Evelyn: ik heb idd komend jaar eentje om zadelmak te maken, kijk ik niet naar uit. Ik rij heel graag jonge paarden, maar die 1 keren erop zit ik toch met een ei in mijn broek, en dat zal nu niet verbeterd zijn. Ga toch eens aan mijn gebuur vragen of hij die 1e keer erop wil gaan...
Steph: proficat nog met het 8-tal!
Varekaj: ja da's ook mooi van jouw lrv club! Toch een groot verschil hé tussen die clubs, eigenlijk toch niet eerlijk, je betaalt wel allemaal hetzelfde...
Toch maar proberen om af en toe een cross-/springles bij K*obe te nemen? Hoe zit het eigenlijk met je vervoer momenteel?
Tessake
Klinkt heel leuk dat groomen voor K.arin, alhoewel ik denk dat je zwaar hebt moeten werken
Ik heb geen ervaring in Zutendaal, dat zal eerder Daaphh haar regio zijn.
Katharina: sterkte nog met het overlijden van je grootvader! Was hij ziek?
Hier een collega/vriendin haar zus gestorven afgelopen zondag door een hersentumor. Doet toch wat met een mens...
Hanne: op zich is zaterdag niet makkelijker of moeilijker voor mij, het 'mag' gewoon niet te laat zijn, omdat mijn dochter niet happy is als ze niet op tijd in bed ligt
Maar over 2 weken gaat ze naar school en tot nu is ze altijd 3 dagen bij mijn ma, dus vanaf ze naar school gaat, is dat enkel nog op woe middag, dus denk dat oma blij zal zijn met misschien een logeerpartijtje dan op zaterdag... Dus mochten ze idd op zaterdag organiseren, zou ik wel eens durven gaan. Alhoewel het niveau daar wellicht vrij hoog ligt, zeker als ze ook nog M10 zouden organiseren...
Fi kent alles wel, maar is nu niet bepaald het mega chique dressuurpaard die haar voorbenen tot in haar neusgat smijt