Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Zag jullie wel graag aan het werk! Nouja, bij Hanne begrijp ik het wel omdat het medisch nog niet toegelaten is.
.
humhum hahaha, tzal in een ander leven zijn
...
, leuk!
, de lat op jumping nog wat opschroeven? En anders, gewoon genieten van t trainen, nem!
.
! De 6j deed wel niet mee want we waren op vakantie hahahaha, maar toch, die doet dat meestal zo braaf dat ik er vanuitga dat hij wel voor hetzelfde resultaat had gezorgd. Voor de rest heeft hij toch veel meegereden, o.a. op het provinciaal dus ik ben ook wel trots
.
Dan sluit je je aan bij een club om wat lessen mee te kunnen pikken (en wedstrijden), dan valt dat in het water omdat er geen binnenpiste is op dit moment. Dat zijn ze nog aan het regelen.
hoewel ik geen wedstrijd rij in eventing mede door dat ik geen trailer tot mijn bezit heb voel ik me wel zeer aan gesproken tot deze tak van de paarden sport, zo heb ik wel 4 jaar terug 7 maanden als groom gewerkt bij Karin donckers wat een zeer leuke en leerzame tijd was, veel les gehad van haar en mee op cross training mogen gaan met mijn eigen paard en een maand met haar mee als groom na portugal voor wedstrijden, veel gezien en veel geleerd.