Morgen al vroeg richting Aerdenhout, m'n broertje naar mijn oom en tante brengen waar hij een paar daagjes blijft op m'n neefjes passen en wat in de tuin werken

Gaan mijn moeder en ik nog even door naar mijn opa en oma in Purmerend

Vanavond lekker gesprongen. Was leuk, stalgenootje onderweg tegengekomen en die had ook wel zin om te springen!
Dus samen gesprongen wat erg gezellig was

M'n vader had een lijntje neergezet eerst wat in-uitjes en daar later een steil-oxer lijntje van gemaakt. Ging goed

Toen nog even gewisseld. Ik op haar paard en zij na jaren weer eens te pony

Was wel even wennen maar na 5 minuten maar gewoon op het lijntje aangereden. Paard was soms nog wel lastig te sluiten maar springt verder super. Jeetje echt een raket met de afzet voor mijn gevoel en hij heeft verder ook een goeie techniek, kan z'n voorbenen mooi snel intrekken. Maar het was heel wat anders dan mijn Sammie! Daarna nog weer even teruggewisseld. De eerste keer zat ik gelijk met mijn neus in Sams manen want Sam steekt z'n nek niet zo ver naar voren als dat paard en is natuurlijk ook een stuk kleiner

Still van de voor mijn gevoel raket-afzet van Timo.
Ik had al zoiets van jeetje wat gaat ie er debiel hoog overheen maar als ik dit zo zie dan was dat ook wel zo

Filmpje komt morgen duurt me echt even iets te lang