Er staat mij bij dat je alleen in 't rood mocht als je nationaal een bepaalde klasse had gereden, maar dat zal nu wel vrij zijn met al die aanpassingen in t reglement! Ik heb ook een rood jasje gehad, toen ik een jaar of 7 was Die is inderdaad charmant lau *sleept zich naar de douche *
Mooie foto's Lau. Ik had laatst ook gekeken voor een rood jasje (volgens mij bij Vief?), maar moeders vindt het niet mooi bij een vos Sanurie, wel sneu voor de hond hoor. Ik hoop dat het kwartje ook snel valt bij je ouders!!
@ lau: mooie foto's en mooi jasje, rood is wel gaaf om te zien! @ danielle: normaal heb ik ook altijd een reserve witte broek bij me, alleen die dag dus net ff niet..., nu wel weer 2 witte broeken.., en ach charmant..., 't valt me nog mee, de echte erge foto's worden toch niet geplaatst @ vief: wat leuk dat rowo mocht winnen bij jullie!! (al doet ze dat wel vaker en ook bij andere jury's )
Noor ik ga zo eens bij je vriendje langs! Kijken of hij al opgedroogd is na gisteren.
jipje_niekje
Geplaatst: 25-07-11 09:02
Wat een gave foto's Lau Je hebt dus lekker kunnen rijden in Genk zo te lezen, maar wel balen van je onterechte weigeringen.. Lielle was er vroeg bij vanmorgen Mootje heeft gisteren lekker in de binnenbak gereden. Evelien haar springwedstrijd werdt alweer afgelast gisteren..... Mirthe heeft een flink avondje in de kroeg gehad Sannn, dat is wel een erg zure fout op de startlijsten Vief heeft er 1.5 uur over gedaan om de stal schoon te krijgen.... Dan hadden ze er een flinke smeerboel van gemaakt! Noor heeft flink opgeruimd, nu mag je weer de voorraad aanvullen Corien is ook flink aan het stappen geweest
En wat een naar ongeluk van dat veulen..... Echt verschrikkelijk om zo je veulen te moeten verliezen....
Ik ben gisteren ook op wedstrijd geweest. 's Morgens was het nog goed te doen, maar later op de dag ging het steeds harder regenen... Jipje sprong erg ruig, wel 1 balk omdat hij van mening was dat hij wel 1 galopsprong minder kon maken . Dressuur liep hij de eerste proef eigenlijk heel goed, 2e minder, maar jury was het niet met mijn gevoel eens helaas.... Anoes haar dressuur was drama, was te laat en had dus niet losgereden. Springterrein was inmiddels al behoorlijk beroerd en na 5 hindernissen boven de staanders uit te zijn gekomen en een Anoes die alleen maar voorzichtiger en banger werdt, maar afgegroet... Zaterdag maar weer een poging wagen Nog wel even gezellig gekletst met Mendy Vandaag weer aan het werk en vanmiddag even met Anoes naar de tandarts om haar bekkie na te kijken.
Maar je mag in België niet in het bruin starten toch? Wel met champagne kleurige rijbroek? Ga eens kijken of ik het reglement kan vinden, anders heb ik probleempje. Jammer van Anoes Benthe. Waar ga je zaterdag heen, succes!
Goedemorgen! Ik zit ook weer braaf op de uni, mag nog een presentatie maken voor vrijdag...
Laura: dat rood staat erg gaaf zeg! JN: jammer dat je paard bang werd, maar een verstandige beslissing dan! Lielle: jij bent er ook weer vroeg bij zeg!
jipje_niekje
Geplaatst: 25-07-11 09:27
Zaterdag gaan we naar Hoonhorst, daar maar is even kijken Gisteren deed ze het overigens ook wel weer heel erg extreem.... van de week maar weer even ergens een oefenparcourtje rijden
Sim
Geplaatst: 25-07-11 09:30
Uit het Belgische eventingreglement:
4. Laarzen De rijlaarzen moeten zwart zijn, mogelijk met bruine boord, of bruin, hetzij hoge laarzen uit één stuk, hetzij bottines met bijpassende gladlederen lange beenstukken (chaps) van dezelfde kleur. Op de laarzen is een gekleurde strip toegestaan. 5. Dressuurproef. Militairen : dienstuniform met handschoenen, diensthoofddeksel. Burgers : jachtkledij of kledij van de rijvereniging, wit hemd en witte das, handschoenen, witte of lichtbeige rijbroek, rijcap of hoge hoed, zwarte laarzen of bottines met chaps.
Hmmm, vaag. Over de kleur van je jasje wordt niets gezegd....
Snoekiej
Geplaatst: 25-07-11 09:32
Goeiemorgen! Ik moet vandaag schoonmaken, paardjes binnenhalen, Vorstin rijden en vanavond naar een verjaardag. Wil ook nog naar de kapper, dus ben nu aan het kijken hoe ik dat ga doen
Jezus, wat een bericht van MC zeg. Wat een klo.te ongeluk. Wauw, onwijs gave foto's Lau Jammer van Anoes Benthe Succes op de uni Floor
Jip, wat sneu voor en van Anous Lastig dat soort extreem sensibele paarden, maar je ze voor je hebt
Gave foto Lau
Ik was idd vroeg. Smid kwam om half negen en dan kon ik mooi al daarvoor gereden hebben. Buitenbak was wel drijfnat, meer waterpolo dan dressuurmutsen
Sim
Geplaatst: 25-07-11 09:44
Dit staat er in het gewone dressuurreglement:
1. Wedstrijdkledij voor burgers - Zwarte, donkerblauwe maar ook andere kleuren mogen gebruikt worden voor zover deze inbegrepen zijn in de internationale HSV kleurengamma. De kleuren met een V-waarde kleiner dan 32% in het model HSV kunnen goedgekeurd worden mits de toestemming van de nationale dressuurcommissie.
Neem dus aan dat je gewoon in het bruin mag starten.
Wat een leuke foto's Lau! Je rode jasje is echt gaaf! Jammer dat Anous zo bang was Benthe, hoop dat het de volgende keer beter gaat.
Ik ben vrijdag gezellig wezen winkelen met een vriendin, had toch al vrij geregeld dus lekker naar Groningen geweest. Cinderella gaat iedere keer weer vooruit, vind het leuk zo'n jong beest erbij.