Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BrittJl0ver schreef:whahaha, geweldige foto's miss_jumpy!
de beesten vinden het ook geweldig zo te zien!
maar ik zal het hem in het vooruitzicht stellen

marieketencate schreef:5 was voor ons een dikke punt, dus dat zal voor de pony's wel wat anders geweest zijn...
Even een vraagje over Barchem: op de eventing site staat dat het kampioenschap op zaterdag 5 november is en de openwedstrijd B paarden op zondag.....weten jullie wanneer dan de openwedstrijd L paarden is? Het liefst neem ik ze beide op dezelfde dag mee, maar dat zal dan wel niet gaan denk ik...
miss_jumpy schreef:Volgens mij start marieke ze toch allebei al L? Waarschijnlijk kan er maar een mee naar het kampioenschap??
marieketencate schreef:miss_jumpy schreef:Volgens mij start marieke ze toch allebei al L? Waarschijnlijk kan er maar een mee naar het kampioenschap??
yep, wie moet ik nu kiezen?
Simmie schreef:Maar het is allang kinderbedtijd geweest Bitwise! Wat doe jij hier nog?
Ik denk toch wel dat ik het meeste richting het "Zwitser Leven gevoel" ga hier op het forum 

Vandaag eerst bijna omver gereden door twee scootertjes die met 60 vlak langs me heen kwamen scheuren, hij verschoot alleen maar even
(was trouwens dat hele lieve meisje die mijn vader toen in elkaar geslagen heeft)
Dat maakte een herrie zeg
En superstoere Ot maakte alleen maar een soort irritatiehuppeltje, rot op zeg, ik ben hier voor mijn rust
Ging ik vanavond zijn been voelen terwijl hij zijn muesli stond te eten, begint hij ineens te buigen