[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:23

Hey Noor wat leuk!! Ik zal je even PB'en ;) .
Snoekiej, hahah ik weer wel :)) , nou ik stond ook echt versteld!! Ik win ook 's wat := .. Ben er wel erg blij mee ;) .

Ik heb ook heerlijk uitgeslapen vanmorgen, toen kwam ik er achter dat de poot van één mijn katten heel erg bloedde, overal bloedkattepootjes in de gang. Lag er een kussentje van een van zijn teentjes open, best pijnlijk... Had het verbonden, maar zo te zien heeft hij het er alweer afgetrokken, maar het is wel mooi droog nu.. hopelijk blijft hij er vanaf, arm diertje :(:) .
Toen richting Wolin, die heeft al lekker buiten gespeeld. Straks nog even spelen met haar en haar deken op doen voor de nacht :) ..

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:34

Ik heb geprobeerd foto's te maken maar het was er geen licht voor helaas.
Heb wel binnen snel 1 op de biljart tafel genomen die extreem overbelicht is van een zwarte deken. Zal kijken of ik die kan plaatsen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:39

Ik heb net een bakkie koffie gedaan bij mijn moeder en mijn broertje opgehaald. Die sliep 1 nacht bij mijn moeder (alle verzorging die hij zich maar kon wensen) en nu is hij weer gewoon hier. Vorstin ging vanmiddag weer heel fijn! Echt lekker <3

Netjes hoor dat Zonanta alles sprong Ilse!
Ahww, sneu voor je katje Lotte. Onze hond heeft met die sneeuw ook steeds bloedpootjes gehad. Volgens mij van de pekel.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:25

Voor iedereen een fijne volgende week !!!!!! :evaw: Ik ga een weekje op de latten in Zwitserland. Bullie is lekker vrij....heb vandaag nog even heerlijk 25 minuutjes gereden en hem ff
helemaal plat geknuffeld. <3

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:05

Veel plezier Bianca :D , geniet ervan! ;) Doe voorzichtig! :wave:

Haha je broertje is dus lekker in de watten gelegd ;) , Snoekiej. Fijn dat Vorstin lekker ging!!

Wo is nog even los geweest en ze heeft haar dekentje weer op.
Mijn broertje heeft nog even tussen de paplammeren gezeten en lekker de fles gegeven, zo lief!! <3

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:27

@ Corien:
@ Noor: Nee, ik doe zelf niet mee in Lisse, ik heb er wel over nagedacht maar vond het niet echt de moeite waard. Ons grootste struikelblok is ons tempo, en daar kunnen we indoor niet echt aan aan werken. Ik heb dus ervoor gekozen om te gaan springen.
Veel succes toegewenst in Lisse!
@ Mo: en, hoe was je date :D ?
@ vief: Leuk zeg, naar Blof.
@ LZ: Fijn dat ze zo goed sprong.
@ WL: :(:) voor je kat, heb je nog interesse in een zwarte en een witte variant, ik heb er nog een paar met ernstig aandachttekort in de aanbieding ;) .
@ Pb: ik hoop dat je nog foto's kan maken, klinkt als hele mooie dekens.
@ Snoekiej: Lekker dat je broertje in goede handen is, en fijn dat Vorstin zo lekker liep.
@ Bianca: Heel veel plezier in Zwitserland!

Vanmiddag springles gehad met Bam, ging ontzettend lekker, ik was zo druk aan het praten met mijn instructeur dat ik niet door had dat hij de oxer op 1.20 en heel breed had gezet, daardoor ook die heel relaxt gesprongen :D . S'avonds heb ik nog met een vriendin een stapritje gemaakt, voor het eerst zonder zadel en met mijn halsterhoofdstel, heb hem zonder bit gedaan en hij reageerde er super op.

Ik reed in het donker en de regen naar huis, en zat te prutsen met mijn licht |o , toen ik opkeek kwam er ineens een grote auto de bocht om, ik stond bovenop mijn rem en heb een flinke schuiver gemaakt tot tegen de auto aan. Scooter startte gelukkig nog, het grootste deel van klap heb ik opgevangen met mijn knie die onder de scooter terecht kwam, gelukkig had ik een skibroek aan, dus er is niks open gelukkig. Het voelde alsof er allemaal bloed langs mijn knie liep, maar thuis bleek dat het nu een grote bloedbuil is die onderaan mijn knie hangt :+ .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:36

Goede nacht :+

evie lekker gesprongen dus!
Leuk stukje noor.
Snoekiej ik ga naar ede :))
bianca veel plezier in sneeuwland :)

Ga nu slapen morgen vroeg op.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 07:47

Dat is wel even schrikken Evie! Geen last van die bloedbuil?
Lotte, wat leuk dat je die deken gewonnen hebt!

verder even vlug bijgelezen, heb niet zoveel tijd. Was gisteren nog even weer met Voodoo naar de fysio geweest. Z'n rug is weer even gemasseerd en er is wat acupunctuur gedaan. Daarna moest ik aan het werk, dus was gisteravond pas om 10 uur thuis. Ga zo weer de hele dag aan het werk!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 09:10

Balen van die aanrijding, Evie, maar gelukkig was het niet erger.
Fijn dat Vorstin weer zo goed gaat Snoekiej! Je nieuwe zadel zal ook wel meehelpen!
Veel plezier iedereen in Lisse, dit weekend.

Ik heb vanmiddag een dressuurclinic van Sander Marijnissen, morgen gaan we naar Kootwijkerbroek, ik rij weer eens een endurancewedstrijd :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 09:14

Goedemorgen!
Oei Evie, niks aan over gehouden verder? Je zal wel stijf zijn vandaag... Jer heeft meestal niet zo'n moeite met tempo houden ;) Wij gaan voor de 'gekke' hindernissen, heeft ie die ook weer gezien. En het leek me gewoon eens leuk om mee te doen!
Fijn dat Vorstin weer goed ging Snoekiej!
Heleen veel plezier en succes vandaag en morgen! Kom je volgende week nog bij me langs?

Mensen die me gePBt hadden, hebben mail ;)
Nu even werken en dan vanmiddag dus naar Lisse. Was net al even op stal, alles en iedereen was nog in diepe rust. Merrie wilde wel even overeind komen om haar regendek om te doen gelukkig.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 09:36

Morgen :wave:

Evie: Schrikken zeg :(:) Kun je je knie nog bewegen nu?
Heleen: Leuk weekend dus voor de boeg :D Veel plezier/succes!
Noor: Ik wil ook wel graag een PB'tje :) Foto ziet er leuk uit!

Ik ben gisteravond nog even met mijn moeder naar de IKEA geweest. Heb niet zo'n groot kamertje en dus echt te weinig kastruimte. Gelukkig zijn al die IKEA kastjes best handig dus nu gewoon 1 op elkaar gezet en heb ik er weer 3 lades bij :D Ook nog even gegeten daar. Blijft leuk :D Daarna nog naar de uni geweest om bij mijn moeder een onderzoek af te nemen en toen alles in elkaar gezet. Was weer een heel karwei met die laatjes, maar het is gelukt :)!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 09:51

Ik vergeet nog iets: Mo, hoe was je date??
Vief: stuur even je emailadres per PB, dan mail ik hem door!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 10:04

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar :):)
En las dat Ilse ook al een date had dit weekend.. De nieuwe smiley is er niet voor niks dus :D <3

Ik ga eens even alle portugalfoto's op mijn hyves zetten :)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 10:40

Ja Mo hoe was het????? :P

Vief: haha klopt morgen! :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 10:44

Mo :):) .. We zijn benieuwddddd!! :D
Ilse, ook een date :):) , leuk!! :D
Heleen, ik wilde eigenlijk heel graag morgen komen kijken in Kootwijkerbroek, moet helaas werken :\ , echt balen.. Leuk weekend voor de boeg :D .

We hebben gister toch nog maar de kat verbonden, die hobbelt nu rond met een klompvoetje, maar 't pootje moet nu eerst even genezen.. Hij heeft al 3x open gelikt.

En het regent hier lekker -O- .. echt balen!! Maar ik ga maar eens naar Wolin :wave: , vanmiddag avonddienst!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 10:46

Ja maar doodeng!! ;) :+

Lotte: veel plezier!

Ik ga zo met mams richting Hoogeveen, even langs opa en oma, en shoppen :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 10:46

Arm poezebeest, hoop dat het snel geneest!
Veel plezier bij Wolin, hier ook stom weer helaas..

Noor: Leuk artikel :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 10:49

Ik hoop het ook Vief :j .. Ik moet iedere keer wel lachen om zijn pootje := .. het ziet er echt zo maf uit :o ..

Ja spannend hoor Ilse :D .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:52

Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 15:42

Goedemiddag!

Ziet er goed uit PB :D
Mo: Hoe was je date??

Mijn wedstrijd van donderdag ging niet goed. :( Losrijden was ze heel fijn, maar in de proef vond ze het weer tijd om zich als een draak te gedragen :( . Zaten ook nog wel hele goede stukken tussen, maar was wel een beetje boos dat ze zich weer zo misdroeg, dat vind ik nu toch echt niet meer nodig. Had 176 en 185 punten. Wel een wp-tje dus maar was zeker niet tevreden.
Ik ga zo even springen op de club en morgen crosstraining *D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 15:48

Jammer Anthea. Maar als je vergelijkt met eerst. Dan heb je toch al héél veel gewonnen. Nog een paar puntjes en je kan M1 :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:46

Wat een leuke taart PB! Wat heb je hier voor lekkers ingestopt :D?

Anthea: Vervelend, maar ben het met PB eens dat je haar echt al zo veel beter voor elkaar hebt nu!! :)
Veel plezier voor morgen alvast.

Ik heb lekker op Woll gereden. Die was erg braaf na gister ongeveer het hele bos in galop te hebben doorgecrosst :D Kwam er alleen achter dat ze nog op 'ik sta niet buiten'-rantsoen stond (1kg brok) Vond al dat ze best wel slank was voor haar doen :+ Verder ziet ze er absoluut niet slecht uit dus hoop dat het niet slecht is geweest :o Nu maar weer wat opbouwen met het voer, want ben weer een stuk fanatieker aan het rijden. Ook helemaal zin om naar de nieuwe stal te gaan volgend weekend. Hoorde vanochtend dat ze daar waarschijnlijk over 2 weken het land in gaan. Echt heerlijk voor Wolles :):)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:47

@ Rosalie: Fijn dat voodoo weer helemaal is bijgewerkt.
@ Heleen: Leuk naar KWB, daar wilde ik ook heen voor een kennismakingsrit, maar daar had mijn moeder geen zin in :\ , hopelijk kan ik later in het jaar nog een keer een endurance meerijden.
@ Noor: Het valt gelukkig allemaal heel erg mee, was even bang dat ik morgen niet kon gaan springen maar mijn knie is nog goed te doen, ik ben wel helemaal beurs en stijf maar dat neem ik maar voor lief, dus ik ga morgen lekker springen :D .
@ Wl: wat vervelend zeg, als ze wat mankeren werken katten ook echt totaal niet mee .
@ LZ: Spannend!
@ Pb: Mooi zeg, heb je dat schaap ook echt helemaal gemaakt?
@ Anthea: Jammer dat het niet helemaal lekker ging, maar toch nog nette punten.
@ Vief: Fijn dat die van jou bijna weer de wei op mag, nadat ze van de week bij ons het land hebben bemest kan ik ook echt niet wachten.

Vandaag weer opgepast, ik kreeg heel lief een appel en manderijn mee voor Bandido, zodat hij morgen op wedstrijd extra zijn best doet, echt te schattig :D .

Ik ga nu even naar Bam om te longeren, rijden zie ik nu niet zo zitten met die stijve spieren, maar dan kan Bam toch lekker zijn ei kwijt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:33

Goede avond!

Evie balen van je scooter.
Pb :9
carolien hoe was je date?
noor veel plezier in lisse!
Wl balen dat je moet werken. tis toch niet zulk mooi weer ;)

Heb heerlijk in ede gereden, jackson was een dieseltje dus naar mate de les verder was ging het super lekker en kreeg een paar super complimenten dus die steek ik lekker in me zak *D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:48

Evie: Ja schaap heb ik zelf gemaakt.
Vief: De bovenste taart is gevuld met stroopwafelpudding van mona (was echt héérlijk :D ). En de onderste is gevuld met Butterscotch.

Hij was voor m'n moeders verjaardag, maar aangezien er helemaal geen visite was hebben we nu nog 1,5 taart over. Gaan zo wel lekker uit eten in Rotterdam. Lekker sushi.