Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:bedankt allemaal!
Patsmu, leuke site hebben jullie trouwens! Ik heb net even gekeken, en gezien dat jullie zelfs 2 paarden met Triton bloed hebben, grappig! Die van mij is namelijk ook een Triton, maar verder kom ik er nooit zo heel veel tegen!
miss_jumpy schreef:oh, grappig, ik kom ze niet zo vaak tegen!
Er is er een die ook crosst, dat is een schimmel en die lijkt voor geen meter op de mijne
miss_jumpy schreef:oh, rijdt er een man M op?? Dat paard is wel een leuke, veel ranker dan de mijne!
Scum schreef:Ziet er goed uit, dat paardje.
Je ziet wel erg vaak dat iemand erbij zet L1 op wedstrijden maar hij heeft al M2 niveau. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre zoiets klopt.
patsmu schreef:Miss Jumpy jaja dat is mijn oude paardje. Heb er Z mee bij de pony's gereden springen en sgw en m dressuur. Toen naar de paarden ook Z sgw. Helaas niet zo lang kreeg een peesblessure.Heeft 1,5 stil gestaan en een 2 veulen gehad. Nu rijd mijn nichtje er mee bij de B paarden gaat heel goed...
Heel fijn diertje.
Bij ons in de buurt staan er wel meer. Veelal spingen..
Lielle schreef:dat geloof ik meteen BL, alleen heeft deze wel al wedstrijden gelopenKijk, thuis springen ze bij mij ook een 1.60 parcours