Nu je foto's van mij hier gaat zetten moet ik wel even van de meelees stoel af het zijn echt hele mooie foto's ik ga ze allemaal bestellen al moet ik ze zelf betalen
Hey, ben ook weer terug. Eerst rondje 80 cm gesprongen. Deed Nickje erg goed en was foutloos. Toen in B ging ze ietsie harder en ging er een balkje af. Beetje jammer dus. Achteraf hoorde ik dat ik wel tweede was geworden...
goed gedaan Nickeltje! Kim: gefeliciteerd met je winstpunten en prijs! Snoekiej en Tom: leuke foto's
Ben ook weer terug van concours. Er stond best een kijkerig parcours. Stond niet echt hoog, gewoon B hoogte maar er stond wel een muur in met onderin in het midden een opening en een steil van planken die golven. Maar Kameel is gelukkig niet kijkerig en sprong foutloos maar ik moest hem vanaf halverwege wel heel erg voorwaarts houden. Zou eigenlijk 2 parcoursen springen (kon direct achtermekaar) maar dat heb ik maar niet gedaan, hij was al moe halverwege het 1e parcours
Kim: Gefeliciteerd met je winstpunten? wacht je nog even met L springen? Snoekiej en Tom: Leuke foto's hoor Nickeltje: Goed gedaaaan Anthea: ook goed van je eerste parcours
Ik had net ook gereden, maar stopte na een kwartiertje weer, mijn rug doet nog steeds zeeer..
Biem: ja ik wacht nog even met L springen. Ik heb hem nu net wat lekker aan het springen, en de hoogte kan hij wel.. Maar ik wil hem gewoon nog iets meer onder controle hebben in het parcours, en dat komt nu. Dus gaan we zo lekker verder oefenen in de B. En dan komt de L wel .
Anthea; Netjes van je eerste parcours! Nickeltje; Jammer van je balkje.. Biem; Balen van je rug ! Kim; Ga je wel gelijk naar het L2, of wacht je daar ook nog even mee?
Ik moet nu morgen tijdens mijn proef al in de springring zijn Ik meld dat morgen wel op het secretariaat. Heb net gebeld en er pakt niemand op. Hun probleem, ze zien maar hoe ze het regelen morgen
Ben vandaag met Vivaldi en nog een paard het bos in geweest. Hij was braaaaf Alleen, toen ik door het meertje wilde, ging die ineens over een plas van 1,5 meter heenspringen dikke gek mega sprong Maar, heb het overleefd. Hij heeft nu alleen wel 2 mega jeukbulten op zijn kont, en heeft daarom zijn dekentje verscheurd denk ik Meestal als ie zich uitkleed laat ie zijn deken wel heel, en heeftie m met alle singels enzo nog vast in de stal liggen. Nu had ie m gewoon verscheurd
J_N: gefeliciteerd! Gave naam ook! Rowo: balen van Uvanta zeg! Marieke: ik ga donderdagavond met Wollie naar Cavalia! Was een verjaardagskado Heb er echt super veel zin in! Veel plezier! Kim: netjes gereden! Gefeliciteerd met je prijs en je winstpunten! Snoekiej: mooie foto's! Nickeltje: goed gedaan! Anthea: ook goed gedaan! Biem: balen van je rug zeg! Beterschap! Hilde: fijn dat Vivaldi zo braaf was!!
Vandaag weer lekker een hele dag bij de paardjes geweest. Morgen met Wollie mee op wedstrijd. Ultra gaat voor de eerst keer mee, B HC. Spannend!!!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst JN!! Leuke naam Super leuk weekend zeg Marieke ! Mama gaat morgen met een vriendin naar het Jazz Festival in Breda! Hilde: Fijn van je startkaart!! Netjes Kim, gefeliciteerd Goed gedaan Nickeltje!!
Ik heb vandaag gedressuurd in Rijsbergen! Eerste proef 4e prijs met 199 punten & tweede proef 5e prijs met 190 punten ! Hij was in de eerste proef nog een beetje loperig in draf, maar toch goeie onderdelen! En tweede proef ging lekker, kon ik hem goed rijden en stond er nog als extra commentaar: Goed actief gereden. Gewoon 3 winstpunten erbij !! Joery is helemaal aan het omtoveren tot dressuurpony, volgende wedstrijd is ook al dressuur
ik ben vandaag voor de 2e keer naar het tentenkamp van Nijland geweest. Was er woensdag ook al geweest en heb toen bruine lamicell pro peesbeschermers en strijklappen gekocht. en had er ook een mooi dekje bij gezien, maar onder het motto, ik heb al zoveel, had ik die toch niet meegenomen. achteraf dus spijt van, dus vandaag nog maar een keer geweest. Heb dus dat shabrak gekocht, een blouse met korte mouw voor wedstrijden en een zakje snoepjes.
Ik heb net lekker gereden. Hij was de laatste tijd een beetje te sterk, en liep er net niet helemaal doorheen. Was gewoon veels te sterk. Vanavond even flink aangepakt en toen liep hij op het laatst wel fijn. Nog niet super maar al wel weer een heel stuk beter Dus met een goed gevoel weer afgestapt. Morgen moet hij weer hard aan het werk, kijken of hij dan weer iets fijner gaat. Ook nog even door het water geweest. Het is niet zo'n groot stukje maar had toch wel even mooi 3 galopsprongen door het water kunnen maken Lipso galoppeert nog wel als een giraffe, met zijn hoofd zo hoog mogelijk om maar geen spetters in zijn neus te krijgen
Hier in Den Helder kan dat gewoon hoor Ongeveer 40 keer per jaar, buiten het toeristenseizoen liggen er nog wat politieke partijen dwars
Ik zit me nu af te vragen waarom kappers 's nachts niet werken Ik moet echt zo nodig naar de kapper, maar ik heb er gewoon geen tijd voor
Kijken wat ik onthouden heb:
Kim ging goed vandaag Anthea had ook erg fijn gereden! En NIckeltje was tweede geworden ondanks een balkje
Verder leuke foto's van Snoekje en vriendje. En Wollie gaat het morgen op wedstrijd proberen met Ultra
Ik heb vandaag best fijn gereden met mijn witte gevaarte MIjn buurman heeft na 5 jaar niets doen en grote plannen ineens de geest gegeven en is constant aan de gang met allerlei grote en herriemakende dingen. Vandaag was het mooi stil en ik ben nog geen twee minuten in de bak of de bulldozer wordt ook gestart Ze waren op amper een meter van mijn hek bezig en raakten af en toe een boom of kwamen over de bakrand heen om te draaien. Ben dus maar achterin op de volte gebleven na drie stuiteracties Wel balen dat ze iedere keer net bezig gaan als ik ook wat ga doen, maar nowie wordt zo wel mooi mak Wilde haar alleen graag rechtsom iets meer erdoor rijden en dat ging nu niet zo makkelijk. Galloperen heb ik ook maar niet gedaan achter op de volte, rechtuit is al moeilijk zat Sta er wel van te kijken hoe fijn ze aanpakt, linksom loopt ze eigenlijk heel fijn in de rondte. Rechtsom loopt ze alleen nog steeds nogal met buitenstelling vierkant de bochten om Als het goed is komt binnenkort de fysio en misschien is het daarna al een stuk beter, vastgereden kan ze iig nog niet zijn, maar wie weet heeft ze een keer vastgelegen ofzo