nou, er waren sommige kinderen niet, maar dan moet je wel ziek melden, iedereen durfde bij ons in het lokaal te zijn maar meerdere niet om vast te houden, en dan hoefde dat ook niet. Maar zoals jou, geen idee hoe of wat ze dan doen.
muts_marijke
Geplaatst: 18-01-11 23:20
Wij wonen buiten af en hebben ons hele huis in laten spuiten met een chemisch goedje... is mijn huis hele jaar spin vrij. Alles wat in het huis komt gaat dood puur omdat ik echt bang ben voor beeeeeestjes! Was ook een voorwaarde dat ik in dit huis wou wonen dat alle gaatjes dicht gestopt werden tijdens de verbouwing en er alleen ramen open mochten als er een hor voor zit.
Is ook heel vervelend. Maar als mensen me dwingen van probeer het eens of kijk er eens naar dan kan ik zo beginnen te hyperventileren of dan begin ik te janken. Voel me dan ook een flinke lozer maar kan er niks aan doen.
Soms ook grappig, zo had ik een aantal jaar geleden net verkering met Geert en liepen we in de stal, en ik meende dat er een spin op me schouder zat. Nou dan gaat alles uit tot ik zeker weet dat ie weg is. Sinds dien geloofd Geert mij dat ik er echt doods bang voor ben haha
Beau/Bo/BoBo (maar die heeft de schimmel van Kim al )/wellicht, mij kennende, wordt het nog wel Bollie Ik heb ook echt een fobie voor spinnen, mijn vader heeft een keer zo'n grote dikke dode huisspin op het touchpad van mijn oude laptop gelegd omdat ik tijdens het eten op de laptop zat. Ik zag die spin toen op de muur lopen en ben gillend jankend en schreeuwend uit huis gerend. Toen ik terug was en weer op mijn laptop wat wilde doen, ben ik nog harden gillend, jankend en schreeuwend hem gesmeerd . Ben er echt ontzettend bang voor. Ik zal als ik op mezelf woon ook dat chemische goedje overwegen. Kan dat ook voor alleen een kamer en aan wat voor bedrag moet ik ongeveer denken Marijke?
Gelukkig ik ben niet de enige. Het huis waar wij in wonen is van Geert zijn vader. Hij heeft dat ook betaald. Maar ik moet toch informeren wanneer we het weer kunnen doen want ik wil dat het elkaar overlapt. Wil nog geen dag zonder dat dat goedje werkt. Alleen 1 kamer kan denk ik niet. Want er moet een man voor komen die het aan brengt. Op alle naden aan het plafond zeg maar. (waar het overloopt van muur naar plafond) Ze doen het hele huis dacht ik. Zelfs kelderkasten! En garages. Ik ben er een stuk rustiger van geworden want was elke keer bang dat ik er weer 1 zag. En nu weet ik gewoon dat zo gauw er wat binnen is het dood gaat. Hoef ik (na ja laat Geert het dan doen) alleen nog op te stofzuigen
Hmmz, dan wordt het lastiger, dan blijven we bezig hier. Ons huis loopt namelijk door tot in de schuur, en daar is mijn kamer op de hooizolder gebouwd. Lijkt vanaf buiten een gewone schuur (met 2 luxe ramen erin ) maar een deel van de schuur is echt woongedeelte, daar zijn de kamers van mij en mijn zusje gebouwd.
Dan maar 'even' wachten tot ik op mezelf woon, pap is wel zo aardig om ze te vermoorden