Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lekker dat caap goed liep op het bitje!

_Noor schreef:gr_roos schreef:Noor, wanneer is die merrie uitgerekend? Anders kijken of we een keer met een klein groepje kunnen trainen.
5 mei (bevrijdingsdag), maar vorige keer liep ze ruim een maand over
.
_lautje_ schreef:Parcoursen stonden wel echt fijn gebouwd. Beetje lijntjes, maar als je wilde kon je groot en klein. Heel vriendelijk weer voor een eerste keer buiten.
Werd overigens wel heel slecht gereden
Ik reed nl in een gebroken lijn toen meer galopsprongen dan oorspronkelijk de bedoeling was. Maar omdat Sim dus wat moeite heeft (trainen we wel in) om ruimte te pakken en daarbij op het achterbeen te blijven, kan ik in die gebroken lijn dan mooi iets meer naar buiten rijden waardoor ik meer galopsprongen krijg en mijn paard fijner bij de hindernis krijg. Er zijn nl meerdere wegen naar Rome. Kan het die persoon niet echt kwalijk nemen; zolang springt die zelf nl nog niet.
gr_roos schreef:Mijn Pony is van 4 mei ( dodenherdenking)
Merrie werd gister 13,stap niet op een paard wat op de 13de 13 wordt, gaat niet goed komen. Ik kukelde er gister heel banketstaaf af, landde op mijn voeten in de bijna droge sloot.

Dat is mijn manko! Hebben we dinsdag ook lekker op getraind en dat ging al beter
meneer had er zo'n zin in!
Die knollen galopperen gewoon zo groot dat het gewoon prima gaat en het niemand vaak nog opvalt.
Kreeg er gelukkig nog 1 bij getrokken. Ben er eigenlijk wel blij mee, want Trakkie kreeg ik vorig jaar bijna niet naar de hindernis toe en nu is hij niet houden en over-enthousiast. Maar Trakkie is wel ideaal daar kan je meer rijden, minder rijden alles kan. Toch wel fijn dan zo'n dressuurbasis.
_Noor schreef:Edit: Sim, ik rij bijna altijd een galopsprong meer dan de bedoeling is (behalve in dubbels)Dat is mijn manko! Hebben we dinsdag ook lekker op getraind en dat ging al beter
dat bedoel ik ook!