Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Hij is goedkoper dan in Nederland. Hij kostte 170 Euro maar ik kreeg hem voor 140 omdat er een heel klein krasje op zat.
Met verzendkosten erbij heb je natuurlijk wel kans dat je toch op die 200 uit gaat komen. Daarbij zou ik persoonlijk gaan passen want ze hebben ook nog lengtematen in die PB's. Ik heb een gewone maat M en bij de lengtematen hield het zich erom of ik een gewone of een L moest hebben (ik heb ook geen idee meer welke ik uiteindelijk gepakt heb toen). Ik had ook mazzel dat ze standaard in het donkerblauw hangen en dat dat onze crosskleur is.
floor01 schreef:Dank je!Loes: proficiat! Heb je foto's ?
Snoekiej schreef:Het is een 5 jarige HBO opleiding. Elke eerste 5 maanden loop je stage en de andere 5 maanden zit je (intern) op school. Het laatste schooljaar is vanuit Dronten en dan ga je 1/2 dagen in de week naar school en de rest is dan stage lopen. Na 3 jaar heb je je ORUN diploma en kun je dus al lesgeven!Fijn dat je aangenomen bent Loes! Wat voor studie is het nou precies?