[img][http://www.mijnalbum.nl/Foto=RYZXKXKV[/img]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het zijn echt hele mooie foto's ik ga ze allemaal bestellen al moet ik ze zelf betalen

.
!

dikke gek
mega sprong 
Meestal als ie zich uitkleed laat ie zijn deken wel heel, en heeftie m met alle singels enzo nog vast in de stal liggen. Nu had ie m gewoon verscheurd

Gave naam ook!
Heb er echt super veel zin in! Veel plezier!
balen van je rug zeg! Beterschap!
!
! Mama gaat morgen met een vriendin naar het Jazz Festival in Breda!
! Hij was in de eerste proef nog een beetje loperig in draf, maar toch goeie onderdelen! En tweede proef ging lekker, kon ik hem goed rijden en stond er nog als extra commentaar: Goed actief gereden. Gewoon 3 winstpunten erbij
!! Joery is helemaal aan het omtoveren tot dressuurpony, volgende wedstrijd is ook al dressuur
Echt super! 
?

!
!
!_Jitske_ schreef:Op zondag naar de supermarkt?
Ongeveer 40 keer per jaar, buiten het toeristenseizoen liggen er nog wat politieke partijen dwars 
Ik moet echt zo nodig naar de kapper, maar ik heb er gewoon geen tijd voor 

MIjn buurman heeft na 5 jaar niets doen en grote plannen ineens de geest gegeven en is constant aan de gang met allerlei grote en herriemakende dingen.
Ze waren op amper een meter van mijn hek bezig en raakten af en toe een boom of kwamen over de bakrand heen om te draaien. Ben dus maar achterin op de volte gebleven na drie stuiteracties
Wel balen dat ze iedere keer net bezig gaan als ik ook wat ga doen, maar nowie wordt zo wel mooi mak
Sta er wel van te kijken hoe fijn ze aanpakt, linksom loopt ze eigenlijk heel fijn in de rondte. Rechtsom loopt ze alleen nog steeds nogal met buitenstelling vierkant de bochten om
Als het goed is komt binnenkort de fysio en misschien is het daarna al een stuk beter, vastgereden kan ze iig nog niet zijn, maar wie weet heeft ze een keer vastgelegen ofzo