toen richting huis om lekker te koken en Wootje te doen.. Heb vanavond heerlijk op de bank gehangen en 'The Holiday' gekeken
.. heerlijke film voor de zondagavond
...
..
.. Ze komt los in de paddock, ik stap regelmatig met haar, maar heb geen idee hoe ze draaft aan de hand/onder de man.. De stukjes draf die ze laat zien in de paddock zien er goed uit
.. ze voelt zich op en top en daar ben ik ook erg blij mee
..
, maarrrr gelukkig heeft een vriendin van mij alles opgenomen, zodat ik het allemaal even goed kan gaan kijken.. de val van Tim heb ik natuurlijk al wel even bekeken...

Strakke planning nog deze week 
Vriendjes andere broertje kan elke moment vader worden trouwens! Ik heb besteld dat de beeb vóórdat ik naar Thailand ga wordt geboren (ze is al een week over tijd), maar het wordt een beetje krap..... 
Het is trouwens 10 uit 7x2 
?