.Snoekiej, hahah ik weer wel
, nou ik stond ook echt versteld!! Ik win ook 's wat
.. Ben er wel erg blij mee
. Ik heb ook heerlijk uitgeslapen vanmorgen, toen kwam ik er achter dat de poot van één mijn katten heel erg bloedde, overal bloedkattepootjes in de gang. Lag er een kussentje van een van zijn teentjes open, best pijnlijk... Had het verbonden, maar zo te zien heeft hij het er alweer afgetrokken, maar het is wel mooi droog nu.. hopelijk blijft hij er vanaf, arm diertje
.Toen richting Wolin, die heeft al lekker buiten gespeeld. Straks nog even spelen met haar en haar deken op doen voor de nacht
..
Ik ga een weekje op de latten in Zwitserland. Bullie is lekker vrij....heb vandaag nog even heerlijk 25 minuutjes gereden en hem ff
, geniet ervan!
, toen ik opkeek kwam er ineens een grote auto de bocht om, ik stond bovenop mijn rem en heb een flinke schuiver gemaakt tot tegen de auto aan. Scooter startte gelukkig nog, het grootste deel van klap heb ik opgevangen met mijn knie die onder de scooter terecht kwam, gelukkig had ik een skibroek aan, dus er is niks open gelukkig. Het voelde alsof er allemaal bloed langs mijn knie liep, maar thuis bleek dat het nu een grote bloedbuil is die onderaan mijn knie hangt
. 
, echt balen.. Leuk weekend voor de boeg
.. echt balen!! Maar ik ga maar eens naar Wolin
.. Ik moet iedere keer wel lachen om zijn pootje
Losrijden was ze heel fijn, maar in de proef vond ze het weer tijd om zich als een draak te gedragen