[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:10

PB: wat een kunstwerk weer! Lekker hoor!
Evie: gelukkig kun je gewoon rijden!
Anthea: Jammer van je punten, maar toch fijn dat het losrijden wel goed ging!
Corien: mooi dat het goed ging! Complimentjes zijn altijd fijn.

Nog geen verslag van Mo zie ik?
Ilse, veel plezier morgen op je date! Spannend hoor.

Lisse ging goed. Wel ontzettend natgeregend, dat was een beetje jammer. Maar twee mooie rondjes gecrosst. Tweede rondje was de controle, om voor de hand liggende redenen, ietsje minder maar kon er evengoed aan blijven rijden. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:17

Vief, Leuk dat je naar Blöf toegaat
LZ heeft fijn gesprongen en heeft morgen een date. Succes :D
WL: :(:) voor je kat
Pb, Wat een mooie taart weer!
Shanouk is blij omdat Vorstin Lekker liep
Bianca, Veel plezier en hou alles heel!
Noor, Dank je wel voor je email!

Nou, mijn date...... was vanochtend afgesloten met ontbijt op bed :o Superleuke avond gehad: gegeten bij de mexicaan (waar we 4 uur gezeten hebben) en toen naar zijn huis 'iets' wezen drinken. Morgen komt hij bij mij :D

Vandaag een cursus masseren voor beginners gehad. Echt super interessant en Corion had zich voorbeeldig gedragen!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:19

mo_van_dijk schreef:
Nou, mijn date...... was vanochtend afgesloten met ontbijt op bed :o Superleuke avond gehad: gegeten bij de mexicaan (waar we 4 uur gezeten hebben) en toen naar zijn huis 'iets' wezen drinken. Morgen komt hij bij mij :D

:D

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:26

Mo dat klinkt gezellig!

Pb gefeliciteerd met je mama.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:41

Wow Mo, jij laat er ook geen gras over groeien....
Leuke taart weer PB!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:44

Good Evening 8-)

@Mo: :D Leuk leuk leuk leuk!!
@PB: Mooie taart weer :9 , en gefeliciteerd met je mams!! ;)
@Vief: Heerlijk dat Wolles al over twee weken het land op mag!! :D Voor Wo is het waarschijnlijk pas eind april :(:) .. ik wil haar in de winter toch ook echt véél meer buiten hebben, de winters zijn niks zo, voor mij niet en voor Wo al helemaal niet.

Weer aan het werk :) . Zit wel een klein beetje in te kakken :o .. Morgen ook weer avonddienst en dan drie nachtdiensten.

Wo was niet een opperbeste bui vandaag, beetje ongedurig, ze was een echte merrie, lekker teutebellen en een beetje tegendraads, ze zoekt constant andere paarden op, alle merries waarmee ze buiten staat zomers krijgen een bezoekje en ook zij zijn helemaal bezig met hun 'cluppie meiden'.. ze zijn het een beetje zat merk ik.. Hup, het land op met die knollen :)) !!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:06

Ben weer terug uit Zandvoort. Gisteren was er dikke mist en regen. In Zandvoort zelf waren zo'n 10 mensen te vinden. In Haarlem wezen stappen wat een leuke stad. Lekker gegeten in Zandvoort. Vanmorgen lekker op het strand gelopen. Vanmiddag op de terugweg gestopt in Ermelo even supporteren op NK. Morgen mijn 2 paardjes weer rijden in waarschijnlijk een hele natte rijbak.
Verder niet bijgelezen..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:26

peanutbutter schreef:
Jammer Anthea. Maar als je vergelijkt met eerst. Dan heb je toch al héél veel gewonnen. Nog een paar puntjes en je kan M1 :D

Ja klopt, het is al een heel ander paard vergeleken met een paar maand geleden. Ze is binnen ook altijd zo gestresst. In de training gaat het ook heel erg goed dus ik hoop dat dat in het outdoor seizoen er ook eindelijk uitkomt :D

Mijn crosstraining morgen gaat trouwens niet door ;( Roden is overspoelt met regen dus ze willen het terrein sparen. Hier in Hoogezand is bijna niets gevallen. Heb vandaag wel lekker gesprongen. Ze was heel enthousiast haha

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:59

Goedenavond!
Pfoeh, ik heb wel weer een dagje gehad. Vanochtend hardgelopen, dat was weer een flinke workout. Daarna naar Vorstin om te longeren, en toen ben ik nog naar Van Rijs om te shoppen!! Ik wilde gewoon ff kijken. Heb me ingehouden, alleen een halster en spoorriempjes gekocht.

Veel plezier Bianca
Auw Evie :(:) Fijn dat je springles goed ging
Fijn dat Voodoo weer door de APK heen is Rosalie
Veel plezier met je drukke weekendje Heleen
Leuk Vief, IKEA is altijd goed :D En mooi dat je lekker hebt gereden
Moooie taart weer PB! Gefeliciteerd met je moeder's verjaardag
Jammer dat het niet lekker ging Anthea. Gefeliciteerd wel met je winstpunt!
Fijn dat je les zo lekker ging Corien! Heerlijk weer zeker, dat crossen.
Goed gedaan hoor Noor :D En leuk artikel trouwens!
Zozo Mo, jij laat er idd geen gras over groeien ;) Leuk dat het geslaagd was :D
Vervelend dat Lotte een beetje ongedurig was Lotte. Idd, gauw het land op maar weer!
Wel een beetje naar je zin gehad Caroline?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 23:54

Snoek ja was echt lekker maar we moesten er echt in komen zeg :=

En moet jack op een Big sonja bakker dieët doen want er moeten weer wat kilotjes af := snap het niet maar ja heb wat tips mee gekregen dus dat gaan we dan maar doen :)
Maandag ben ik vrij dan gaan we mooi naar het strand :D

Morgen druk dagje, paard doen en dan naar jochem meijer :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:05

Goedenavond :wave: .
@ Pb: Vervelend zeg, zoveel taart over hebben, nu moet jij je zeker opofferen ;) .
@ Noor: Fijn dat je lekker hebt gecrosst in Lisse.
@ Mo: Jij laat er inderdaad geen gras over groeien zoals simmie al zei, leuk :D .
@ Wl: Ze moeten echt weer naar buiten, alle paarden zijn het echt zat nu.
@ Anthea: balen dat je training niet door gaat.
@ Snoekiej: Wat een discipline zeg, hoevaak in de week loop je eigenlijk hard?
@ Corien: Jochem Meijer, leuk! ben echt jaloers.

Ik heb uiteindelijk maar niet gaan longeren, had er echt geen zin an, dus heb Bam lekker los laten rauzen in de longeerbak, wel lekker even zo'n vrij dagje :).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:06

Ja kwam wel goed uit, me zusje kan morgen niet dus ik heb ze gearresteerd :D

Ik heb echt K*T tijden in chaam had al gebeld :+

170 Corine de Vries Jackson Valkenburg 12,00 16,58 17,18

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:06

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:09

Ja ben echt benieuwd heb er ook mega veel zin in :):) :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:40

Dat is best vaak als je ook nog je studie en paard hebt Shanouk, knap dat je dat volhoud.

Ik zag het Corien, ik moet om 11.52 dressuren, maar ik zit in de "mazzelring" en mag dus een uur eerder springen en crossen dan jij, misschien dat je kan wisselen van ring?
Alhoewel je denk ik niet de enigste zal zijn die dat graag wil.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 01:17

Snoekiej schreef:
Vervelend dat Lotte een beetje ongedurig was Lotte. Idd, gauw het land op maar weer!

Ik ben inderdaad ook ongedurig Shanouk :D .. Heeft mij ook lang genoeg geduurt, de stalperiode...

Zag op de nieuwe dienstlijst, dat ik laatste weekje van april lekker vakantie heb, heb mijn overgebleven vakantie-uren van vorig jaar (4 dagen in totaal) en 3 dagen vrij aangevraagd, dus met koninginnedag ook heeeerlijk vrij :D !!

Slaap lekker :wave:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 01:52

:O Ik ben kapot :=.

Gister avond met vriend meegeweeest naar Heerenveen voetbal. Was erg leuk in het stadion :).
Wel laat thuis, de mannen wouden nog aan de borrel :').
Vanmorgen op tijd uit bed gekomen en even aan de studie gegaan. Daarna een buitenritje met Sofie gemaakt.
'Smiddags voetbal wezen kijken van mijn vriend en daarna het schimmeltje nog even gereden. Wat sprongetjes gemaakt en dat ging erg fijn :).
Toen avond gegeten en aan het werk gegaan vanaf 6 uur. Lekker druk hier op het werk. Veel gasten in het hotel. Een erg gezellig groep die de catering doet in Thialf dit weekend. Nou die houden van gezelligheid :D. Erg veel lol gehad met ze.
Ik hoop toch wel dat de laatste gasten zo op bed gaan. Mijn benen zijn echt moe van het lopen de hele tijd :'). Normaal nooit zo last van, maar heb vanavond om 3 keer zoveel gelopen denk ik. Ik ben alleen en de groep was met 20 man. En maar bier drinken ;).
Hoop toch zo wel naar mijn bed te kunnen. Morgen om 9 uur vertrekken we naar Exloo. Daar heb ik dressuurwedstrijd met Sofie :).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 10:04

KLinkt als een erg drukke avond Kim. Veel succes met dressuren!
Corien: Dat zijn idd geen fijne tijden, maar kan slechter. Heb wel eens in Etten-Leur om 9 uur moeten dressuren en pas om 16.00spr en crossen.
Mo: KLinkt als een geslaagde date! En als het goed zit weet je dat vaak gelijk wel. Had ik ook met mijn vriend. Na de eerste date was het gewoon 'aan'. (eigenlijk al na 20minuten)
SHanouk: Knap hoor je inhouden in een ruitersportzaak :P Ik was laatst in Drunen en moest alleen een hoofdstel. Heb gelijk ook nog niuewe concoursdekjes gekocht want ik was er toch :+ (wel mooie trouwens, moet ze alleen alleen nog ophalen van het borduren).
Lotte: Lekker zo'n weekje vrij!

Wij hebben gisteren heerlijk sushi gegeten in Rotterdam bij Sumo. Is een all you can eat- concept voor rond de 24,00euro. En de kwaliteit is gewoon echt goed. Je hebt het ook in Den Haag, Amsterdam en Haarlem geloof ik. Enige nadeel is dat je wel echt 'vol' zit naderhand (en de volgende ochtend 3kilo zwaarder bent op de weegschaal, zal wel vocht vasthouden door al de soja ;) ).
Ga zo echt foto's maken van de dekens. Gisteren was het hier echt zulk pisweer en was het ontzettend druk met m'n moeders verjaardag ed.

Nu even lekker rijden. Hetje had gisteren weer zn eerste echte zware interval training gekregen (helaas gewoon in de bak omdat ik niet de tijd had ergens naartoe te gaan). Viel hem niet helemaal mee en was na 20minuten ook wel echt moe. Dus dat moet nog echt beter. Zelf hield ik het gelukkig wel vol. Maar merkte wel iets dat ik wat minder spieren heb dan voorheen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:07

Moggel!
Iedereen succes vandaag op concours!
Kim, Shanoek en Corien hebben een druk weekend: dat wordt dus bijkomen van de week ;)

Als het goed is, staat Jer lekker te zonnebaden in de paddock. Vanavond eerste keer Z1 starten, ben benieuwd. Hoedje paste nog maar net, toch een bollere kop gekregen haha.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:21

Morgen :wave:

Chaamgangers succes al lezen jullie dit vast niet meer :+

Mo: Toe maar :Y)
Noor: Succes alvast :)
Kim: Lekker druk dus :z Jij ook succes :D
Corien: Wat leuk zeg *D Veel plezier alvast!
Lotte: Goed geregeld dus met je vrije dagen :D

Ik ga eens even een paar dingen in de was doen en dan richting paard.. :evaw:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:41

Spannend Noor. Hoedjes zijn idd hoofd gevoelig :P Mijn oude hoedje past mij ook niet meer.
Ding is helaas zo klein dat ik hem zelfs niet verkocht krijg :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:51

Goede morgen!!

Kim lekker druk ook :+ succes :D
Lotte goed geregeld wel fijn!
Noor succes vandaag!!
Vief veel plezier bij woll :)
Pb lekker gegeten dus!

Zo ik ga snel richting jackson, morgen ben ik lekker vrij en dan ga ik een mooie strand rit maken :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:01

Veel plezier bij Woll, Vief :wave:
Veel plezier bij Jackson, Corien :wave:

Ik ga zo ook maar eens naar Wo.. ben een beetje gaar, was gisteravond nog naar mijn zus geweest, was rond 12, half 1 thuis.. maar ik kan zo nog 4 uur slapen voor mijn gevoel :z ....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:07

peanutbutter schreef:
Spannend Noor. Hoedjes zijn idd hoofd gevoelig :P Mijn oude hoedje past mij ook niet meer.
Ding is helaas zo klein dat ik hem zelfs niet verkocht krijg :D

Erg hè.. gelukkig heb ik niet zo'n dure dus als het echt niet lekker zit vanavond, ga ik een ander halen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:09

Ik heb gezocht via marktplaats en heb zo een hele mooie L'hiver kunnen kopen als vervanger :D
Was nog nooit gedragen en exact mijn maat. Heb die toen gekocht voor 200,- terwijl de nieuwprijs zo'n 1600,- was. Ze staan neit vaak op marktplaats, maar soms wel.