leuk vief!!! wij hebben in oostenrijk ook hele fantasieen gehad over dat onze pikeurhelm het wel goed zou doen als snowboardhelm!!

ach ja ze heeft een NES paspoort

maar wat heb ik eraan als ze bij het NRPS staat ingeschreven?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biertabje schreef:leuk vief!!! wij hebben in oostenrijk ook hele fantasieen gehad over dat onze pikeurhelm het wel goed zou doen als snowboardhelm!!maar deze is helemala geschikt zo zonder kleppie
Scum schreef:Vief, dat is volgens mij die helm die 1100 euro kost. Heb ik laatst in de winkel gezien.
Biertabje schreef:weet je ook wat het kost om je bij het NRPS te laten inschrijven? dat is dus alleen domweg inschrijven?
Canter schreef:Lache die helm van 1100 euro, en dan de eerste dag gelijk keihard op je knar stuiteren zodat hij de prullenbak inkan...
Lielle schreef:proficiat Kim, super! Verder herinner ik me zo Sjaan + Muriel en verder ben ik niet bij. Kan alleen *egotripperig* melden dat Wadje gisteren zijn eerste minisprongetjes heeft gemaakt en dat zag er fijn uit.
Lielle schreef:proficiat Kim, super! Verder herinner ik me zo Sjaan + Muriel en verder ben ik niet bij. Kan alleen *egotripperig* melden dat Wadje gisteren zijn eerste minisprongetjes heeft gemaakt en dat zag er fijn uit.