Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat erg voor haar.
.
.
Ongeluk zit in een klein hoekje.. Wat PB klopt idd, toen ik op Wolin reed en ze omhoog kwam klapte ze tegen mijn kaak, ben hierna ontzettend misselijk geworden, en terwijl ze links tegen mijn kaak klapte met haar hoofd, was de rechterkant nog dikker (soort ontwrichtte kaak, + hematoom vorming) ben toen gewoon gaan werken e.d. tot ik helemaal niet goed werd op de afdeling. Je kan in eerste instantie geen last hebben van je hersenschudding tot je je dagelijkse dingen weer gaat doen en je merkt dat je coördinatie niet optimaal is. Ik zou het even goed rustig aan doen!!!!!!!
en stappen op het achterbeen vraagt weer heel andere spierspanningen. Dus op tijd gestopt, ze bleef maar met die oortjes naar voren lopen.
Doe maar even rustig aan.. altijd voorzichtig zijn met je hoofd! 
Doeg

vandaag eerst werken, dan rijden en de boel vast klaarmaken.. voor iedereen alvast fijn weekend.!!

Wel mooi dat Vorstin weer terug kwam om bij haar baasje te kijken, beetje penny uitspraak mss .. maar ik vind het mooi 
Sterkte voor je vriendin!

Mijn gezicht ziet er echt niet uit, maar ik heb goed geslapen en vandaag nog geen hoofdpijn gehad. Gisteravond wel, maar toen heb ik ook gewoon op de computer gezeten en tv gekeken.