[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:38

tsja, ik snap er ook niks van

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:40

whahaha, geweldige foto's miss_jumpy!
de beesten vinden het ook geweldig zo te zien!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:42

BrittJl0ver schreef:
whahaha, geweldige foto's miss_jumpy!
de beesten vinden het ook geweldig zo te zien!

Ja, die hadden er wein ig moeite mee (ik heb ze niet in de spiegel laten kijken hoor...). Os vond het wel leuk om in miron zijn knuffels te bijten!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:46

Whahahaha! Gaaf zeg die foto's!! En wat heerlijk over het strand! We moeten nog steeds een bokt-rit over het strand afspreken

Vief: balen zeg! Ik haalde vanmiddag Rex uit de wei met een wond en een dikke achterpoot....laat ie nou net nog nooit wat aan z'n benen gehad hebben...grrr kan er nog wel bij, onze brokkenpiloot!

Anja: leuk dat je op zoek gaat naar een paard! Fijn dat je ook mee mag uitzoeken!

Andrea: gefeliciteerd! Neede is toegevoegd aan mijn lijstje "mooiste crossen"!

Patsmu: toch ook gefeliciteerd met het 6 keer uitrijden van Varsseveld. Ires loopt inderdaad al heel erg lang op dat nivo mee! Hoe oud issie nou?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:48

Arme Rex. Loopt ie er ook onregelmatig op?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:49

6x varsseveld uitgereden.. wow, dat had ik niet begrepen. Stoer zeg! Patsmu, wat is nu het geheim recept van jou om steeds zo lekker te rijden

Marieke, wat een pech met Rex. Zeg maar dat als hij beter is, hij snel een strandrit mag maken... zou dat helpen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:59

Weet niet op hij onregelmatig was, want ik zag het pas in de stal en toen heb ik gelijk afgespoten en nu net nog ijs erop gedaan. ben benieuwd hoe hij er morgen op loopt..

geen idee of Rex het strand leuk vindt, ik ben er nog nooit geweest maar ik zal het hem in het vooruitzicht stellen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:02

Dank jullie wel allemaal

Marieke: Neede vond ik ook echt een ontzettend mooie cross dit jaar, een flinke verbetering vergeleken met vorig jaar! Ben ontzettend blij dat ik gegaan ben want ze heeft weer wat nieuwe dingen gezien. Hindernis 5 was erg lekker, 13 vond ik ook leuk

Foto's staan er helaas nog niet op

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:11

5 was voor ons een dikke punt, dus dat zal voor de pony's wel wat anders geweest zijn...

Even een vraagje over Barchem: op de eventing site staat dat het kampioenschap op zaterdag 5 november is en de openwedstrijd B paarden op zondag.....weten jullie wanneer dan de openwedstrijd L paarden is? Het liefst neem ik ze beide op dezelfde dag mee, maar dat zal dan wel niet gaan denk ik...

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:26

strandrit, dat wil ik ook altijd nog eens doen met mn pony!
lijkt me echt geweldig zo'n strandrit
maarja, hier in de buurt is weinig strand te bekennen hea Marieke..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:30

Ging vroeger nog weleens naar de Berendonk, maar nu is dat door zo'n overijverig mannetje van staatsbosbeheer afgesloten......hoewel ik al gezien heb dat je op het terrein kan komen als je een flinke greppel springt. Tot nu toen was pico daar nog niet zo aan toe, maar als ik die greppels in Neede voor het M paarden zag, denk ik dat ik het toch maar eens ga proberen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:34

marieketencate schreef:
5 was voor ons een dikke punt, dus dat zal voor de pony's wel wat anders geweest zijn...

Even een vraagje over Barchem: op de eventing site staat dat het kampioenschap op zaterdag 5 november is en de openwedstrijd B paarden op zondag.....weten jullie wanneer dan de openwedstrijd L paarden is? Het liefst neem ik ze beide op dezelfde dag mee, maar dat zal dan wel niet gaan denk ik...

Er is geen open wedstrijd voor het L Marieke. Alleen het B-paarden en de pony-rubrieken zijn open wedstrijden.
Het zijn de KNHS-kampioenschappen voor het L, M en Z. Iedereen mag aan die kampioenschappen meedoen (mits je aan de voorwaarden voldoet. Dat is meestal dat je L+ 2 of 4 moet zijn en in het jaar dat de kampioenschappen plaatsvinden, 1 maal een L-wedstrijd hebt uitgereden). Maar dat moet je voor de zekerheid maar even checken op de site van de KNHS, daar staan de regelementen voor de kampioenschappen allemaal op.

Dus dat wordt op zaterdag L en op zondag B voor je. Het is helaas niet anders.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:36

Volgens mij start marieke ze toch allebei al L? Waarschijnlijk kan er maar een mee naar het kampioenschap??

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:41

miss_jumpy schreef:
Volgens mij start marieke ze toch allebei al L? Waarschijnlijk kan er maar een mee naar het kampioenschap??

yep, wie moet ik nu kiezen?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:43

De beste... ehh, weet ik dus niet

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:46

marieketencate schreef:
miss_jumpy schreef:

yep, wie moet ik nu kiezen?

Ach, wat stom van mij. Dacht dat je Pico nog in het B had lopen.

De paardkeuze laat ik graag aan jou zelf over. Jij kent je paarden het beste dus jij kunt het best inschatten met wie je de meeste kans maakt.

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:52

Jullie zijn nog laat aan het bokken! Blz 182 alweer...

Iedereen nog gefeliciteerd met de uitslagen in Neede (en Varseveld natuurlijk)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:55

Maar het is allang kinderbedtijd geweest Bitwise! Wat doe jij hier nog?

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 23:04

Simmie schreef:
Maar het is allang kinderbedtijd geweest Bitwise! Wat doe jij hier nog?

gaan we katten?

Ik ben wel blij dat je mijn leeftijd positief inschat Ik denk toch wel dat ik het meeste richting het "Zwitser Leven gevoel" ga hier op het forum

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 23:34

Pico nog in het B???? Nee hoor, ze heeft alweer 7 winstpunten. In Maarsbergen ben ik noodgedwongen voor het eerst L gestart.

Rex 2 keer L gestart en die heeft er dus 4...

maar goed, jammer dat ik er maar met 1 mee kan doen...geen idee nog welke dat dan wordt, eerst maar eens kijken of rexje weer de oude wordt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 23:43

Dat denk ik ook Bitwise, maar ik denk ook dat ik heel snel volg met dat zwitser leven gevoel..............

Marieke, sterkte met Rex. Hoop voor je dat je idd een keuze moet maken tussen 2 paarden in Barchem (je begrijpt wel wat ik bedoel).

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 23:44

Ik zou gewoon opgeven met één paard en dan kijken welke het meest fit is Marieke

Wat goed Patsmu!

Gave foto's Miss_jumpy. Vooral die pony ziet er megablij uit

Ik heb otje vandaag nog een rondje gestapt(vanmorgen niet) en ben gestopt met afspuiten. Been ziet er al sinds zaterdagavond heel mooi uit dus wilde even kijken hoe het zich hield. Heb nu ook niet meer gebandageerd, morgenochtend misschien nog even stappen voor ik hem buitengooi en als het er morgenavond nog steeds goed uitziet dan ga ik hem weer wat dressuurmatig werk geven
Hij was wel superbraaf gisteravond en vanavond met stappen, lekker ontspannen en koppie lekker omlaag Vandaag eerst bijna omver gereden door twee scootertjes die met 60 vlak langs me heen kwamen scheuren, hij verschoot alleen maar even (was trouwens dat hele lieve meisje die mijn vader toen in elkaar geslagen heeft)
Daarna nog een motor die even een serie auto's in ging halen tussen twee rotondes met een kilometer of 100 per uur Dat maakte een herrie zeg En superstoere Ot maakte alleen maar een soort irritatiehuppeltje, rot op zeg, ik ben hier voor mijn rust

beest spoort trouwens echt niet Ging ik vanavond zijn been voelen terwijl hij zijn muesli stond te eten, begint hij ineens te buigen
Heeft Elisa hem ooit eens geleerd en soms komt dat spontaan weer opborrelen. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 07:39

Ik zou er nu 1 opgeven en even kijken hoe het verder loopt, die startplaats heb je dan toch, dan kun je vast nog wel weer veranderen van paard mocht dat nodig zijn!

Miss Jumpy ---> Wat een gave foto's!!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 08:36

Marieke balen van Rex zeg, wat een pech weer allemaal.
Ires is nu 15 jaartjes alweer.
Ik zou er ook 1tje opgeven en dan kun je heus nog wel switsen...Of je start er 1tje in het M hihi....

Miss Jumpy erguh gave foto's zeg. Mijn geheime recept om steeds zo lekker te rijden geen idee, gewoon doen denk ik.
Zo'n paard krijg ik zeker ook nooit meer, die alle onderdelen zo goed doet..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 08:44

Ja, dan doe ik dat maar inderdaad. Het M komt nog een beetje vroeg denk ik.....en aangezien Pico gewoon altijd springt, denk ik dat ik haar dan een beetje overbluf. Als het zo doorgaat wil ik dit jaar nog L uitrijden en dan volgend jaar nog 2 wedstrijden L en dan maar eens over....ze moeten toch kilometers maken in het L.

Dacht dat Ires al ouder was, loopt inderdaad al zolang mee! Maar als ie het leuk blijft vinden dan kun je er wel weer tegenaan volgend jaar