Snoekiej: fijn dat het al wat beter gaat

Wedstrijdgangers alvast succes voor dit weekend!
Zo, ook weer thuis van school

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimdepim schreef:Leuke foto's Vief.
Ik ben net een uurtje terug uit Sint Johannesga. Ik had springwedstrijd met Sofietje.
Met het losrijden binnen was ze wat plakkerig naar andere paarden, en ze had het al snel warm. Dus toen ben ik wat gaan stappen en buiten kon je ook nog wat losrijden, dat ging al fijner.
In het parcours was ze wel fijn te rijden. Had een lekker rondje gereden, foutloos en dat werd beloond met 53 punten voor de stijl. Dit bleek goed te zijn voor een 3e plaats
! Met de prijsuitrijking was ze heel baaf
, stond mooi wat om zich heen te kijken. Een paar paarden werden met de ereronde hat 'heet' en daar reageerde die van mij een beetje op
.
Het tweede parcours ging ook wel fijn. Alleen sprong ze overal wat hoger overheen dan het eerste parcours
. Maar verder wel heel lekker kunnen rijden. Ook hier waren we foutloos, en ditkeer een 1e plaats
. Uiteindelijk kreeg ik nog een extra prijs voor beste combinatie over de beide parcoursen. Dus mijn avondje kan niet meer stuk, met mijn kleine springwonder.
Er zijn deze avond 5 mensen bij mij/m'n vader/m'n moeder geweest om te vragen of ze te koop is. Nouw nee, voorlopig nog even niet
!!
Morgen nog even zien hoe Loempia het er vanaf brengt.