Jeetje Shanouk!!
Ongeluk zit in een klein hoekje.. Wat PB klopt idd, toen ik op Wolin reed en ze omhoog kwam klapte ze tegen mijn kaak, ben hierna ontzettend misselijk geworden, en terwijl ze links tegen mijn kaak klapte met haar hoofd, was de rechterkant nog dikker (soort ontwrichtte kaak, + hematoom vorming) ben toen gewoon gaan werken e.d. tot ik helemaal niet goed werd op de afdeling. Je kan in eerste instantie geen last hebben van je hersenschudding tot je je dagelijkse dingen weer gaat doen en je merkt dat je coördinatie niet optimaal is. Ik zou het even goed rustig aan doen!!!!!!!
@LZ: Wat sneu zeg!! Jij en je vriendin sterkte ermee.. Heftig hoor!!
@Corien: Balen hoor!! Zoektocht gaat voort..
@LL: Thnx.. Zit in m`n hoofd steeds een soort van planning te maken hoe ik het het beste kan gaan doen dit weekend.. Heb er nog niet één kunnen vinden waarbij het allemaal goed komt..
@Heleen: Fijn dat je lekker gedressuurd hebt, ik ook!!
Ik had vanavond weer les met Wootje en het ging eigenlijk best wel goed voor de eerste keer weer sinds maanden!! Ze is nog wat zwabberig en kruipt af en toe wat achter de teugel, omdat ze dan haar balans niet kan vinden. Dus we hebben vooral veel gestapt en het volgen van de hand en de ontspanning/aanleuning in stap.. En dit pikte ze toch echt wel fijn op. Ook het schakelen hierin doet ze erg goed en dan blijft de takt er in. Door een andere belasting van haar lichaam wilde ik niet langer dan 20 minuten max bezig zijn en dit bleek ook wel genoeg, al dat rekken en strekken
en stappen op het achterbeen vraagt weer heel andere spierspanningen. Dus op tijd gestopt, ze bleef maar met die oortjes naar voren lopen.
Morgen even een rustig buitenritje.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 25-09-08 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt