Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Canter schreef:Ziet er goed uit BT!
Eh Scum, waar ga je eigenlijk president van worden?
Overigens vind ik de heenweg naar een cross nooit zo erg, de terugweg vind ik minder als ik na zo'n hele dag ook nog eens 2 uur op moet letten in de auto. Dan begint het met een wijntje op de bank hangen-liggen-zitten steeds als een fata morgana op te duiken.
Talida schreef:Super hoor! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Tal heeft dr eerste crossprijs binnen! Waren 6e met de indoorcross Lisse. Ze keek echt helemaal nergens naar, heb zelf de snelle brede alternatieven gesprongen ipv de lage (bij die lage werd de bocg zo raar dat ik er bijna af lag, ik links zij recht)
Citaat:Ben echt supetrots op dr, moet alleen zelf wat netter gaan rijden. En vind eigenlijk het tempo best hoog om goed uit te komen bij een sprong (tis dat zij zo handig is), is dat een kwestie van ervaring of hoe doen jullie dat?
nelis schreef:goed hoor we gaan zaterdag in wassenaar weer op concours !hopeljk word het wat...
Canter schreef:Goed gedaan Talida, dat betekend toch wel dat jullie klaar zijn voor het echte werk. Op naar de 1e B cross!
Talida schreef:Heeft iemand het email adres van Pleun voor me? Ik moet hem nog steeds mailen maar thuis denk ik er niet aan en op mn werk heb ik het adres niet bij me!
GvdT schreef:Gomir, hij kan nog steeds niet normaal doen, zelfs niet op 30 cmen ik ging er nog bij a af ook. Springen met een dressuurzadel en op dressuurmaat is niet echt fijn.